مغلوب ساختن پیشی جستن عشق کاریکاتوریست شکایت ضد افترا لیگ افترا

Pro-مغلوب ساختن پیشی جستن کاریکاتوریست بن پادگان تحت پیگرد ضد افترا لیگ برای... افترا. پادگان مدعی در کت و شلو

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

Pro-مغلوب ساختن پیشی جستن کاریکاتوریست بن پادگان تحت پیگرد ضد افترا لیگ برای... افترا.

پادگان مدعی در کت و شلوار خود را که مشهور یهودی سازمان غیر دولتی به نام یکی از کارتون های مورد ثروتمند دموکراتیک سرمایه جورج سوروس ضد یهودی آن هزینه او را "خجالت و تحقیر روانی رنج و غم و اندوه آسیب به خود نام و شهرت حرفه ای" را به عنوان به خوبی به عنوان یک دعوت نامه برای مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید به رویداد.

طرح دعوی در دادگاه است آخرین تاخت و تاز فرهنگی و سیاسی جنگ برای یک کاریکاتوریست که به بدنام آنلاین برای عاشقانه نقاشی های استادانه درست شده در مورد رئیس جمهور و دشمنان خود را که بسیاری از آنها نشان می دهد یک buff نسخه از مغلوب ساختن پیشی جستن به راحتی شکست دادن دشمنان خود را در حزب دموکرات و "دولت عمیق."

رندر در قلب زمان قانونی درام قدمت آن به سال 2017. در نقشه پادگان به تصویر کشیده تهمت مشاور امنیت ملی H. R. مک مستر و سابق ژنرال دیوید پترائوس بودن کنترل از طریق دست نشانده رشته توسط سوروس که مدت طولانی است که هدف از ضد سامی تئوری های توطئه است. در پادگان کارتونی, سوروس در نوبه خود کنترل می شد توسط یک فرومایه دست مشخص شده به عنوان روتشیلدها یهودی بانکی که چهره های برجسته در بسیاری از ضد سامی حملات. در یک پست وبلاگ ADL به نام کارتون "پرهیاهو و ضد یهودی."

دو سال بعد کارتون برگشتم به امد و شد زیاد پادگان پس از او دعوت شده بود به کاخ سفید رسانه های اجتماعی در اجلاس سران در ماه جولای سال 2019. پادگان را دعوت به جمع pro-مغلوب ساختن پیشی جستن اینترنت, شخصیت, شد, لغو, پس از اعتراض خود 2017 کارتون. تقریبا یک سال بعد جمعه این پادگان در پاسخ پر کردن طرح دعوی در دادگاه او خواستار بیش از 10 میلیون دلار خسارت از ADL.

"پادگان برگزار شد تا به جهان محکومیت تمسخر و تحقیر عمومی منجر به رسانه های اجتماعی, نشست در کاخ سفید" را بخوانید افترا کت و شلوار.

پادگان کت و شلوار نیست فقط ادعا آسیب های اعتباری آن نیز دفاع از کارتون در میدهند. در یک بخش از طرح دعوی در دادگاه پادگان ادعا می کند که ADL تا به حال شناخته شده اند که مک مستر در واقع تحت نوسان از سوروس و سوروس بنابراین بدهکار وفاداری خود را به روتشیلدها—دقیق وضعیت گذاشته در کارتون.

"قبل از انتشار ADL مقاله ADL می دانستند که روتشیلدها کنترل سوروس و سوروس کنترل مک مستر" طرح دعوی در دادگاه می خواند.

برای اثبات واقعی کینه توزی پادگان را طرح دعوی در دادگاه نیز مدعی است که این ADL نوشته شده جداگانه پادگان کارتون بود که doctored آن را ضد سامی جایگزین پادگان را طراحی و سپس-رئیس فدرال بن برنانکی با یک ضد سامی ، در 2019 در ADL اضافه شدن یک تبصره به آن ماده ذکر است که تغییر نیافته نسخه از پادگان کارتون "در اصل به حال هیچ ضد سامی قصد."

در مورد پادگان توسط وکیل استیون Biss که رفتن برای تبدیل شدن به وکیل برای جناح راست شخصیت. Biss نیز به نمایندگی از Rep. Devin Nunes (R-CA) در یک طرح دعوی در دادگاه در برابر توییتر خود منتقدان از جمله یک تقلید مسخره امیز حساب نما به عنوان یک گاو متعلق به Nunes. Biss نیز suing The Daily Beast از طرف محافظه کار شخصیت دن richard shaw.

شکایت که توصیف پادگان به عنوان یک "هنرمند خوب," ادعا می کند که پادگان دهکدهای از دست داد پتانسیل تجاری مشاغل به دلیل این اتهام است که خود کارتون بود ضد یهودی.

"چند دفاتر شرکت های بزرگ را در نظر استخدام زیرا او دیده می شود به عنوان یک شکل از جنجال و ریسک اعتباری" طرح دعوی در دادگاه می خواند. شکایت نمی کند نام هر شرکت است که کاهش یافته است به کمیسیون کار از پادگان به دلیل ADL مقاله.

Biss و عدل هر دو کاهش یافته است به نظر.

به اتهام یهودی ستیزی در برابر پادگان را متوقف نشده برخی از Trumpworld ارقام از آغوش او. و نه باید پادگان را به طور منظم اشاره به QAnon تئوری توطئه در نقشه های خود را. روز یکشنبه کاخ سفید و معاون رئیس ستاد دن Scavino ارسال شده در یک پادگان کارتون مسخره بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci به عنوان یک ترس "دکتر شیر آب."

"ببخشید دکتر شیر آب! حداقل شما می دانید که اگر من قصد دارم به مخالفت با یک همکار مانند خودتان آن را انجام علنی – و نه بزدلانه پشت روزنامه نگاران با نشت" Scavino نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب