مغلوب ساختن پیشی جستن نشانه تحریم قانون بیش از چین سرکوب Uighurs

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است امضا و به قانون عمل است که اجازه تحریم ها علیه مقامات چینی بیش از جرم حبس از

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است امضا و به قانون عمل است که اجازه تحریم ها علیه مقامات چینی بیش از جرم حبس از مسلمانان اویغوری. این حرکت به احتمال زیاد به ارائه تازه ضربه به در حال حاضر تنش آمریکا و چین روابط.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در چهار شنبه امضا و به قانون عمل اجازه تحریم ها علیه مقامات چینی بر توده بازداشت و نظارت از مسلمانان اویغوری در چین غربی سین کیانگ استان است. قانون جدید ترین اقدام قابل توجهی توسط هر کشور برای تنبیه چین بیش از درمان آن از اقلیت های قومی.

"قانون دارای پاسخگو عاملان نقض حقوق بشر و نقض حقوق بشر از جمله استفاده منظم از تلقین اردوگاه های کار اجباری و نظارت سرزده برای از بین بردن هویت قومی و باورهای مذهبی از Uyghurs و دیگر اقلیت ها در چین" مغلوب ساختن پیشی جستن در بیانیه ای گفت.

به اویغوری قانون حقوق بشر که به تصویب کنگره با نزدیکی به اتفاق آراء حمایت نیاز دولت آمریکا به شناسایی چینی مقامات مسئول "بازداشت خودسرانه و شکنجه و آزار و اذیت" از Uighurs و دیگر اقلیت ها در سین کیانگ. آمریکا پس از آن حرکت به توقف هر گونه دارایی های برگزار شده توسط آن مقامات در صلاحیت آن و ممنوعیت ورود آنها به کشور است.

بیشتر بخوانید: ظریف: چین سیستماتیک پیگیری بازداشت Uighurs در معرض در سین کیانگ نشت

در حال حاضر تنش روابط

تحریم ها حرکت است به احتمال زیاد به ارائه تازه ضربه به در حال حاضر تنش آمریکا و چین روابط.

Nury Turkel یک اویغوری فعال حقوق بشر و از اعضای ما در کمیسیون بین المللی آزادی مذهبی استقبال می کنند. "این یک روز بزرگ برای شهروندان آمریکایی و همچنین اویغور و دیگر مردم تورک در چین که به موضوع رنگ پریده نقض حقوق بشر توسط حزب کمونیست چین" او گفت:.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امضای عمل می آید در همان روز به عنوان گزیده ای پدید آمده از مواد منفجره خاطرات سابق مشاور امنیت ملی, جان بولتون. در کتاب خود بولتون ادعا می کند که برگ برنده چین به دنبال کمک خود را در انتخاب مجدد در سال 2020 است.

او ادعا می کند که تهمت بود اغلب مایل به چشم پوشی چین را به نقض حقوق برابر

اویغوری مسلمانان و حتی تشویق رئیس جمهور چین است که آنها "باید پیش با ساخت این اردوگاه که به نظر او خیلی درست و به جاست."

نقض حقوق بشر

چین گرد حداقل یک میلیون Uighurs در سین کیانگ و زندانی آنها را در آنچه در آن خواستار "re-اردوگاه آموزش و پرورش." یک بررسی توسط DW یافت که بسیاری از بازداشت شدگان به زندان افتاده بودند با توجه به اعمال مذهبی و فرهنگ به جای افراطی رفتار است.

بازداشت شدگان بودند مجبور به تحمل ساعت های بی شماری از تلقین و کلاس های زبان. بیشتر گزارش اخیر یافت که بسیاری از آنها در معرض شم محاکمه در اردوگاه های اقامت اجباری و به اعدام محکوم شده و بدون شواهد و یا به دلیل روند از هر نوع.

ساکنان استان سین کیانگ به معرض شدیدی روش ردیابی و دستگیری با مقامات بالا با استفاده از تکنولوژی دوربین های مدار بسته برای تشخیص صورت ،

adi/روپیه (خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن