مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید Coronavirus را فقط 'ناپدید' بالند او به نظر می رسد مانند "رنجر تنها" در ماسک

با کروناویروس موارد صعودی به اوج تمام وقت و کشورهای معکوس بازگشایی برنامه های رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پی

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

با کروناویروس موارد صعودی به اوج تمام وقت و کشورهای معکوس بازگشایی برنامه های رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک بار دیگر ادعا کرد در روز چهارشنبه است که ویروس کشنده در نهایت فقط "ناپدید می شوند."

در همان زمان رئیس جمهور به نظر می رسد به تغییر لحن خود را در چهره پوشش گفتن فاکس کسب و کار است که او را "همه برای ماسک" در حالی که مورد مباهات تنها زمان است که او با پوشیدن یک ادعا او فکر کرد که او "نگاه خوب" که شبیه "رنجر تنها."

صحبت به فاکس کسب و کار میزبان بلیک برمن از کاخ سفید رئیس جمهور bragged که اقتصاد در حال بهبود است در یک "بسیار قوی مد" به عنوان متحده بازگشایی کسب و کار و فضاهای عمومی زیر stay-at-home سفارشات.

"و من فکر می کنم ما در حال رفتن به بسیار خوب با coronavirus" مغلوب ساختن پیشی جستن ادامه داد. "من فکر می کنم که در برخی از نقطه که آن را به نوعی فقط ناپدید می شوند امیدوارم."

برمن در ضمن فکر با صدای بلند که مغلوب ساختن پیشی جستن "هنوز هم معتقد است" که این بیماری فقط می خواهد برود به او اظهار داشت چند بار در گذشته است.

"من انجام دهد. من انجام دهد. بله" گفت. "مطمئن شوید. در برخی از نقطه. من فکر می کنم ما باید یک واکسن به زودی بیش از حد."

از ماه فوریه رئیس جمهور بارها مطمئن باشید که این ویروس را "ناپدید" در آینده نزدیک. برای مثال در اوایل فوریه رئیس جمهور ادعا کرد که آن را "دور توسط آوریل است." بعد که ماه زمانی که ملت موارد هنوز در دو رقم او با اطمینان اعلام کرد که این امر می تواند "نزدیک به صفر" در یک روز زن و شوهر. حتی در هفته های اخیر و پس از مرگ در حال حاضر بیش از 100,000 رئیس جمهور اصرار دارد آن را دور محو خواهد شد حتی بدون یک واکسن.

برمن در نهایت نقل مکان کرد و در مطالعات اخیر و مدل های که نشان می دهد که اجباری ماسک-پوشیدن نه تنها می توانست سلامت بهره مند شوند اما همچنین می تواند یک شبکه مثبت اقتصادی آن را به عنوان می خواهم کمک به جلوگیری از مستند. علاوه بر این در روزهای اخیر برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن را بالا متحدان در فاکس خواسته اند که رئیس جمهور به پوشیدن ماسک.

"بنابراین اگر وجود دارد یک مزیت اقتصادی آقا و عمومی وجود دارد به نفع سلامت آقا چرا به جلو بروید و می گویند وجود دارد باید اجباری ماسک در سراسر این کشور؟" برمن پرسید.

مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد که او فکر نمی کنم اجباری منظور لازم بود چرا که "بسیاری از مکان ها" در کشور از ویژگی های زندگی مردم "بسیار مسافت های طولانی" از هر یک از دیگر. پس از آن رئیس جمهور که آشکارا به تمسخر مخالفان سیاسی خود را برای پوشیدن ماسک و اجتناب عموم پوشیدن چهره و پوشش ادعا کرد که او "همه برای ماسک."

"من فکر می کنم ماسک خوب هستند" او اظهار داشت, باعث فاکس میزبان به فشار که آیا او می خواهم یکی می پوشند.

"من—من. منظورم این است که مردم از من دیده می شود پوشیدن یک" یک درهم و برهم تهمت پاسخ داده است. "اگر من در یک گروه از مردم که در آن ما نمی, شما می دانید, ده فوت دور اما معمولا من در آن موقعیت و همه تست شده چون من رئیس جمهور آنها آزمایش قبل از آنها دیدن من اما اگر من در یک وضعیت با مردم من را کاملا."

برمن در ضمن پرسید که آیا مردم را به رئیس جمهور پوشیدن یک در برخی از نقطه. تنها نمونه ای از رئیس جمهور داشتن خال خال شده است با یک ماسک صورت رخ داده است ممکن است در طول یک سفر به یک کارخانه فورد که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن به طور خلاصه ملبس به ماسک دور از فشار در ناحیه کمر در حالی که مشاهده برخی از اتومبیل های کلاسیک.

"منظورم این است که من هیچ مشکلی. در واقع من تا به حال یک ماسک بر روی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ارجاع فورد گیاه لحظه. "من مرتب کردن بر اساس مانند راه من نگاه کرد. درسته ؟ من فکر کردم آن را خوب بود. آن را سیاه و تاریک و من فکر کردم آن را نگاه خوب است. شبیه رنجر تنها. اما هیچ, من هیچ مشکلی با آن. من فکر می کنم—اگر مردم احساس خوبی در مورد آن آنها باید آن را انجام دهد."

The Lone Ranger, برای ثبت, عینک دومینو ماسک بیش از چشمان او.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن