مغلوب ساختن پیشی جستن باید بپرسید George H. W. Bush چه اتفاقی می افتد زمانی که ویلیام Barr دادستان کل و یک شهر را در آتش

قتل جورج فلوید متعاقب آن تظاهرات و حاصل خشونت باید کمی ارائه راحتی به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از حد او به

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

قتل جورج فلوید متعاقب آن تظاهرات و حاصل خشونت باید کمی ارائه راحتی به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از حد او به عنوان ادویه هرج و مرج. چهار سال پیش مغلوب ساختن پیشی جستن موقعیت خود را به عنوان "قانون و نظم" نامزد در برابر هیلاری کلینتون ، در حال حاضر که gambit ممکن است به او امد و شد زیاد.

جهان را می سازد به یک فقیر قربانی برای نشستن خود رئيس جمهور را شکست و جانبازان از George H. W. Bush مجدد انتخابات می تواند به شما بگویم چرا که در واقع ما را دیده اند این فیلم قبل از: لوس آنجلس مارس 1992 شورش ما اتفاق افتاده, جوراب ساق بلند, سازمان دیده بان و 41 جمهور نامزدی بهبود است.

در روز انتخابات سال 1992 عمومی به بوش لغزش صورتی بعد از یک مدت ، در واقع بوش رنج می برد و حتی بدتر فاتح در انتخابات از یک محاصره جیمی کارتر 12 سال قبل است. در آن زمان کارتر هنوز موفق به جمع اوری بیش از دو در پنج رای دهندگان در برابر رونالد ریگان در سه مسابقه راه حتی به عنوان او رو بوت تنها پس از چهار سال کار و 52 گروگان آمریکایی در حال ورشکستگی در ایران.

در پایان رای دهندگان برگزار شد بوش پاسخگو برای کشور مشکلات و ریاست جمهوری خود را اشتباه. امریکا در خلیج فارس در سال 1991 جنگ پیروزی به همراه داشت به واقعیت از رکود اقتصادی و ناآرامی های شهری. روشن از جایی که ما نشسته داستان قرار نیست به پایان رسید که راه آن بود.

بیایید نگاهی به سفر کردن خط حافظه. در سال 1988 بوش کمپین بود, همه چیز در مورد قانون و نظم است. مهم تر آن کار کرده است.

بوش پایین بود 17 امتیاز در یادبود روز مقدار زیادی از زمان. پنج ماه بعد ریگان معاون رئیس جمهور آمد خروشان به شکست یک بیچاره مایک Dukakis ماساچوست' بدون خونریزی توهم فرماندار.

زل زده به تاریخ یکدفعه آینه به نظر می رسید آسان حتی اگر اپتیک بودند نگرانکننده است. این کمپین با چکش دور در Dukakis' آخر هفته furloughs برای محکوم felons و عضویت در اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا.

به عنوان یک لمس اتمام بوش '88 مستقر حمله نشان دادن تبلیغات Dukakis به دنبال مانند پویان در یک تانک نظامی. در Jan. 20, 1989 خار در زمان ادای سوگند در دفتر پس از سپردن بیش از 400 رای در کالج انتخاباتی یک شاهکار هرگز تکرار شود.

همه چیز اما نه هنوز. "خشخاش" را شکست مشهور خود را "بدون مالیات های جدید" تعهد پس از کمتر از دو سال در دفتر. به عنوان یک نتیجه او ضبط وفاداری از پایه به دست آورده و چالش اصلی از پت بوچانان ریچارد نیکسون speechwriter و paleoconservative آیکون.

به مسائل بدتر در اوایل سال 1992 نرخ بیکاری تا به حال آمار 7.5 درصد است. شکوه از جنگ خلیج فارس پیروزی بود به همراه داشت به واقعیت از رکود اقتصادی است.

بوش نیز رنج می برد از دیگر گلایه. بلافاصله پس از پایان جنگ در اوایل ماه مارس سال 1991 اعضای اداره پلیس لس آنجلس بیرحمانه به ضرب و شتم رادنی کینگ به عنوان او تلاش برای جلوگیری از بازداشت. متاسفانه برای بوش و پلیس لس آنجلس این عمل توسط پلیس دستگیر شد, در فیلم و شد شبانه, اخبار اصلی, پیشرو از انواع به کشته شدن اخیر جورج فلوید در مینیاپولیس.

هنوز کسانی بودند که بی پروا روز. بوش را تصویب ایستاده بود در شمال 70 درصد و نوپای کمپین آماده سازی برای اجرا در "سه Ks"—جرم سهمیه و کویت آمیختن داخلی محافظه کاری به موفقیت های نظامی. متاسفانه آن را نمی گذشته است.

اقتصاد رفت و به رتروگراد و رئیس جمهور رکورد در جرم و جنایت ادامه داد: به کسل کننده است. در آوریل 1992 میان ایران مقدماتی لس آنجلس منصفه تبرئه چهار افسر پلیس از استفاده بیش از حد زور علیه شاه. شورش در گرفت. مانند کوین بیکن yammering "همه خوب است" در خانه حیوانات, دولت نگاه درمانده است. زمانی که شما نشستن در دفتر بیضی شما نه تماشاگر.

سپس به عنوان در حال حاضر لایحه Barr شد دادستان عمومی و او موفق به اطمینان. سوال در مورد لا شورش بر intoned که "سیستم ما عادلانه است و نه درمان افراد متفاوت" اذعان کرد که "ما ملی جنایی-سیستم عدالت متنوع گسترده و شامل دولت و سیستم های سیستم های شهرستان."

"زخم که جیب ما ملت تعمیق ما به عنوان جنگ سرد داخلی رشد می کند داغتر روز به روز. "

در ماه ژوئن سال 1992 راس پرو رهبری بوش و کلینتون و سپس فرماندار آرکانزاس در پای صندوقهای رای است. در جنگ خلیج فارس در پیروزی نمی توانست نجات بوش از بی خبری حلقه شهری ناآرامی مواج دود وافغان sirens و پنجره شکسته بازیگران در برابر پس زمینه از رکود است. در ماه نوامبر کلینتون پیروز و بوش دست آورد کمتر از 38 درصد از آرا نشان بدتر از کارتر در سال 1980.

سریع به جلو تهمت موفق به ارائه یک کلید در مبارزات انتخاباتی وعده نگه داشتن ما امن است. به قول سخنرانی پذیرش خود را در جمهوری 2016 کنوانسیون در کلیولند "جرم و خشونت" که "رنجور ملت ما" نه "به پایان رسیده است." و نه برای آن موضوع ایمنی شده است "دوباره بازسازی شد." دور از آن. بلکه آمریکا قتل عام درستی توصیف ما خورنده واقعیت است.

این روزها حدود 105,000 آمریکایی ها دروغ مرده به عنوان نتیجه همه گیر و بیش از 40 میلیون نفر از کار هستند. زخم که جیب ما ملت تعمیق ما به عنوان جنگ سرد داخلی رشد می کند داغتر روز به روز.

نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن یک بار گفت: ایران, "اساسی ترین وظیفه دولت است که برای دفاع از جان شهروندان خود" و این که "هر دولتی که نتواند به انجام این کار این است که یک دولت نالایق به منجر شود." بحث در مورد ماموریت شکست.

برای تقریبا یک سال و رئیس جمهور همواره trailed جو بایدن. رای دهندگان را حکم است که فقط پنج ماه دور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن