مغلوب ساختن پیشی جستن به تعویق انداختن G7 نشست خواستار گسترش

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: هل دادن G7 برای شرکت در نشست سران ماه سپتامبر. او نی

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: هل دادن G7 برای شرکت در نشست سران ماه سپتامبر. او نیز به نام این گروه را با فرمت فعلی "بسیار منسوخ شده" و گفت: عضویت در آن باید شامل روسیه و استرالیا و کره جنوبی و هند است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز شنبه اعلام کرد که او خواهد شد به تعویق انداختن یک گروه 7 (G7) قله تا سقوط این سال است.

در حالی که صحبت کردن به خبرنگاران سرنشین نیروی هوایی یک مغلوب ساختن پیشی جستن به نام G7 "بسیار از رده خارج از کشور" است که نمی تواند به درستی نشان "چه خبر است در جهان." او گفت: او می خواست به گسترش لیست از دعوت متحده به روسیه و استرالیا و کره جنوبی و هند است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ابتدا برنامه ریزی شده برای برگزاری این اجلاس در ماه ژوئن و حتی جهان را در تلاش برای مهار این بیماری همه گیر کوروناویروس.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در اوایل گفت که او تا به حال کاهش یافته است دعوت از رئیس جمهور برای حضور در ماه آینده با توجه به بحران است.

با آخرین اعلام شده به عنوان رییس جمهور در بازگشت از فلوریدا, تاریخ جدید است که انتظار می رود در اطراف ماه سپتامبر این سال — قبل یا بعد از جلسه سالانه سازمان ملل متحد.

همراه با ما G7 شامل کانادا, فرانسه, آلمان, ایتالیا, ژاپن و انگلستان است. پنج سال پیش روسیه از مطالعه خارج و سپس-G8 بیش از الحاق اوکراین در منطقه کریمه.

ببینید/dr (Reuters, AP, AFP, dpa)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن