مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد استعفا داد بایدن برنده خواهد شد: "او خود را برای رفتن به رئیس جمهور'

برای دومین بار در این هفته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد تقریبا استعفا داد به این ایده

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

برای دومین بار در این هفته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد تقریبا استعفا داد به این ایده است که سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن را مورد ضرب و شتم او را در ماه نوامبر گفتن فاکس نیوز' Sean Hannity که بایدن "در حال رفتن به رئیس جمهور به دلیل برخی از مردم به من عشق نیست."

در طول یک تاون هال در نوسان کلید خارجه ویسکانسین, تهمت کاهش یافت و خود نیز فرسوده خطوط حمله در برابر دموکراتیک حریف نقاشی بایدن به عنوان بیش از حد پیر و مبتلا به زوال شناختی.

"هر زمان که او بحث کند و او نمی تواند قرار دادن دو جمله با هم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "من نمی خواهم به خوب یا سازمان ملل متحد ، مرد نمی تواند صحبت می کنند."

در همان زمان رئیس جمهور به نظر می رسید به اذعان زمان رای گیری نشان می دهد که سابق veep تا دو رقمی در سراسر کشور و پیشرو در بسیاری از میدان نبرد متحده—از جمله ویسکانسین باید برنده برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

و او در حال رفتن به رئیس جمهور به دلیل برخی از مردم به من عشق نیست شاید" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "و همه کار من است کار من."

رئیس جمهور اصرار داشت که قبل از "چین طاعون" آمار این کشور با بهره گیری از "بهترین شغل اعداد ما تا به حال" و "بهترین اقتصاد ما تا به حال." او سپس چرخد و به شکایت در مورد چین که او گفت: "ما را خوردند ناهار" قبل از او وارد اتاق.

رئیس جمهور همین ترتیب استفاده می شود جالب زبان در حالی که صحبت کردن در مورد احتمال بایدن در انتخابات ریاست جمهوری در اوایل این هفته.

خواست در طول سفر به آریزونا به واکنش نشان می دهند به بایدن گفت که او ممکن است تکمیل ساخت و ساز در مرز دیوار اگر انتخاب مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "نه او آن را کامل. شما می خواهم که یک انقلاب اگر آنها این کار را نکردم."

تعدادی از محافظه کاران را به تازگی آغاز کرده است و زنگ خطر را به صدا در مغلوب ساختن پیشی جستن را کاهش نظرسنجی اعداد و کاهش مجدد شانس. در آتشین پنج شنبه شب مونولوگ فاکس نیوز, میزبان Tucker Carlson تهمت هشدار داد که او به خوبی می تواند از دست دادن این انتخابات" اگر او نمی کند به نوبه خود چیزهایی در اطراف به زودی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن