مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر سنجی خواهر زاده خود را بیش از او را بگویید-تمام کتاب گفت: او امضا NDA

این یکشنبه گذشته اخبار شکست رئیس زاده, مریم تهمت بود در مسیر به انتشار یک "دلخراش و شهوت پرست" کتاب تابستان ام

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

این یکشنبه گذشته اخبار شکست رئیس زاده, مریم تهمت بود در مسیر به انتشار یک "دلخراش و شهوت پرست" کتاب تابستان امسال در مورد او در جهان مشهور عمو. یکشنبه شب رئیس جمهور شده بود به بخش خصوصی در جریان آنچه که او می تواند انتظار می رود از کتاب آینده. سه شنبه او در شروع بحث در مورد siccing وکلای او بر خواهر زاده خود را.

با توجه به دو نفر آشنا با این وضعیت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به گفته افراد نزدیک به او که او با گرفتن وکلای خود را به نگاه به مریم تهمت توجه به کشف آنچه می تواند انجام شود در راه قصاص و یا حداقل یک تهدید—به احتمال زیاد در قالب یک متوقف و دست بردارد ، یکی از منابع با آگاهی از این وضعیت گفت که در دو روز گذشته رئیس جمهور به نظر می رسد irked توسط اخبار کتاب خود و در یک نقطه به ذکر است که مریم به امضا NDA سال پیش.

مریم تهمت امضا NDA زیر یک سال 2001 پس از حل و فصل دعوی قضایی ابراز مخالفت با فرد مغلوب ساختن پیشی جستن و مستغلات به گفته افراد آشنا با این موضوع. که NDA متحده او مجاز به انتشار هر چیزی در مورد دادخواهی و یا رابطه او با دونالد Maryanne و رابرت.

روشن نیست که چه نوع از واکنش رئیس جمهور و یا شخصی خود را قانونی تیم در نهایت به دنبال. اما دولت او و خود را وکیل خارج شده اند شلوغ و پر سر و صدا در طول این سال انتخابات—یکی در حال حاضر ویران شده توسط یک حفره حفره اقتصاد توده ای جنبش اعتراضی علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نهادی و بیماری همه گیر کوروناویروس—مبارزه با دیگر نسخه های خطی و خاطرات نوشته شده توسط تهمت همکاران تبدیل دشمنان تلخ است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از وکلا شکایت از رئیس جمهور سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون در تلاش برای متوقف کردن کتاب خود عنوان دیگری از Simon & Schuster, از, منتشر شده در اواخر این ماه. و در روز سه شنبه وزارت دادگستری ثبت یک دستور برای جلوگیری از بولتون کار از انتشار اصرار دارد که وجود دارد طبقه بندی مواد درون آن (شارژ بولتون تکرار انکار کند). در اواخر آوریل مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل شات کردن یک نامه به مایکل کوهن مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل و دلال و خواستار کوهن نوشتن خود را "به همه" کتاب خود را در مورد زمانی ، که نامه فرستاده شده از طرف سازمان نسبت ناروا ذکر شده کوهن خود عدم افشای توافق منابع مطلع گفت.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از رفتن به حقوقی عقاب در Cohen ماده و دیگران شده است وکیل مشهور و Gawker-قاتل چارلز سخت تر—که در گذشته رئیس جمهور sicced در لارنس اودانل ان بی سی و سی ان ان, در میان دیگران. به نام برای نظر توسط The Daily Beast در روز سه شنبه بعد از ظهر سخت تر به سرعت گوشی را گذاشت.

سیمون و شوستر کاهش یافته است به نظر هر پتانسیل عمل حقوقی و کاخ سفید نمی ارائه نظر در این داستان توسط انتشارات زمان.

"بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مرد" است که قرار است منتشر شود در جولای 28. اواخر دوشنبه شب پس روزانه وحش داستان ناشر مریم تهمت کتاب سیمون و شوستر نوشته شده این کتاب در سایت آمازون که در آن آن را به سرعت افزایش یافت تا نمودار با پیش فروش سفارشات.

در این کتاب مریم تهمت است نه تنها انتظار می رود به بحث در مورد مشکل داخلی پویایی خانواده و ارائه آیات در مورد یک جوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن; او همچنین انتظار می رود به خودش به عنوان یک منبع اصلی در پشت پولیتزر برنده نیویورک تایمز رسیدگی به عموی او مالیات است.

در زمان بار داستان انتشار در اواخر سال 2018 تهمت به حال فکر کرده اید که با صدای بلند که منابع شد: اگر آن نشت از درون دولت فدرال و یا اگر آن را می تواند به کسی که او را شاید حتی در خانواده خود و یا کسی که می خواهم مشغول به کار در این سازمان نسبت ناروا با توجه به ارشد سابق دولت رسمی که از او شنیده می شود در مورد شکایت بار بررسی نزدیک به دو سال پیش است. در امريكا نگرانی این داستان به عنوان یک "بسیار قدیمی و خسته کننده و اغلب گفته آمار قطعه بر من" در حالی که در واقع انکار حقایق کلیدی در این مقاله بر مغلوب ساختن پیشی جستن خانواده طرح مالیات.

اما حتی در روزهای اولیه خود در نهایت موفق 2016 انتخابات ریاست جمهوری برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن کارکنان خواهد آمد در سراسر بخش هایی از مریم مغلوب ساختن پیشی جستن اما شانه ای بالا انداخت و آنها را به عنوان ناچیز به جمهوری خواه اولیه.

"در آماده سازی برای آن آقای تهمت کمپین در انجام تحقیقات در زمینه موضوع طرح دعوی در دادگاه خود را با...خواهر زاده خود را در ارث برادر مرحوم خود آمد و گفت: سام Nunberg یک مشاور سیاسی پیشین به مغلوب ساختن پیشی جستن.

"نبود مسئله ای است که نیاز به پیشگیرانه خطاب با آماده سازی از آنجا که بیشتر به نقطه, حمله پس از آن نامزد برنده خواهد بود بیشتر در امتداد خطوط از" شما هستید نه خود ساخته شده است, شما متولد شدند غنی " ...آن می تواند مثلا [موضوع] یک شیرجه قطعه واشنگتن پست یا نیویورک تایمزاما آن را نمی خواهد تحت تاثیر توافق اولیه آرا. بنابراین من نمی بحث در مورد آن با آن نامزد در زمان, اما من به بحث با او ایده کلی است که دیگر جمهوری خواه اولیه نامزدها ممکن است او را متهم به بحث مرحله بودن خود ساخته شده است."

در نشانه ای از دهه دشمنی مریم برگزار شده بود نسبت به او دایی زمانی که برگ برنده برنده انتخابات 2016 یک حساب توییتر تحمل نام او در توئیتر خود نوشت: "این یکی از بدترین شب های زندگی من است. چه چیزی اشتباه است با این کشور ؟ من از ترس آمریکا آزمایش شکست خورده است."

و با کتاب او در افق جانبازان و اعضای فعلی از مغلوب ساختن پیشی جستن مدار انتظار دارند این یکی به نیش.

"بر اساس تجربه من اگر شما درخواست من آن کتاب به رئیس جمهور خواهد بود بیشتر ناراحت مری مغلوب ساختن پیشی جستن یک یا جان بولتون یکی از آن خواهد بود مریم مغلوب ساختن پیشی جستن," Nunberg اضافه شده است. "این در مورد خانواده آن را شخصی خیانت. رئیس جمهور پرداخته و با ناراضی گذشته کارکنان گفت: همه چیز و انتقاد از او را. اما در تمام تحقیقات من—و من به خوبی خوانده و در Trumps—من هرگز دیده می شود چیزی شبیه به این."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن