مغلوب ساختن پیشی جستن: "بیشتر مردم سفید' هستند کشته شده توسط پلیس و چگونه جرات هر کسی نشان می دهد سیاه پوستان آن را بد

هفته بعد در سراسر کشور تظاهرات بیش از یک موجی از پلیس به کشتار مردم سیاه و سفید رئیس جمهور تهمت و ادعا کرده اس

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

هفته بعد در سراسر کشور تظاهرات بیش از یک موجی از پلیس به کشتار مردم سیاه و سفید رئیس جمهور تهمت و ادعا کرده است که "بیشتر مردم سفید" در واقع مرگ در دست اجرای قانون است.

رئیس جمهور ساخته شده نظر پس از ظاهر شدن به طور خلاصه آن را از دست بدهند که در مورد خواسته های داغ دکمه موضوع در رادیو فردا مصاحبه.

"چرا آفریقایی-آمریکایی ها هنوز هم در حال مرگ در دست اجرای قانون در این کشور ؟" میزبان کاترین Herridge خواسته باعث جمهور بلافاصله پس از لگد.

"بنابراین مردم سفید. بنابراین مردم سفید! چه وحشتناک سوال" او huffed. "بنابراین در حال سفید مردم است."

مطالعات نشان داده اند که مردان سیاه و سفید در حدود 3.5 برابر بیشتر از مردان سفید پوست به مرگ در بازداشت پلیس. مردان سفید پوست کشته شده توسط پلیس در بالاترین اعداد بین 2013 و 2017, اما سفید از مردم برای حساب درصد بیشتر از جمعیت ایالات متحده از مردم سیاه و سفید با توجه به دانشگاه هاروارد مطالعه است.

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده سفید شکایت سیاست و فرهنگ جنگ محور از انتخاب مجدد او فشار در هفته های اخیر دفاع از مؤتلفه یادبود و پایگاه های نام بعد از مؤتلفه ژنرال حتی به عنوان او derides کسانی که در زمان بخشی در ضد نژادپرستی تظاهرات به عنوان "بد مردم بد" به دنبال از بین بردن این کشور است.

فراتر از آن است که او را هدف قرار تنها, تمام وقت, سیاه, NASCAR driver, بابا والاس به دروغ او را متهم به ارتکاب یک جنایت نفرت "جعل" پس از مشکوک طناب دار کشف شد در گاراژ خود را در آلاباما آلاباما Superspeedway ماه گذشته. مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان به توییتر به تقاضا است که والاس باید "عذرخواهی" پس از FBI به این نتیجه رسیدند طناب دار بود و نه یک جنایت نفرت اما والاس بود که گزارش آن آغاز خواهد شد.

در میان آنچه که تبدیل به یک کشور فرضی بیش از نژادپرستی در این کشور مغلوب ساختن پیشی جستن به نوسان کردن در جهت دیگر و حاضر به اذعان کرد که نژادپرستی یک مشکل است. در واقع شاید گویاترین پاسخ به او ارائه کرده است به موضوع نژادپرستی در قلب اعتراضات اخیر رسانهها از یک ویدیو نشان دادن یک تهمت حامی استدلال با معترضان و فریاد "سفید قدرت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب