مغلوب ساختن پیشی جستن هل جعلی COVID درمان از حاشیه های پزشکان ممنوع Facebook

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نمایش گذاشته شده جدید خود را جدی تن به سمت coronavirus بحران در دوش

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نمایش گذاشته شده جدید خود را جدی تن به سمت coronavirus بحران در دوشنبه شب های ویروسی تصویری از حاشیه پزشکان شعار بحث برانگیز ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان "یک درمان برای COVID."

این ویدئو که همچنین ویژه پزشکان رد ماسک-پوشیدن بود در نهایت گرفته شده توسط Facebook برای "به اشتراک گذاری اطلاعات نادرست" در مورد این ویروس پس از racking تا میلیون ها نفر از نمایش ها در یک ماده از ساعت. چندین جناح راست رسانه ها و شخصیتهای ادامه به ترویج کلیپ از پزشکان کنفرانس مطبوعاتی در توییتر در نهایت رسیدن به رئيس جمهور در جدول زمانی.

علاوه بر retweeting کلیپ چندین بار مغلوب ساختن پیشی جستن—که به تازگی گفت: رسانهها تمایل به دریافت او را "مشکل"—در ادامه برای به اشتراک گذاشتن چندین پست دیگر ترویج هیدروکسی کلروکین که FDA لغو اضطراری برای استفاده از ویروس.

مطالعات متعدد و آزمایشات بالینی نشان داده است که این دارو نشان داده که هیچ سود واقعی در درمان coronavirus بیماران. کارشناسان همچنین هشدار داده اند به طور بالقوه مرگبار عوارض جانبی.

مغلوب ساختن پیشی جستن گذاشته سپس یک صدای جیر جیر به طور مستقیم از دکتر استلا امانوئل یکی از پزشکان که در کنفرانس مطبوعاتی. امانوئل نیز یک واعظ که یک بار نوشت: یک کتاب ادعا دارد که یک طرح شیطانی را در سراسر جهان و به تازگی به چالش کشیده مجریان سی ان ان و بالا بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci او را با ارائه نمونه ادرار.

او نیز نمی را با مهربانی به Facebook از بین بردن او گفت: ماسک کار نمی کنند و هیدروکسی کلروکین یک سحر و جادو درمان برای ویروس.

"سلام, Facebook, قرار دادن پشت صفحه پروفایل من و ویدئوها و یا کامپیوتر خود را با شروع توفنده تا شما" او توییتی در اواخر دوشنبه شب. "شما بزرگتر است که خدا. من به شما قول می دهم. اگر صفحه من است نه پشت کردن چهره کتاب را در نام عیسی."

رئیس جمهور همچنین به اشتراک گذاشته توییتهایی حمله Fauci دوشنبه شب با وجود اصرار به تازگی است که او تا به حال یک "رابطه بسیار خوبی" با دکتر پس از مقامات کاخ سفید علنا لعنتی او.

حداقل یکی از حساب رئيس جمهور را بازتوییت کرد دوشنبه شب بود که از یک پیرو از QAnon این تئوری توطئه که مدعی یک "دولت عمیق" دوز و کلک از پدوفیل است توطئه علیه مغلوب ساختن پیشی جستن.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن