مغلوب ساختن پیشی جستن استفراغ کردن بیشتر ترسناک توطئه به عنوان مردم خود را سرقت نور افکن

آن را تبدیل به یک کلیشه به خیره در قطع وحشت در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جریان بی پایان از توییتر استفراغ ب

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

آن را تبدیل به یک کلیشه به خیره در قطع وحشت در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جریان بی پایان از توییتر استفراغ بدانم چه chthonic خدا می یابد و لذت در تماشای ما پیچ و تاب خوردن به عنوان برگ برنده به ارمغان می آورد بدترین شرایط در پیروان خود و سطح جدیدی از جهل عمدی از جمهوریخواهان مصمم به دیدن هیچ بدی مهم نیست که چقدر در چهره خود را که بد است.

آن را به عنوان اگر چند هفته گذشته نبوده است به خصوص مجنون اما تهمت ضربه اجرا خانه در shitbird دربی صبح روز سه شنبه با تقویت واقعا bugfuck تئوری توطئه که مارتین Gugino بوفالو, نیویورک, یک 75 ساله در حال حاضر معروف برای راندند به زمین توسط پلیس و چپ در شرایط جدی شد—منتظر—یک antifa supersoldier.

مغلوب ساختن پیشی جستن زندگی در حال حاضر است بی پایان سلوق از despond یک رای گیری زمین های بایر که در آن مناسب و معقول اعداد به نادر به عنوان Jared نمایش احساسات انسانی. این نوع off-the-wall جیر که می گوید بیشتر در مورد مشکل خود از آن را در مورد هر چیز دیگری.

شما نمی تواند بیش از حد مراقب باشید با کسانی که سوروس بودجه antifa supersoldiers با استفاده از خیالی علمی تخیلی به سبک تکنولوژی به "سیاه و سفید کردن تجهیزات" از پلیس و توطئه را مغلوب ساختن پیشی جستن نگاه بد خود را با فیزیک-هجوم توانایی به سقوط "سخت تر از آنها تحت فشار قرار دادند"—به خصوص زمانی که آنها مبدل به عنوان سالمندان کاتولیک عدالت اجتماعی طرفداران.

مغلوب ساختن پیشی جستن خود را می بیند به عنوان مرکز رسانه های جهان خورشید که همه چشم ها به نوبه خود. این هفته آن را مردم آمریکا در کانون توجه گسترده جنبش ملی صحبت برای عدالت در پی قتل پلیس جورج فلوید.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و هیچ قدرت برای جلوگیری از فراگیر جنبش اجتماعی است که در نهایت خواستار به سوال این بیماری همه گیر از مردان کشته شدن توسط پلیس. "Black Lives Matter" بیشتر فوتی و فوری پیام و تظاهرات—unforgivably در ذهن خود را بیشتر قانع کننده تلویزیون از مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند غلبه بر با نگاه معمول خود را در meeeeeee shenanigans.

همانطور که هیجان زده تهمت بود با لبه مورد استدلال به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" کولر سر در حزب دموکرات القا جیمز Clyburn از ایالت کارولینای جنوبی و جو بایدن خود—قرار دادن ترمز در. در یک لحظه نادر از کمپین سلامت عقل را grownups متوجه شدم "پال خواستار قطع بودجه دولت" سیاسی بود poison. آنها معطوف به اصلاحات در زمان ثبت و تهمت بسیار ناراضی به او براق اسباب بازی جدید گرفته شده از خود را اندکی پنجه.

مغلوب ساختن پیشی جستن را نگه می دارد به دنبال یک گلوله نقره ای در برابر بایدن—پس از همه, او شرط ریاست جمهوری خود در یک هنوزم کمپین اسمیر رهبری رودی جولیانی و claque از mobbed-اوکراین سرسپردگان و خود را مشتاق آغوش "نظم و قانون" است و تفویض از "نمی پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" به "است که این شخص پلیس زندان بخشی از خیالی تروریستی حلقه ؟" در زمان ثبت.

این Gugino مثال او انتخاب شد تا به وفور مورد رفتار پلیس با صفر پاسخگویی و نگرانی و یا بشریت در برابر تظاهرات مسالمت آمیز—حتی تحریک کننده, پیر صلیبیون مانند Gugino—که آن را می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرصت به جلو مورد علاقه خود را گه-آزمون در پیروان خود را: آیا شما میخوای باور کن یا چشم دروغ گفتن خود را و تمام است که تصویری شات از چند زاویه?

برای برخی از دلیل من فکر می کنم مغلوب ساختن پیشی جستن دوست game, این یکی بیش از صدها اگر نه هزاران نفر از تصاویر و ویدئوها از پلیس نوسانی باتوم به معترضان سر و torsos, لاستیک گلوله و flashbangs هدف قرار دادن غیر نظامی معترضان, سیاه, ارتباط جنسی, کشیده از اتومبیل خود را و tased و پلیس پاره کردن لاستیک ماشین از وجود. (چه اهمیتی است که مورد؟)

البته تهمت و مسافران ترافیک در lurid توطئه نگران شده مانند مسخره antifa قصه های استفاده از آنها برای ترساندن Jared پس از نیمه شب حتی اگر داستان است که ضرر تقریبا به طور کامل داستانی. پس از بازداشت در دی سی به نحوی لایحه بر نمی توانید یکی از کسانی که مزاحم antifa "داخلی تروریست" او را نگه می دارد صحبت کردن در مورد.

حتی آهسته دونالد می داند سوال در مورد اعزام ارتش از اداره زندانها toughs مرز ماموران گشت راز خدمتگزاران و چه کسی می داند که دیگری به سینه سر در یک شهر آمریکایی در حال رفتن به دریافت ناراحت کننده است.

او بسیار خواهم به جای تمرکز بر روی آنچه اتفاق افتاده در بوفالو از روی خشم از Barr چیز درهم و برهم ارتش حمله به شهروندان در یک پارک عمومی برای روشن شدن راه را برای رئیس جمهور لنگی-عکس کیر-op. چرا شمع چند لایه در مزخرف هرم? چرا اضافه نمی antifa به سوروس به Bilderbergers و خاکستری بیگانگان ؟

آهسته سپیده که حتی اگر آشکارا نژادپرستانه و خشونت پلیس وجود نداشت در مقیاس این واقعیت است که آن را در همه وجود دارد خواسته های قدرتمند پاسخ از جامعه اجرای قانون و دولت آناتما به مغلوب ساختن پیشی جستن. آن نیاید کوچک اما معنی دار بخش از پایگاه خود را که کاملا اختصاص داده شده به خط نازک آبی رنگی پلیس فرقه است.

مانند بسیاری از تهمت, استراتژی, ایده خود را از سرمایه گذاری در مرگ جورج فلوید militarizing خیابان های ما و تبدیل شدن به قانون و نظم نامزد به پایان رسید در یک نوع سیاسی, مرطوب, گوزیدن,: کاملا رضایتبخش و کثیف و شرم آور برای همه درگیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب