مغلوب ساختن پیشی جستن به تپه Dems انگشت وسط و کمی وجود دارد و آنها می توانند در مورد آن انجام

حتی همه گیر جهانی و بحران اقتصادی نیست به اندازه کافی برای شکستن رئیس جمهور تهمت را درک دموکراتیک خانه به عنوا

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

حتی همه گیر جهانی و بحران اقتصادی نیست به اندازه کافی برای شکستن رئیس جمهور تهمت را درک دموکراتیک خانه به عنوان یک لانه متنفر و بازندگان که مراقبت بیشتر در مورد صدمه زدن به او را در مورد کمک به مردم آمریکا.

خواسته در روز سهشنبه چرا او اجازه اعضای coronavirus نیروی کار به شهادت در مقابل خانه مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد که اتاق یک "مجموعه" است که پر از "تهمت متنفرم."

"آنها" گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن "رک و پوست کنده می خواهید وضعیت ما به ناموفق که به معنی مرگ است."

آن را قابل توجه کمی باز سیاسی مقابله به مثل که نه تنها تضعیف کاخ سفید رسمی, خط که افراد مانند دکتر Anthony Fauci بودند بیش از حد مشغول مبارزه با این بیماری همه گیر به صرف ساعت قبل از کنگره—اما همچنین راه اندازی یک وضعیت که در آن تنها خود رئیس جمهور بود مسئول جلسات خود را به انجام. در واقع در مدت کوتاهی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت جمهوریخواه-اجرای بهداشت و درمان مجلس سنا پنل اعلام کرد که Fauci خواهد بود شهادت وجود دارد در هفته آینده.

"این خیلی سیاسی است. من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به آن" گفت: Rep. دانا Shalala (D-FL) است که در خدمت به عنوان خانه دموکراتیک نماینده در نه هنوز-کاربردی پنل برای نظارت بر COVID-19 هزینه. "من نمی تواند به یاد داشته باشید هر کسی مانع ما را از شهادت در یک خانه کنگره در مقابل دیگر... به رفتن نیست به مردم را در خانه تنها است—آن را احمقانه و خطرناک است."

کنگره نظارت همواره یک محرک به مستاجر کاخ سفید است. اما به ندرت یک رئیس جمهور خیلی پرهیاهو و نادیده انگاشتن آن زمانی که زمینه بوده است به طوری که غیر حزبی و ریسک بسیار بالا. حتی قبل از ظهور COVID-19 تهمت را سرپیچی از کنگره باعث شده بود جنگ حقوقی که وعده داده شده به تنظیم مجدد در دراز مدت تعادل فدرال قدرت. اما اصرار وی بر ادامه حمله به قوه مقننه در این میان از یک بیماری همه گیر را برانگیخته جدید مجموع مجموعه ای از پرسش ها و ناکامی.

"این واقعیت که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا کارگردانی کرده است کسانی که مسئول فدرال در پاسخ به جلوگیری از ظاهر شدن قبل از کنگره تکان دهنده, غیر مسئولانه خواهد شد و در نتیجه از دست دادن بیشتر از زندگی" گفت: Rep. دیوید Cicilline (D-R. I.). دموکرات ها در تلاش برای درک فدرال COVID-19 پاسخ به او گفت: "در حال "محدود به آنچه رئیس جمهور می گوید:" و چه در سطح میانی از مقامات دولت "به ما بگویید که در یک کنفرانس تماس بگیرید."

خصوصی و دموکرات باید بیدارم که حزب باید پیش بینی این وضعیت است. فقط چند ماه پیش دولت staved کردن حکم و درخواست سند به عنوان بخشی از استیضاح پرس و جو. با حل این مسائل هنوز در دادگاه رهبری—این استدلال باید خواستار نظارت قوی تر سازه قرار داده می شود در محل قبل از تریلیون ها دلار رفت بیرون برای سرپا نگه داشتن یک درون منفجر اقتصاد است.

"[مجلس نانسی] پلوسی اتحاد چپ دموکرات ها تا حد زیادی نامرئی در مذاکره COVID-19 مقننه پاسخ و کنار در لحظه ای که گریه می کند برای نظارت کنگره گفت:" جف هاوزر بنیانگذار و مدیر گردان درب پروژه منافع عمومی ، "یک طریقی خانه نیز می تواند مطمئن شوید که مغلوب ساختن پیشی جستن سیستمیک اشتباهات به خوبی درک و فراتر از اختلاف برای 70 درصد از آمریکایی ها که عمدا تحت تعلیم توسط Fox News. از جمله آموزش عمومی لازم است به مطمئن شوید که دولت فدرال هرگز دوباره تا آمادگی برای یک توده فاجعه است."

کسانی که انتقادات شده اند تقویت شده آن را به عنوان روشن تر شده است که ساز و کارهای نظارتی در وجود شده اند یا تضعیف خار کنار و یا تا حد زیادی نادیده گرفته شده است.

وجود دارد برای مثال بدون ایجاد یک پایگاه داده مرکزی نشان می دهد که به اصطلاح چک برنامه حفاظت از وام که قرار بود برای کمک به کسب و کارهای کوچک بلکه در بر داشت راه خود را به هتل بوتیک و داد و ستد عمومی رستوران های زنجیره ای. دموکراتیک مشاور گفت که فرض شد که اداره کسب و کار کوچک خواهد انتشار چنین اطلاعاتی را تحت مقررات موجود در قانون. اما دستیار اذعان "آنها نیست."

کنگره پانل وظیفه ردیابی تریلیون دلار وام توسط فدرال رزرو و وزارت خزانه داری مجاز بود شش ماه پیش. اما هنوز هم فاقد یک صندلی و منصوب نمی تواند استخدام کارکنان—ارائه اساسا غیر کاربردی است.

در همین حال رئیس جمهور کنار و یا اخراج مستقل, بازرس کل که به ظاهر محکم اطلاعات در مورد دولت COVID-19 پاسخ و یا در یک موقعیت به—در حالی که گفتن کنگره او قدرت را به تصمیم می گیرید چه قانونگذاران در مورد همه گیر پاسخ خاص نیست IG اختصاص یافته به این کار.

و در حالی که مقامات دولت درگیر در COVID-19 پاسخ به نظر می رسد قبل از قانونگذاران در مراحل اولیه این بیماری همه گیر آنها از بین رفته اند سکوت. هیچ یک شهادت است پس مارس 12, هنگامی که وجود دارد کمتر از 1000 مورد از این ویروس در ایالات متحده و آمریکا گفت: روزانه وحش که تعامل مستقیم با مقامات بالا بوده است متناقض.

در 15 آوریل برای مثال اداره سرد-ایمیل یک تعداد انگشت شماری از قانونگذاران دموکرات اطلاع رسانی آنها می خواهم انتخاب شده است به یک میلیون نیروی کار به توصیه مغلوب ساختن پیشی جستن در بازگشایی اقتصاد است. پس از اولیه کنفرانس تلفنی روز بعد هیچ پیگیری برنامه ریزی شده بود تا این هفته از زمانی که عضو مجلس نمایندگان در این گروه گفته شد وجود دارد خواهد بود یک تماس دوم با تهمت مشاوران اقتصادی لری Kudlow و کوین Hassett در روز پنج شنبه. ضمنا مقامات دولت دستور مجلس برای تماس با آنها را با خود سه "بهترین ایده" اقتصادی پاسخ—"مثل مشق شب" به یاد می آورد یک مشاور.

در صورت عدم وجود خطوط سنتی نظارت و همکاری شده است وجود دارد تعریف می کردند.

بهارات Ramamurti دموکرات سنا رهبر چاک شومر را منصوب به کنگره پانل گفت که او با تکیه بر دوستان و همکاران با تجربه و تخصص در موضوع مناطق. و اگر او همچنان به شدت برخورد عادی با مانع (در روز سه شنبه, کامپیوتر خود را زد از باتری به دلیل برق در محله پایین بود و او نمی تواند سرمایه گذاری در جاهای دیگر) او برگزار شد امید است که این کمیسیون به زودی باید یک صندلی و دریافت گزارش خود انجام می شود ممکن است 9.

"دیگر چیز منحصر به فرد در مورد نظارت کمیسیون است که تمام اعضای منصوب شده توسط کنگره" Ramamurti گفت: روزانه وحش. "کمیته ما تنها ایمنی بدن از دستکاری توسط رئیس جمهور است که چرا از آن است که واقعا مهم است برای به دست آوردن صندلی در محل در اسرع وقت."

در ضمن خارج از گروه در حال تلاش برای مهندسی معکوس نظارت با شروع از گسترده ترین مجموعه ای از نقاط داده ها و کار راه خود را به دولت. پاسخگو باشد.ما یک حزبی نظارت گروه ثبت شده است نزدیک به 200 پرونده های عمومی درخواست و گذاشتم از طریق صدها نفر از فدرال براده برای دیدن اگر داد و ستد عمومی شرکت را دستگیر PPP وام.

هنوز این برگ سوراخ خمیازه. و در آن جبهه دموکرات ها در حال تقلا برای وصله کردن با یک گروه از قانونگذاران معرفی قانون الزامی افشای PPP وام و دیگران خواستار subpoenaing شهود.

"آنها در حال رفتن به stonewall تا آنجا که آنها می توانند" Rep. دن Kildee (D-MI) گفت: روزانه وحش. "ما نمی توانیم برابر شده است. ما باید به استفاده از ابزار ما. ما ممکن است به صدور احضاریه و سعی کنید هر راه ما می توانیم برای به دست آوردن اطلاعات نیاز داریم."

برخی از دموکرات ها استدلال می کنند که این موثر ترین مکانیزم برای وادار کردن طرف مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مطابق با کنگره نظارت خواهد بود از طریق کیف پول. اما چند بر این باورند که پلوسی خواهد شد و یا حتی می تواند به طور موثر در استقرار چنین بارگذاری تاکتیک اگر وضعیت اقتصادی در این کشور همچنان وخیم. و به این ترتیب آخرین امید است که فشار عمومی تبدیل خواهد شد بسیار از خود راضی است که اعضای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آن را به عنوان در سیاسی خود منافع خود را مطابق.

در حال حاضر یکی از اعضای سابق بردا مدیر برنامه دکتر ریچارد روشن—موافقت کرده است به شهادت قبل از یک خانه دموکراتیک کمیته در مورد whistleblower شکایت او در زمینه جزئیات سیستماتیک اشتباه و misjudgements دولت ساخته شده است در مراحل اولیه این بیماری همه گیر. و آن را نمی خواهد بی سابقه ای برای کاخ سفید در نهایت در برابر دیگران است.

در سال 2013 اوباما در کاخ سفید حاضر به در دسترس را برای شهادت چهره های کلیدی درگیر در botched از اجرای قانون مراقبت مقرون به صرفه در زمینه که وقت خود را در رفع این سایت خیلی با ارزش به صرف بر روی تپه. تحت تهدید از حکم و فن آوری بالا افسر تاد پارک در نهایت توافق به شهادت در مقابل ایران-چراغ خانه نظارت کمیته.

دو اساتید—Mark J. Rozell از دانشگاه جرج میسون و Mitchel A. Sollenberger از دانشگاه میشیگان در دیربورن—ستایش این حرکت در آن زمان به عنوان یک ارزش کاهش تنش بین دو شاخه. رسیده توسط The Daily Beast, هر دو گفت: مشابه مرحله از مغلوب ساختن پیشی جستن موجه خواهد بود در حال حاضر.

"این است که چرا شما باید یک سلسله مراتبی سازمان" Sollenberger گفت: روزانه وحش. "آنها وجود دارد به صدا را به سازمانی نیاز, پاسخ به کنگره وقتی که می آید به مسائل سازمانی در دست سوالات کنگره است. این است که چگونه دولت کار می کند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن