مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام COVID پیروزی در COVID کانون

با بیش از 50,000 تایید موارد COVID-19 و حدود 1,400 مرگ و میر آریزونا تبدیل شده است جدید ترین نقطه داغ برای شیو

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

با بیش از 50,000 تایید موارد COVID-19 و حدود 1,400 مرگ و میر آریزونا تبدیل شده است جدید ترین نقطه داغ برای شیوع کروناویروس در ایالات متحده است.

اما در داخل شهر رویایی کلیسا در شهر فینیکس که در آن هزاران نفر از جوانان محافظه کاران بسته بندی شده شانه به شانه در روز سه شنبه بعد از ظهر برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دوم در شخص تجمع پس از این پیام از رئیس جمهور و حامیان او در این بیماری همه گیر نشده اند می تواند بیشتر پیروز.

"طولانی آهسته تسلیم است" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: تشویق جمعیت تقریبا از 2900 حامیان بسیاری از آنها را به کالج سن. "ما در حال رفتن به قوی تر از همیشه قبل از این قراره شود به زودی."

در رئیس جمهور دو ساعت سخنرانی در "دانش آموزان برای مغلوب ساختن پیشی جستن" رویداد ها و کسانی که از حزب جمهوری خواه سیاستمداران و مقامات که معرفی او—و در خلق و خوی از کسانی که مونتاژ با nary یک ماسک دیده می شود—تهدید رمان coronavirus که ادعا کرده بیش از 120.000 زندگی آمریکایی بود عنوان هر دو به صراحت و به طور ضمنی هنگامی که آن را حتی ذکر شده در همه.

"این ایالت های پیشرو در راه است!" اعالن Rep. داگ LaMalfa (R-CA) با این استدلال که این بیماری همه گیر در حال تنظیم دموکرات به "توتالیتر حالت" و فاجعه بازگشایی متحده از فلوریدا تا به حال در واقع منجر به "نتایج بزرگ است."

"تعصب در رسانه ها و گسترده زیانی که آنها را به عموم" است که تهدید واقعی استدلال رژیم صهیونیستی است. کریستی Noem از داکوتای جنوبی در خانه از یک خوشه از شیوع کروناویروس در گیاهان گوشت که آلوده به صدها نفر از کارگران است. Noem معرفی شد توسط دانش آموزان برای مغلوب ساختن پیشی جستن بنیانگذار شرکت رایان فورنیر به عنوان کسی که "نبود میخوام پایمال آزادی" نام سلامت عمومی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن و اجتناب از ذکر همه گیر تقریبا به طور کامل در آدرس خود را تنها ساخت یک نظر اجمالی اشاره به وضعیت اقتصاد کشور "قبل از طاعون در مجموعه."

"ما در حال انجام بزرگترین... بزرگترین از همه چیز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که دموکرات ها "در تلاش برای انجام بهترین خود را به نگه داشتن کشور تعطیل و بسته شده است."

در غیر این صورت همه گیر شد تنها در ارتباط با دیگر اولویت های سیاست از مهاجرت به محدود کردن دسترسی به پست الکترونیکی-در رای گیری برای انتخابات عمومی ماه نوامبر. در پایان از طولانی گذشته در مورد موفقیت های خود را به تازگی امضا دیوار در امتداد مرز جنوبی ایالات متحده برای مثال مغلوب ساختن پیشی جستن به ذکر است که این مانع را از "مهاجران با COVID"—او اضافه شده به سلامتی هر آنچه که شما ممکن است بخواهید برای تماس با ویروس.

"ووهان. Coronavirus. کونگ آنفولانزا" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: تکرار خود را با استفاده از یک نژادی لکه دار است که کاخ سفید مشاور ارشد کلیان کانوی به نام "بسیار توهین آمیز" در راهپیمایی. "برخی از مردم در تماس با آن چینی آنفولانزا. چین آنفولانزا."

مغلوب ساختن پیشی جستن بعد از بازگشت به این بیماری همه گیر چند بار در طول آدرس—هنگامی که به متهم روزنامه نگاران با استفاده از این کشور تعداد بی سابقه ای از عفونت ها "را به ما بد نگاه" و دوباره به تضعیف تلاش ها برای گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری به نام بهداشت عمومی—اما هر بار به پایان رسید وعده داده است که بحران بسیار نزدیک به بیش از.

"خود را فداکارانه قربانی را نجات داده و صدها هزار نفر از زندگی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: maskless جمعیت امیدوار کننده است که در حالی که یک واکسن برای coronavirus آینده شد "بسیار زود" فرمانداران در تحت تاثیر متحده باید "باید دریافت آن را باز کنید. مردم به آن نیاز دارند. شما می دانید افراد بیمار از دیگر همچنین."

اما قضاوت با کمبود ماسک در رویای شهر کلیسا شبان که به دروغ ادعا کرد که در اوایل این هفته که آنها تا به حال نصب COVID-19-قتل سیستم تصفیه هوا—که عصر فداکار قربانی شد حتی به عنوان آریزونا گزارش یک رکورد 3,591 موارد جدید در روز سه شنبه به بالاترین سطح خود یک روز مجموع نشده است.

اگر چه ققنوس شورای شهر دستور داد که در سراسر شهر بود ماسک جهت رفتن به اثر فوری این شهر دموکراتیک شهردار اعلام کرد که او نمی خواهد اجرای این سیاست در طول رالی ترک آن را به ناروا به تشویق هواداران خود به سایش پوشش صورت در حالی که در یک محدود فضای عمومی است.

"بهترین سخنگوی خواهد بود رئیس جمهور" شهردار کیت Gallego گفت: در سی ان ان روز یکشنبه. "اگر او گفت: هر کس که در آن تجمع مهم بود که به پوشیدن ماسک به اعتقاد من آنها آن را انجام دهد."

رئیس جمهور که بیان کرده است بی شخصی برای ماسک توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, آیا چنین چیزی و تنها یک دانش سطحی از شرکت کنندگان دیده می شود می تواند با پوشیدن هر نوع چهره و پوشش.

دولت دموکرات و همچنین به عنوان برگ برنده را در انتخابات عمومی حریف ناودان مغلوب ساختن پیشی جستن در شخص مراجعه به یکی از بدترین ضربه متحده بهداشت عمومی کابوس در ساخت.

"هیچ رهبر واقعی قرار می دهد دوباره انتخابات بالا صرفه جویی در آمریکا زندگی می کند گفت:" آریزونا حزب دموکرات صندلی Felecia Rotellini که اشاره کرد که تعدادی از جوانان Arizonans مبتلا COVID-19 به شدت افزایش یافته است. "مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید امروز فقط آخرین یادآوری است که او بارها و بارها شکست خورده Arizonans و کشور ما ایجاد بحران و حل هیچ یک از مشکلات او وعده داده شده را حل کنند."

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن که در حال حاضر رای گیری گردن و گردن در آریزونا در برابر تهمت به نام تهمت تصمیم به برگزاری یک تجمع در این میان عمده ایالت شیوع "بی پروا و غیر مسئولانه است."

"این بیماری است که پرورش آن در آریزونا دوباره و خانواده در حال صدمه زدن به" بایدن گفت: در نظر قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی. "Arizonans شایسته یک رئیس جمهور که به افزایش لحظه ای در میان چالش های ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب