مغلوب ساختن پیشی جستن برادر بود در بخش مراقبت ويژه فقط قبل از پر کردن کت و شلوار بیش بگویید همه

رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن دونالد برادر کوچکتر صرف حداقل 10 روز در یک اعصاب مراقبت ويژه قبل از اینکه این هفته

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

رابرت مغلوب ساختن پیشی جستن دونالد برادر کوچکتر صرف حداقل 10 روز در یک اعصاب مراقبت ويژه قبل از اینکه این هفته منتشر و راه اندازی اقدام قانونی به منظور تلاش برای توقف انتشار خود را خواهرزاده مواد منفجره بگو همه کتاب بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مردبا توجه به چند نفر آشنا با این وضعیت.

رابرت, 72, بوده است در کوه سینا در بیمارستان اعصاب واحد مراقبت های ویژه (NSICU) در نیویورک پس از حداقل ژوئن 11th, که برای درمان یک بیماری جدی است. او مرخص شد در روز یکشنبه و با وجود اقامت او در بیمارستان او هدر رفته هیچ زمان در پر کردن و امضای پیچیده اسناد قانونی کمک مشهور خود را وکیل چارلز سخت تر و با انتشار یک بیانیه است.

"تلاش خود را به sensationalize و mischaracterize خانواده ما رابطه بعد از تمام این سال ها برای خود به دست آوردن مالی است که هر دو یک تقلید مسخره امیز و بی عدالتی به حافظه از اواخر من برادر فرد و عزیز ما پدر و مادر است. من و بقیه تمام اعضای خانواده من هستند تا افتخار فوق العاده من برادر رئیس جمهور و احساس می کنم که مریم اقدامات واقعا یک رسوایی" رابرت گفت: در بیانیه خود به نیویورک تایمز حدود 48 ساعت پس از او از بیمارستان مرخص شد.

بر روی وب سایت خود را در کوه سینا می بالد که در آن 16-تخت NSICU متخصص در "دولت از هنر و مهربان مراقبت از بیمارانی که دچار subarachnoid خونریزی حاد ایسکمیک, سکته مغزی, خونریزی داخل مغزی ساير, subdural هماتوم, کما, تومور از مغز و ستون فقرات شدید و یا طولانی مدت تشنج عصبی-عفونت های [و] آسیب نخاعی در میان دیگران است."

رابرت نمی پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر چهارشنبه و خود را وکیل سخت تر کاهش یافته است به نظر.

مریم مغلوب ساختن پیشی جستن پرقدرت تیم حقوقی که شامل مشهور متمم اول قانون اساسی وکیل تئودور Boutrous قانون شرکت گیبسون دونن هستند انتظار می رود به فایل پاسخ خود را در روزهای آینده.

بخشی از بحث خود را در مری دفاع خواهد بود که حل و فصل قرارداد امضا توسط تمام احزاب در سال 2001 و شامل سخت تر است TRO بایگانی—شامل محرمانه بودن جملات است که در اثر "دو رو" به این معنی که به عنوان به خوبی به عنوان muzzling مریم از صحبت های عمومی آن نیز به معنای سکوت دونالد رابرت و خواهر خود را Maryanne مغلوب ساختن پیشی جستن.

رئیس جمهور استدلال خود را نقض توافقنامه محرمانه توسط عموم بحث من و کتاب او که در حال حاضر میله میله برای جولای 28th انتشار در مصاحبه ای در کاخ سفید هفته گذشته است.

"او را مجاز به نوشتن یک کتاب است. شما می دانید زمانی که ما حل و فصل با او و برادرش که من رابطه خوبی با او برادر, فرد, كه, من یک رابطه خوب با, اما زمانی که ما حل و فصل او در مجموع...امضا nondisclosure," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: سایت Axios روز جمعه در پاسخ به مریم بگو همه.

شلیک از تهدیدات همه می آیند در طول آخرین مرحله از سلسله درام و دم حقوقی مبارزه تهدید به مصرف مغلوب ساختن پیشی جستن خانواده حتی به عنوان Donald J. Trump همچنان مبارزه خود را در این سال برای حفظ کاخ سفید از افتادن به دست دموکرات.

حتی قبل از اینکه برادر رئيس جمهور است—ارائه شده توسط سخت تر یکی از رئيس جمهور تهمت شخصی وکیل و Gawker-قتل وکیل—ثبت سفارش در برابر مری در Queens County قائم مقام دادگاه این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن به حال به طور فعال در وزن گزینه های خود را به صورت قانونی در برابر عذاب خود را خواهر زاده. پس از او گرفتار کردن گارد خبری از آینده "بگو همه" او بادی با صدای بلند در کاخ سفید است که او می خواهم به امضا NDA که روزانه وحش برای اولین بار گزارش شده است. 

کاخ سفید سخنگویان نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در این داستان. هرزه برای Simon & Schuster کاهش یافته است به نظر.

و آن را فقط به مری است که برای مقابله با Trumpworld حقوقی تهدیدات و دادگاه در میدان جنگ در جنگهای. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت وکیل و وکیل خارج شده اند در این سال انتخابات—یکی در حال حاضر گرفتار یک نابود اقتصاد آمریکا یک توده جنبش اعتراضی در پی پلیس به قتل جورج فلوید و یک بیماری همه گیر کوروناویروس که ادعا کرد آمریکا مرگ و میر بیش از 100,000—به عنوان رئیس جمهور می رود به جنگ با کتاب های جدید و نسخه های خطی به قلم با دشمنان خود از جمله سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون و سابق خود دیرین دلال و وکیل مایکل کوهن.

رئیس جمهور تهمت وکلا نیز به دنبال حمایت دیگر دیرینه NDAs. برای سال های جسیکا Denson سابق اسپانیایی توسعه هماهنگ کننده 2016 مغلوب ساختن پیشی جستن, کمپین اتحاد مشغول به کار راه خود را از طریق دادگاه در تلاش خود را به باطل نه فقط خود را مغلوب ساختن پیشی جستن NDA اما همه NDAs که تهمت کارزار کارکنان ثبت نام. "همه از کارمندان ما نشانه عدم افشای توافق" مایکل Glassner chief operating officer برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020, کمپین گفت: روزانه وحش در بیانیه سال گذشته است.

در مدارک دادگاه Denson و وکلا استدلال می کنند که موافقت نامه های که تیم مغلوب ساختن پیشی جستن مجبور در آنها غیر قانونی و شکست خورده اجازه می دهد تا کارکنان برای ادعا در مورد وجود تبعیض در محل کار.

"رئیس جمهور تهمت است که به وضوح NDA-مبارک" دیوید بولز یکی از Denson وکلای گفت: در شب چهارشنبه. "او استفاده کرده است NDAs به سرکوب حامیان او و حامیان سابق و بی اعتباری آن NDAs نقطه فعلی ما کلاس عمل است. در حال حاضر او در تلاش برای سرکوب خود و اعضای خانواده با استفاده از یک NDA. همه از این است که در نظر گرفته شده برای سرکوب انتقاد است که در قلب پر جنب و جوش دموکراسی است."

Denson افزود: "من حاضر نیستم به یکی از بسیاری از کسانی که تهمت است مورد آزار قرار گرفته و یا مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ابزار برای او به سوء استفاده از مردم آمریکا و ریاست جمهوری است و به همین دلیل من مبارزه با باطل به او نامردان NDAs."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب