مغلوب ساختن پیشی جستن اخراج کمک به گسترش COVID 'فاجعه' به آمریکای مرکزی

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را به تلاش برای پیاده سازی دیرینه اهداف سیاست مهاجرت در نام مبارزه با بیماری همه گی

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را به تلاش برای پیاده سازی دیرینه اهداف سیاست مهاجرت در نام مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس کمک کرده است و گسترش این ویروس مرگبار به آمریکای مرکزی با توجه به یک گزارش جدید از یک بین المللی پناهندگان سازمان ارائه شده به The Daily Beast.

در میان یافته های سرسام آور یک در پنج مورد از COVID-19 در گواتمالا می توان به مهاجران که ایالات متحده این کشور اخراج کرده است.

گزارش از پناهندگان بین المللی, یک سازمان غیر دولتی است که طرفداران برای مردم آواره منتشر شده در روز سه شنبه صبح پیدا کرده است که علی رغم اینکه لایحه پاک سلامت توسط دولت ایالات متحده می شود و متقاضیان پناهندگی اخراجی از ایالات متحده به طور فزاینده ای در حال بازگشت به کشور خود از مبدا و تست مثبت با کروناویروس هنگامی که آنها می رسند. سازمان پین سرزنش در شرایط شلوغ در آمریکا بازداشت مراکز گسترش این ویروس در میان جوامع مهاجر مجبور به کار و زندگی در محیط های تنگ و شرایط زندگی برای کسانی که به دنبال پناهندگی در مرز ایالات متحده—که همه به مقدار یک "بهداشت عمومی در بلایا" در ساخت.

نزدیک به 20 درصد از کسانی که بازگشت به گواتمالا از ایالات متحده و ایالات متحده آمریکا در مرز جنوبی باید آزمایش مثبت برای این ویروس پس از ورود, گزارش یافت می شود. افزایش ترس از کسانی که به زور بازگشت منجر به اجتماعی و اقتصادی انزوا از اخراجی در خود بومی کشور—و حتی برخی از آنان مواجه حمله فیزیکی از همکار Guatemalans می ترسم که آنها به ارمغان آورده اند این ویروس با آنها.

"سیاست هایی که آدرس حفاظت نیاز دارد و نه تشدید آنها نیاز به بشریت اراده سیاسی و انعطاف پذیری برای رسیدن به" نتیجه این گزارش نویسندگان, Yael Neda و راشل Schmidtke. "حالا بیشتر از همیشه سیاستگذاران باید اطمینان حاصل شود که Guatemalans فرار از آسیب دسترسی به پناه در ایالات متحده و مکزیک و گواتمالا عودت دسترسی به ایمنی, بهداشت و درمان, و فرصت های اقتصادی."

با وجود این هشدار رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه نشان داد که او همچنان به دسترسی به مهاجرت و پناهندگی سیستم به عنوان یک ناخن نیاز به یک چکش به عنوان کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهور در نظر گرفته شده برای امضای یک فرمان اجرایی "بسط و گسترش" محدودیت در هر دو برخی از ویزاها و واجد شرایط بودن از پناهجویان برای به دست آوردن اجازه کار. سفارش توضیح داده شد به خبرنگاران در یک پس زمینه تماس با یک مقام ارشد دولت رسمی به عنوان "رایگان[ing] تا شغل بیشتر برای آمریکایی" است اما خشم هر دو مهاجر-طرفداران حقوق اقتصادی و حامیان افزایش مهاجرت قانونی که به نام حرکت بد برای سلامت عمومی و ملت را اقتصاد شکننده.

"این است که یک COVID-19 پاسخ یا اقتصادی پاسخ. این بهره برداری از یک بیماری همه گیر به موسسه تفرقه سیاست ها و تغییر شکل قانون مهاجرت" گفت: Andrea Flores, معاون مدیر سیاست های مهاجرتی برای اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا که گفت که مهاجران "در حال ابزاری برای ملت ما بهبود اقتصادی."

"قرار دادن یک 'نه خوش آمدید' ثبت نام برای مهندسین و مدیران آن کارشناسان و پزشکان و پرستاران و کارگران دیگر نمی خواهد کمک به کشور ما آن را نگه دارید ما" گفت: Thomas J. Donohue, مدیر عامل شرکت ایالات متحده اتاق بازرگانی است. "ما از مدت ها تلاش برای منطقی سیستم مهاجرت است که مطابق با نیازهای اقتصاد ما و منعکس کننده ارزش های کشور ما. امروز اعلام خدمت می کند نه از آن منافع است."

وجود دارد یک خط مستقیم کشیده می شود, Neda و Schmidtke نوشتن در این گزارش بین شرایط است که باید بیشتر گسترش این ویروس در میان جوامع مهاجر در ایالات متحده و در آمریکای مرکزی و سیاست های مهاجرتی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. برخی از مسائل تا قبل از این ویروس در ظاهر اگر چه کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده اند برای سال های سال است که مغلوب ساختن پیشی جستن "باقی می ماند در مکزیک" سیاست برای مثال ایجاد بهداشت عمومی کابوس جنوبی از مرز ایالات متحده و مکزیک.

"اخراج و بازده انجام شده در میان COVID-19 pandemic ترکیب این چالش ها و کمک به گسترش ویروس" نوشتن Neda و Schmidtke اشاره کرد که پناهجویان بودن تقریبا definitionally فقیر و فاقد دسترسی به کمک های پزشکی—در میان به احتمال زیاد به رنج می برند از عوارض COVID-19 عفونت است. "اخراجی از ایالات متحده ساخته شده تا نزدیک به 20 درصد از 500 coronavirus موارد در گواتمالا و همانطور که از اوایل ماه ژوئن اخراجی در ادامه به تست مثبت برای COVID-19 پس از ورود در گواتمالا با وجود داشتن لایحه تمیز-از-اسناد و مدارک بهداشتی از ایالات متحده است."

این خطرات تشدید شده اند پناهندگان بین المللی یافت توسط نیایش بهداشت ایمنی عمل می کنند در اواخر ماه مارس که اجازه داده است ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی حاضر به قبول درخواست حفاظت برای کسانی که به دنبال پناهندگی در ایالات متحده آمریکا در مرز جنوبی. در زیر است که منظور کسانی که به دنبال پناهندگی می توان به بازگشت و یا به مکزیک و یا به کشور خود را از مبدا و بدون غربالگری و کودکان در مرز شده اند به طور معمول اخراج بدون مراجعه به وزارت بهداشت و خدمات انسانی' دفتر اسکان مجدد پناهندگان. بین آوریل و اوایل ماه مه این گزارش در بر داشت حداقل 417 افراد زیر سن قانونی بودند اخراج از ایالات متحده آمریکا به گواتمالا بدون ارجاع.

"برای ماه ها و کارشناسان بهداشت عمومی ساخته شده اند عقل سلیم توصیه برای جلوگیری از گسترش COVID-19: آزادی مردم برگزار شد در یخ و CBP بازداشت; تعلیق داخلی اجرای مهاجرت و فراهم کردن دسترسی به آزمایش و درمان برای هر کسی که نیاز به آن بدون در نظر گرفتن وضعیت مهاجرت" گفت: فلرس. "در عوض در حالی که نادیده گرفتن این توصیه ها را مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را ممنوع کرده است پناهجویان در مرز کارت سبز و متقاضیان خارجی, دانش آموزان, و در حال حاضر حتی بیشتر مهاجران... کنگره باید فورا به بررسی هدف واقعی—و انشعابات—از این استفان میلر ممنوعیت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن