مغلوب ساختن پیشی جستن دهنده شکایت, VA—در حال حاضر او خود را COVID-19 قرارداد

مغلوب ساختن پیشی جستن دهنده که برداشت تا $13.4 میلیون در COVID-19-ارتباط قرارداد از وزارت امور سربازان بازنشست

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دهنده که برداشت تا $13.4 میلیون در COVID-19-ارتباط قرارداد از وزارت امور سربازان بازنشسته است پر سابقه با آژانس و نوظهور محبت برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و همکار خود را خواهان.

از اواخر ماه مارس و دارای جوهر 21 معاملات با تنسی کارآفرین Troy Mizell را AVMedical به عرضه همه چیز از ماسک به دماسنج به خون آنالایزر گاز با توجه به سوابق جمع آوری شده توسط ProPublica. از کسانی که 21 فدرال سوابق نشان می دهد این گروه پیشنهاد تنها چهار طریق یک فرایند رقابتی.

در واقع این قرارداد در آمد و با وجود دو سال از شرکت داشتن هرگز انجام کسب و کار با دولت فدرال قبل و حتی اگر Mizell سابق شرکت AvKare, برپا دو سال نبرد قانونی در برابر VA پس از تحقیقات داخلی در این آژانس مصمم آن را تا به حال ارائه اطلاعات نادرست در مورد آن عملیات کسب و کار.

Mizell نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

LinkedIn خود نشان می دهد او تمام وقت به AVMedical مدت کوتاهی پس از Amneal دارو خریداری اکثریت سهام در AvKare در دسامبر 2019. و مالی مبارزات انتخاباتی سوابق نشان می دهد که در سال 2019 او شروع به گرفتن علاقه به سیاست در یک راه بزرگ است. در طی آن سال او به هزاران نفر به توافق مارشا بلکبرن (TN), میچ مک کانل (KY) جونی ارنست (IA) و تهم Tillis (NC). رئیس جمهور تهمت مجدد انتخابات بهره برده و حتی بیشتر. Mizell به محدودیت های قانونی برای مبارزات انتخاباتی خود صندوق و $25,000 به ناروا پیروزی مشترک خود را جمع آوری کمک های مردمی کمیته.

Mizell سخاوت ادامه داد: به 2020. یک ماه قبل از او دریافت فدرال قرارداد او اهدا یکی دیگر از $50,000 نسبت ناروا به پیروزی به عنوان به خوبی به عنوان $35,000 برای کمیته ملی حزب جمهوری خواه.

در دهه قبل از سال 2019 را تنها سیاسی سهم داشته است 1.000 دلار کمک مالی به یک 2014 نامزد برای مجلس قانونگذاری ایالتی.

Mizell تجربه به عنوان یک فدرال پیمانکار این رود از یک دهه و رکورد مخلوط است. با توجه به صفحه مربوط از سال 2007 تا ژانویه این سال Mizell خدمت به عنوان رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت AvKare یک بازاریاب داروهای ژنریک—از جمله مصرف مواد مخدر—که او تاسیس. این شرکت شروع به انجام صدها هزار دلار از کسب و کار با VA و دیگر آژانس های فدرال در ماه از تاسیس آن.

یکی از این قراردادها بود پنج سال تنظیم و به امضا رسید و در سال 2010 به پر کردن سفارشات برای داروسازی عمومی برای جانبازان بیمارستان. اما با توجه به اسناد دادگاه در سال 2014 و بازرس کل آغاز شد که به این نتیجه رسیدند که AvKare بود "تحریف که آنها یک دارویی تولید کننده" و "تحریف که آنها تا به حال فروش و بازرگانی" به منظور امن قرارداد. در این بررسی مشخص شد که AvKare در واقع یک "فروشنده/نمایندگی فروش" است که بسته بندی و توزیع شرکت های دیگر مواد مخدر است و تنها آن قابل توجه مشتریان شد دولت فدرال و عمده فروشان نیز انجام کسب و کار با عمو سام.

وقتی VA کاهش یافته است به تجدید آن مقابله با AvKare در سال 2015 این شرکت در زمان دولت فدرال به دادگاه با این ادعا که به دلیل بسته بندی آن شامل حیاتی برچسب و کد ملی مبارزه با مواد مخدر اطلاعات آن را به یک تولید کننده. آن بیشتر تأکید میکنند که در آن معاملات با عمده فروشان parlaying محصولات خود را به دولت فدرال باید تعداد به عنوان تجاری فروش.

یک قاضی فدرال سیلی این استدلال را در سال 2016 و درخواست نشد سال بعد. با این وجود پس از نهایی شکست AvKare به طرح دعوی این شرکت دریافت کرده است و در مجموع 146 قرارداد از امور جانبازان برای همه چیز از دارو به فولاد تجهیزات برای پتو بخار. VA دارای توجیه این قرارداد در زمینههایی که COVID بحران مورد نیاز آنها را به کمک طلب کردن طیف گسترده ای از تجهیزات حفاظتی تامین کنندگان.

AvKare نیز گرفتار در ادعایی کتاب-پخت و پز طرح توسط یکی از تامین کنندگان خود را به گرجستان-بر اساس MiMedx که به ترتیب به فروش مواد مخدر به طور مستقیم به و از طریق یکی از AvKare را قرارداد. به گفته مقامات این شرکت متورم فروش با ارائه مواد مخدر نه AvKare و نه دولت فدرال دستور داده بود. این منجر به یک جفت از وزارت دادگستری کیفرخواست علیه MiMedx مدیران ارشد در ماه نوامبر گذشته و $1.5 میلیون امنیت کمیسیون ارز و مجازات است. MiMedx هرگز بستری به هر خطا و AvKare بود و نه متهم در هر دو مورد.

AvMedical نبود تنها شرکت به رهبری بزرگ ایران کمک کننده به نمره یک برای اولین بار فدرال قرارداد میان COVID-19 بحران است. Gastonia, North Carolina مبتنی بر Parkdale مواد پیشرفته کردم عظیم $543 میلیون در دستور تجهیزات حفاظت فردی به عنوان اولین گزارش در دادگاه ها. Parkdale مدیر عامل اندی Warlick داده است $59,400 فقط در این سال به ملی حزب جمهوری خواه کمیته کمپین—و یکی دیگر از $75,600 به کمیته های وابسته با تشکر. پاتریک مک هنری (R-NC). او همچنین لگد $10,000 به حساب Rep. گرگ مورفی (R-NC) و $2,800 هر یک به دیابت تهم Tillis (R-NC) Rep. Dan Bishop (R-NC) و Rep. نانسی مک (R-SC). Warlick نیز به $5,000 برای عمل سیاسی کمیته Rep. Amerish Bera (D-CA) است.

یکی دیگر از Gastonia شرکت بورلی لباسهای بافتنی, snagged میلیارد و 43 میلیون قرارداد برای ساخت بیمارستان آبادغرب در اوایل این ماه. بنیانگذار شرکت رابرت Sytz داده است $8,575 به ملی سناتوری جمهوری خواه کمیته پس از سال 2018 است.

VA نگهداری می شود که تمام فروشندگان خود را از طریق یک استاندارد بررسی روش و تأکید کرد که این بیماری همه گیر به حال موظف آژانس به انجام کسب و کار با بسیاری از احزاب جدید.

"در طول این زمان بی سابقه تقاضای جهانی برای PPE VA باید بازیگران یک شبکه گسترده ای به منظور اطمینان حاصل شود که ما در حال ملاقات با ما تامین نیاز دارد" گفت: سخنگوی کریستینا نوئل.

برندان M. فیشر مدیر فدرال برنامه اصلاحات در مبارزات حقوقی مرکز گفت: این غیر معمول نیست برای پیمانکاران فدرال به عمل سیاسی کمیته ها یا افراد که دادن پول به نامزدهای انتخابات به عنوان قانون اجازه. اما او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از کوره در تلاش برای مبارزه با COVID افزایش شانس برای اخلاقی اتفاقات ناگوار است.

"خطر به نظر می رسد به خصوص حاد در اینجا با یک خانه است که به ترتیب اولویت جذب سرمایه از ثروتمند اهدا کنندگان و همچنین بسیار درگیر در قرارداد فرایند" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب