مغلوب ساختن پیشی جستن به پایان می رسد هنگ کنگ وضعیت ویژه با آمریکا و تحریم های, چین

رئیس جمهور ایالات متحده امضا تحریم با هدف قرار دادن کسب و کار چینی و مقامات در پی امنیتی جدید قانون اعمال شده

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

رئیس جمهور ایالات متحده امضا تحریم با هدف قرار دادن کسب و کار چینی و مقامات در پی امنیتی جدید قانون اعمال شده در هنگ کنگ. او همچنین با صدور یک فرمان اجرایی پایان دادن به این جزیره "امتیازات ویژه."

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صدور یک فرمان اجرایی در روز سه شنبه به پایان رسید که ترجیحات تجاری با هنگ کنگ. او همچنین قانونی را امضا کرد که تحمیل تحریم مقامات چینی کسب و کار و بانک ها است که کمک به چین محدود هنگ کنگ استقلال.

این قانون تا به حال تصویب شده است با حمایت هر دو حزب در کنگره در اوایل این ماه.

در یک کنفرانس خبری برگزار شده در کاخ سفید به باغ گل رز تهمت گفت: هنگ کنگ خواهد شد در حال حاضر تحت درمان همان است که در سرزمین اصلی چین — "هیچ امتیازات ویژه, هیچ, ویژه اقتصادی درمان و بدون صادرات حساس فن آوری."

"آزادی خود را گرفته شده است دور; حقوق خود را دور گرفته شده اند. و با آن می رود هنگ کنگ به نظر من دلیل آن را دیگر نمی خواهد بود قادر به رقابت با بازار آزاد. بسیاری از مردم خواهد شد از ترک هنگ کنگ," او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: می توانید مطبوعات آزاد در هنگ کنگ زنده ماندن امنیت ملی ،

تحت هنگ کنگ سیاست عمل از سال 1992 ما درمان می شود, هنگ کنگ یک نیمه خودمختار بخشی از چین با حقوقی خاص خود را دارد و نظام اقتصادی متفاوت از سرزمین اصلی چین در تجارت, تجارت و مناطق دیگر.

قانون جدید به معنی هنگ کنگ دریافت همین درمان به عنوان سرزمین اصلی چین است.

از حمایت هر دو حزب به صورت قانون در آمد در واکنش به چین امنیت ملی قانون با هدف محدود کردن مخالفت سیاسی در هنگ کنگ است. این بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت توهین آمیز علیه دولت چین که رئیس جمهور است و به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار برای دست زدن به آن از coronavirus بحران است.

بیشتر بخوانید: پکن قانون تامین تهدید هنگ کنگ مالی hub وضعیت

در همان رویداد تهمت همچنین صحبت در مورد رقیب خود را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری جو بایدن. وی با انتقاد از حزب دموکرات در تعدادی از مسائل اعم از موضع خود در چین برای برنامه های خود را برای افزایش بودجه برای پرداختن به تغییرات آب و هوا.

"به عنوان معاون رئیس جمهور بایدن یک مدافع پیشرو پاریس آب و هوا توافق شد که باور نکردنی گران قیمت به کشور ما است. آن را خرد تولید کنندگان آمریکا در حالی که اجازه می دهد چین به آلوده جو با مصونیت از مجازات و در عین حال یک هدیه از بایدن به حزب کمونیست چین" او گفت:.

tg/dr (خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب