مغلوب ساختن پیشی جستن آغاز مبارزات انتخاباتی پرداخت مت Schlapp به عنوان لابی مشتریان فرار

آبی تراشه مشتریان قطع روابط در ماه گذشته با لابی شرکت های اجرا شده توسط تهمت محرم مت Schlapp خود سوزاننده نظرا

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

آبی تراشه مشتریان قطع روابط در ماه گذشته با لابی شرکت های اجرا شده توسط تهمت محرم مت Schlapp خود سوزاننده نظرات در مورد سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات. اما Schlapp شرکت همچنین برداشت یک مشتری جدید: رئیس جمهور ایالات متحده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد مبارزات انتخاباتی پرداخت یارو, استراتژی, Schlapp لابی عمومی و امور مغازه $43,567 ارتباطات و مشاوره در ماه ژوئن فدرال کمیسیون انتخابات تشکیل پرونده در روز دوشنبه. این اولین بار بود که مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی پرداخت کرده بود یارو استراتژی و پرداخت برای اولین بار این شرکت دریافت کرده است از هر گونه فدرال سیاسی کمیته از سال 2012 هنگامی که آن را به کمتر از 300 دلار از بازوی سیاسی آمریکایی محافظه کار اتحادیه سازمان های غیر انتفاعی که Schlapp صندلی.

Schlapp نمی بلافاصله در پاسخ به سوال در مورد نقش جدید خود برای مغلوب ساختن پیشی جستن تجدید انتخاب.

مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی پرداخت و آمد حدود یک هفته قبل از Schlapp لابی مشتریان شروع به رها کردن شرکت خود را بیش از نظرات در مورد در سراسر کشور در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس. "تمام زندگی مهم از جمله ده یا کشته با توجه به فانینگ این شعله های سیاسی 'افزایش'," او گفت: در یک صدای جیر جیر. پل حرکت کرد و در دیگری "است و دشمن خانواده, سرمایه داری, پلیس, متولد نشده, زندگی و جنسیتی."

نظرات موجب خروج از کسب و کار با-نام مشتریان ورایزون Comcast و Abbott Laboratories, همه علنا گفت که می خواهد قطع روابط با یارو استراتژی به عنوان یک نتیجه. Schlapp مشخص می شود تصمیم گیری های خود را به رها کردن شرکت خود را به عنوان رضایت به جناح چپ انصراف از فرهنگ است.

"چرا آمریکا چپ تقاضا که همه نظرات مخالف بود سکوت" او توییتی در ماه گذشته در مدت کوتاهی قبل از انتشار یک داستان در ورایزون تصمیم به بخشی با خود شرکت است. "چرا مردم فکر می کنم آنها می توانید کنترل چه تهمت حامی می کند یا می گوید ؟ سکوت مغلوب ساختن پیشی جستن پشتیبانی خواهد شد خاموش نمودار در نوامبر است."

افشای لابی براده در روز دوشنبه نشان داد که یک چهارم مشتری نیز خاتمه ارتباط آن با این شرکت قبل از Schlapp را BLM نظرات. در تاریخ 1 آوریل فصلی اشتغال داد یک گروه تجارت به نمایندگی از کسب و کار که با استخدام موقت کارگران مهاجر فسخ آن لابی توافق با یارو. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به تازگی به حالت تعلیق در صدور ویزا برای کارگران.

با هم آن چهار مشتریان ارائه شده بیش از یک سوم از یارو استراتژی' لابی درآمد در طول نیمه اول سال 2020 است.

یکی دیگر از یارو مشتری شرکت ارتباطات ماهواره ای Ligado شبکه نگه داشته و تنظیم آن با شرکت. اما برای اولین بار از یارو امضا Ligado در سال 2018 این گزارش انجام هیچ کار در این شرکت نمایندگی و در آوردن هیچ درآمد حاصل از این حساب در سه ماهه دوم سال است.

Schlapp موفق به ثبت نام در یکی جدید لابی مشتری در سه ماهه دوم: سه گانه پنج گروه چند ملیتی توسعه دهنده املاک و مستغلات که دارایی ها شامل بازار آمریکا در مینه سوتا و رویای آمریکایی مجتمع خارج نیوجرسی Metlife Stadium. که شرکت پرداخت یارو استراتژی $80,000 برای خدمات خود را در سه ماهه دوم سال 2020 است.

بین سه و پنج و مغلوب ساختن پیشی جستن, مبارزات انتخاباتی, Schlapp شرکت ساخته شده است تا مقدار آن از درآمد از دست رفته از مشتریان که فرار کرد در ماه گذشته. آن را نیز حفظ برخی از بزرگ نام مشتریان مانند سامسونگ الکترونیک خارج شده و اوراکل.

ارتباطات مشاوره که Schlapp انجام شده است و برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین است که رخ می دهد به عنوان او باعث می شود به طور منظم رسانه ها ظاهر به نظر دولت از سال 2020 مسابقه. فقط امروز صبح, Schlapp به نظر می رسد در C-SPAN بحث مبارزه است. بینندگان نمی شد و اطلاع داد که او در حال حاضر پرداخت می شود مشاور به تهمت و تجدید انتخاب.

Schalpp نیز به تازگی به نظر می رسد در یکی از خانه نيمه اخبار نشان می دهد تولید شده توسط این تهمت مبارزات انتخاباتی خود را. او پیوست این برنامه با عنوان "ایمان در امریکا" با همسرش, مرسدس بنز, Schlapp, بالا ارتباطات aide در مبارزات انتخاباتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن