مغلوب ساختن پیشی جستن COVID نیروی کار به Guvs: ایجاد ماسک های اجباری قبل از اینکه شما سقوط به منطقه قرمز

به عنوان متحده در جنوب و جنوب غربی دست و پنجه نرم کردن با نحوه کنترل گسترش coronavirus مقامات در رئیس جمهور دو

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

به عنوان متحده در جنوب و جنوب غربی دست و پنجه نرم کردن با نحوه کنترل گسترش coronavirus مقامات در رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus نیروی کار هشدار داد این کشور فرمانداران شنبه که یک مجموعه جدید از کشورها شروع به تجربه یک چشم انداز مثبت در موارد مثبت و توصیه می شود که رهبران محلی پیاده سازی ماسک حکم و میله برای جلوگیری از شیوع بیماری.

دکتر دبورا Birx هماهنگ کننده برای نیروی کار گفت: مثبت شدن نرخ متحده مانند ایندیانا, آیووا, کانزاس, کنتاکی, میسوری و کلرادو در حال افزایش بود و هشدار داد که آنها باید به سرعت اقدام قبل از آنها سقوط به آنچه او به عنوان "قرمز COVID مناطق" رده. Birx تعریف مناطق قرمز به عنوان کسانی متحده با بیش از 100 coronavirus مورد در هر 100,000 نفر و بیش از 10 درصد تست مثبت رای دادن.

"در زمانی که شما نگاه کنید به بستری شدن در بیمارستان را در جامعه گسترش گسترده ای است که شما حرف از یک حالت فوق العاده به سرعت" Birx گفت: با توجه به ضبط تماس به دست آمده توسط The Daily Beast. "در زمانی که شما آن را ببینید تا 80 یا 90 درصد از شهرستان خود را در حال حاضر بیش از 10 درصد رای مثبت."

هشدار از Birx و دیگر نیروی کار مقامات آمده است که به دولت فشار متحده در سراسر کشور برای بازگشایی مدارس, نقطه, معاون رئیس جمهور مایک پنس تصریح کرد در تماس است.

پنس گفت: نیروی کار را حمایت از هر تصمیم رهبران دولت را اما که این تیم بود شروع به دیدن شواهدی وجود دارد که "دلگرم کننده, ماسک" بسته شدن میله و محدود کردن داخل سالن اجتماعات بودند کاهش گسترش در برخی از نقطه داغ متحده است. Birx تر بود صریح و روشن با مشاوره و گفت که "100 درصد ماسک حکم" نقش مهمی در مهار این ویروس در آن کشور.

مغلوب ساختن پیشی جستن در گذشته مقاومت کرده است, ماسک پوشیدن و گفت: در فاکس نیوز مصاحبه این ماه است که او نمی خواهد تحمیل ملی ماسک قیمومیت. روز دوشنبه تهمت را بازتوییت کرد یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط پسر او Donald Trump Jr., که, ویژه, یک پزشک گفت: ماسک های غیر ضروری بود. توییتر محدود دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور حساب و حذف این ویدئو از پلت فرم.

Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا واکسن رسمی نیز در تماس با فرمانداران و گفت: دولت ها باید پایبند به Birx توصیه حتی اگر آن را به لحاظ سیاسی و مصلحت برای انجام این کار است.

"شما ممکن است تمایلی به انجام است که به دلیل جمعیت عمومی است گفت: "یک دقیقه صبر کنید ما که بد'" Fauci گفت: با اشاره به توصیه های ماسک اجرای حکم و محدود کردن اجتماعات بزرگ از مردم است. "شما بدتر از شما فکر می کنم شما به دلیل که در آن شما در حال حاضر در حال رفتن به منعکس شود و آنچه که شما در حال رفتن برای دیدن... هفته از هم اکنون. من می دانم که این ممکن است صدای سرزده اما آن را واقعا نمی باشد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب