مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه می دهد دروغ پس از دروغ تحت لینکلن Unblinking زل زل نگاه کردن

حتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در طول تاریخ کم استانداردهای تاون هال در بازگشایی اقتصاد کشور برجس

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

حتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در طول تاریخ کم استانداردهای تاون هال در بازگشایی اقتصاد کشور برجسته برخی از حیرت انگیز دروغ در یکشنبه شب: که او هرگز هشدار داد در مورد رمان coronavirus تا اواخر ژانویه; که همه 43,000 افرادی که به ایالات متحده بازگشت از چین پس از اجرای خود را با ممنوعیت سفر مورد آزمایش قرار گرفتند که مردم آمریکا باید یک واکسن کریسمس.

اما شاید بزرگترین اثبات دروغ گفت زیر unblinking چشم آبراهام لینکلن تهمت را تکرار و اصرار که با وجود نصب مرگ و میر از این بیماری همه گیر کوروناویروس و سقوط اقتصاد ملی "این همه کار کردن."

"این همه کار کردن."

"من فکر می کنم این همه کار کردن. شما می دانید اعداد در حال رفتن در مسیر درست" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در پاسخ به یک سوال در مورد کارگران در گیاهان گوشت پردازش مجبور بودن در کار با وجود ترس از گسترش ویروس. "این همه کار کردن. این همه کار کردن. این وحشتناک است که ما باید برای رفتن از طریق آن همه کار کردن."

سالن شهر—صورتحساب توسط فاکس نیوز به عنوان "امریکا با هم: بازگشت به کار" و پخش زنده از یادبود ساخته شده به افتخار رئيس جمهور که پیش از آن این آخر هفته مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آیا کمتر برای مردم سیاه و سفید از او—بود و در بسیاری از حلقه برجسته از رئيس جمهور در پاسخ ناکافی به یک بیماری همه گیر است که ادعا کرده بیش از 68,000 زندگی از جمله یک رکورد 2,909 فقط در روز پنج شنبه.

رئیس جمهور معمولی اعلام کرد که شمار کشته شدگان نهایی می تواند به 100,000 نفر بیش از 50 درصد بالاتر از او گفت: آمریکایی ها تنها چند هفته پیش. او ساخته شده علمی مشکوک ادعا می کند در مورد سرعت و در دسترس بودن بالقوه واکسن—پرتاب در نذر به "ایدز رایگان در هشت سال." و او خود را نجات داد احساسی ترین پاسخ برای یک سوال از نیوجرسی مشاور راهنمایی که از او خواست به "لطفا اجازه رفتن از این رفتارها" و "ویژگی های است که نه در خدمت شما" در هنگام برخورد با مطبوعات است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به این درخواست به عنوان بهترین عنوان آن می تواند مقطر شامل درهم و برهم لیست قرار دستاوردهای نامربوط به این بیماری همه گیر از جمله افزایش هزینه های نظامی و شکل گیری "فضای زور" و همچنین ادعای اینکه حتی لینکلن همیشه در مواجهه با چنین بدرفتاری در حالی که در دفتر.

"من با استقبال خصمانه مطبوعات دوست دارد که هیچ رئیس جمهوری تا به حال دیده می شود. نزدیک ترین خواهد بود که آقایان سمت راست وجود دارد," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: nodding در دانیل چستر فرانسوی مجسمه ای از رئیس جمهور 16 در معبد که در آن به عنوان سلطنتی Cortissoz را نوشته متحده "حافظه از آبراهام لینکلن مندرج است برای همیشه."

"آنها همیشه می گفت لینکلن هیچ کس رو درمان بدتر از لینکلن. من اعتقاد دارم که من تحت درمان هستم بدتر است."

"آنها همیشه می گفت لینکلن هیچ کس رو درمان بدتر از لینکلن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "من اعتقاد دارم که من تحت درمان هستم بدتر است."

در این روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن meanderingly پیشنهاد کرد که آمریکایی ها ممکن است قادر به درمان خود را از COVID-19 تزریق یا نور خورشید یا مواد ضد عفونی کننده به بدن خود, کاخ سفید تلاش کرده است به تغییر تمرکز خود را coronavirus پاسخ از بهداشت عمومی به اقتصادی پیام است.

اما به عنوان سوال بعد از سوال در آمد از سراسر کشور در مورد جزئیات مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به یک بیماری همه گیر است که به طور موثر توقیف ملی اقتصاد مغلوب ساختن پیشی جستن در درجه اول با پاسخ می بالد در مورد موفقیت های گذشته, مینی tirades در مورد نارضایتی های گذشته و یا کلیات در مورد چگونه ملت را "پیروزی بزرگتر از ما تا کنون برنده قبل از" پس از بحران abates.

"میخوای یک کار که در آن شما قصد دریافت پول بیشتر رک و پوست کنده" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: یک مادر تنها در آلاباما که گفت: او رو اخراج و تلاش برای پرداخت حتی کوچکترین اسکناس. "من احساس بزرگ برای این مسائل است."

"من می خواهم اونا به بازگشت آره, من می خواهم به کشور ما برگشت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در پاسخ به یک جفت از سوالات از یک معلم و دانش آموز در مورد طرح خود را برای بازگشایی این کشور مدارس. "ما باید به عقب برگردید. ما باید به عقب برگردید. و هر آنچه در آن است."

"این بستگی دارد که در آن شما در حال آمدن از" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: d. C. رستوران که خواسته در مورد پروتکل های خاص برای نگه داشتن رستوران امن است. "آن بالا می رود و می رود تا به سرعت در حال," او اضافه شده از مرگ و میر, اما sunnily توضیح داد که این ملت مرده ها "در پایان پایین تر از هواپیما."

"ما در حال رفتن به یک واکسن تا پایان این سال است."

هر نظر پاسخ از یک جدول زمانی برای باز کردن رستوران ها در ظرفیت کامل برای پر کردن استادیوم ورزشی و کالج فارغ التحصیلی بود که مبتنی بر مغلوب ساختن پیشی جستن مشتاق پیش بینی است که "ما در حال رفتن به یک واکسن تا پایان این سال است."

"پزشکان می گویند شما نباید می گویند که. من به شما بگویم آنچه که من فکر می کنم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دو برابر را در یک واکسن توسعه برنامه است که پیش افتادن حتی بیشتر قاه خوش بینانه جدول زمانی خود را مطرح اپیدیولوژی برای اجرای بالقوه واکسن. "من فکر می کنم ما در حال رفتن به یک واکسن بسیار زودتر از بعد... نگاه یک واکسن است که هرگز از بین رفته اند مانند آن را در حال حاضر رفته."

در یک نقطه تهمت شگفت زده در تغییرات در زندگی روزمره به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر و اشاره کرد به خمیازه کشیدن فاصله بین خود و فاکس نیوز مجریان Bret Baier و Martha MacCallum. اما این فاصله در حالی که موثر در توقف گسترش مرگبار coronavirus را کمی برای متوقف کردن گسترش دیگر همه گیر: آنچه سازمان بهداشت جهانی مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus است به نام "یک infodemic."

"ما نه فقط در مبارزه با یک بیماری همه گیر; ما در حال مبارزه با یک infodemic," Ghebreyesus گفت: کنفرانس امنیتی مونیخ در فوریه. 15 همان روز به عنوان برگ برنده سوم-به-تمام-روز مراجعه به یکی از باشگاه های گلف است. "خبر جعلی گسترش سریع تر و آسان تر از این ویروس است و فقط به عنوان خطرناک است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب