تهمت می اندازد تیم خود را زیر اتوبوس در COVID-19 تست: 'I don't بچه

چندین بار در طول چند سال گذشته دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است به خصوص خطرناک و یا نظرات توهین آمیز ب

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

چندین بار در طول چند سال گذشته دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است به خصوص خطرناک و یا نظرات توهین آمیز با این ادعا که او فقط در حال تبادل نظر.

این اتفاق پس از او به نام رئیس جمهور اوباما "بنیانگذار داعش" و هنگامی که او علنا از ایشان تشکر ولادیمیر پوتین برای اخراج دیپلمات های ایالات متحده. اخیرا او را رد کرد و پیشنهاد او که مواد ضد عفونی کننده می تواند به بدن تزریق برای درمان COVID-19 به عنوان طعنه.

بنابراین زمانی که مشاوران او شروع به دفاع از خود آخرین نظرات درباره عمدا کاهش coronavirus تست به منظور ملی شماره نگاه بهتر با این ادعا که او فقط شوخی از آن ساخته شده منحرف نوع حس. است که تا زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن انداخت و آنها را زیر اتوبوس.

با توجه به کاخ سفید, مشاور اقتصادی پیتر ناوارو, مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات در مورد تست به عنوان یک "شمشیر دو لبه" در تولسا تجمع بودند "زبان در گونه." دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh گفت: نظر بود "ساخته شده در بذله گویی." این باعث شد سی ان ان لنگر Brianna Keilar به درخواست یک سخنگوی تهمت کمپین اگر او فکر 120,000 مرده آمریکایی بود "خنده دار است."

سپس در روز سه شنبه, ایسنا گزارشگر Weijia جیانگ در نهایت خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مستقیم "هنگامی که شما گفت که شما خواسته مردم خود را به کم کردن سرعت تست شد شما فقط شوخی و یا آیا شما یک برنامه را به کم کردن سرعت تست؟"

"من نمی بچه" مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد: قبل از مباهات در مورد دولت او در پاسخ به بحران است. "با داشتن بیشتر تست های ما پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد." رئیس جمهور سپس تکرار بدون تذکر, کمدی, خود ادعا که "تست یک شمشیر دو لبه است."

"در یکی از راه های آن به شما می گوید که شما باید موارد," او گفت:. "در یکی دیگر از راه به شما در پیدا کردن که در آن موارد هستند و شما انجام یک کار خوب. ما در حال انجام یک کار بزرگ است و ما هرگز اعتبار برای آن است. ما در حال انجام بهترین تست کار در هر نقطه در جهان است."

به عنوان این هفته ایالات متحده در حال حاضر حساب برای 20 درصد از همه جدید COVID-19 عفونت در سراسر جهان با وجود ساخت بیش از چهار درصد از جمعیت جهان یک اختلاف است که نمی توان توضیح داد دور با افزایش تست.

Dr. Anthony Fauci, در ضمن به نظر می رسید به تناقض تهمت زمانی که او در شهادت خود در کنگره در روز سه شنبه است که "هیچ یک از ما تا کنون گفته شده است به کم کردن سرعت در تست" و اضافه میکند: "در واقع ما خواهد بود با انجام تست های بیشتر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب