مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ارشد لبه 'هفته پیش.' در حال حاضر او را رسما تنزل مقام

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است حذف براد Parscale خود را به عنوان مدیر کمپین نصب به جای لایحه Step

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است حذف براد Parscale خود را به عنوان مدیر کمپین نصب به جای لایحه Stepien سابق خود دوم در فرمان در نقش. Parscale برگزار شده بود موقعیت از فوریه سال 2018 است.

Parscale باقی خواهد ماند و بخشی از مبارزات انتخاباتی به عنوان مشاور ارشد نظارت دیجیتال عملیات در هر یک Facebook پست از فرمانده.

"براد Parscale است که با من برای یک زمان بسیار طولانی است و رهبری ما فوق العاده ای داده و دیجیتال, استراتژی باقی خواهد ماند که در نقش, در حالی که یک مشاور ارشد به کمپین" مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت.

جارد کوشنر رئیس جمهور در قانون و مشاور ارشد تحویل این اخبار با توجه به ABC.

این حرکت نقطه اوج ارتفاعات متعدد و اضافه شده به تیم مغلوب ساختن پیشی جستن در اوایل سال جاری که به میزان کاهش Parscale برخی از مسئولیت های کلیدی حتی اگر او در آن زمان به عنوان یک مدیر کمپین در عنوان. مثلا Stepien و جیسون میلر یکی دیگر از تهمت 2020 رسمی که قبلا به عنوان یک دستیار ارشد در سال 2016 تیم و تهمت ریاست جمهوری, انتقال, تا به حال برای هفته ها تا حد زیادی گرفته شده راس در استراتژی با Parscale به طور کلی تمرکز بر وظایف که رئیس جمهور توییتی در چهارشنبه شب باقی خواهد ماند در نمونه کارها خود را پس از تنزل به گفته دو منبع آشنا با این موضوع.

در ماده ها و تکالیف "این" shakeup اتفاق افتاده هفته پیش" یکی از این افراد گفت. "تفاوت [امشب] است که آن را در حال حاضر رسمی در همه عناوین."

برای Stepien این ارتقاء سال در ساخت. در اواخر سال 2017 و خیلی زود 2018 قبل از Parscale بود علنا اعلام کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 مبارزات انتخاباتی رئیس Stepien بود در کوتاه که برای کار با چند تن از متحدان خود در داخل و خارج از دولت به شدت به دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن و حلقه درونی خود را که Stepien باید انتخاب سه نفر با آگاهی از این می گویند. ظاهرا این فشار شد خیلی پرقدرت و "تحریک کننده" به عنوان یکی از این منابع مشخص می شود و در نتیجه chafed خاصی ارشد مقامات دولت و تهمت مشاوران تا حدودی کمک به Stepien را شانس کاهش در زمان این منابع گفت.

Shake-up نیز می آید در زمانی که رئیس جمهور شده است رای گیری ضعیف در ماه های اخیر به عنوان پاسخ خود را به کروناویروس جدید متمرکز شده بازگشایی برای کسب و کار به عنوان معمول و راه اندازی مجدد اقتصاد در حالی که مرگ و میر در ادامه به افزایش است. او شده است تا حد زیادی قادر به ضربه زدن به مبارزات انتخاباتی از آنجا که از virus. تا به امروز بیش از 130,000 آمریکایی درگذشت این ویروس با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز.

پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن ژوئن 20 تجمع در Tulsa, اوکلاهما هر دو Parscale و رئیس جمهور تا به حال افتخار بیش از یک میلیون ثبت نام برای این رویداد ادعا می کنند که ثابت شرم آور پس از فیلم از داخل عرصه نشان داد بخش تمام صندلی های خالی. فرماندار اوکلاهما که با حضور در این تجمع است پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 همانطور که کارکنان از مغلوب ساختن پیشی جستن خود کمپین گسترش بحث در مورد این رویداد.

Parscale دارای اب و هوای نقد برای بخشی بهتر از یک سال بیش از درآمد خود را از مبارزات انتخاباتی او به عنوان خریداری شده بزرگ خصوصی خواص و ماشین ها در فلوریدا که در آن او زندگی می کند. سابق مدیر کمپین شرکت Parscale استراتژی پرداخت شده است $16,682,477.82 توسط کمپین دو مشترک جمع آوری کمک های مردمی کمیته های مربوط به مبارزات انتخاباتی و حزب جمهوریخواه کمیته ملی حزب جمهوری خواه و کنوانسیون کمیته پس ممکن است 7. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و مغلوب ساختن پیشی جستن را امریکا بزرگ دوباره کمیته مشترک جمع آوری کمک های مردمی کمیته های اجرا شده توسط کمپین و RNC هم پرداخت حدود $700,000 به اجرای بیش از 4,400 تبلیغات در Parscale را در Facebook و Instagram صفحات با توجه به سایت های سیاسی ad بایگانی.

-- ترجمه Markay کمک گزارش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن