مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از کوه راشمور رویداد به Sic حامیان در 'بد' معترضان

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اختصاص داده شده خود را در چهارم جولای آخر هفته سخنرانی در Mt. راشمور د

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اختصاص داده شده خود را در چهارم جولای آخر هفته سخنرانی در Mt. راشمور در داکوتای جنوبی در شب جمعه به متحد کردن کشور برای استقلال روز, اما به تلاش خود libs که موضوع را با مؤتلفه مجسمه های او را می بیند به عنوان حیاتی به فرهنگ آمریکایی است.

"جدید وجود دارد چپ فاشیسم است که خواسته های مطلق وفاداری" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد به هواداران که برای دیدن او به رغم افزایش اخیر در coronavirus موارد در ایالات متحده است. "این جناح چپ انقلاب فرهنگی طراحی شده است برای سرنگونی انقلاب آمریکا" رئیس جمهور گفت: قبل از اینکه بارها و بارها به مقایسه خود و هواداران خود را به میهن پرستان در طول انقلاب آمریکا و معترضان به اعضای ارتش بریتانیا.

صحبت به عنوان اگر آماده سازی خود را حامیان سیاسی برای نبرد او گفت: "فقط به عنوان وطن پرستان را در قرن گذشته مردم آمریکا خواهد در راه خود ایستاده و ما پیروز خواهد شد و برنده به سرعت."

"هدف آنها این است که نه بهتر از آمریکا است. هدف آنها این است که برای پایان دادن به آمریکا," او گفت: "رادیکال چپ" که او مدعی است قصد "indoctrinating فرزندان ما است."

"ما نمی خواهد مظلوم ما نمی خواهد demeaned هستند, ما را نمی توان مرعوب بد بد, مردم," او گفت:.

هفته بعد انعطاف پذیر گیر هنوز حفره حفره اقتصاد ایالات متحده و مداوم کاهش ایستاده در پای صندوق های رای در برابر presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری مدعی جو بایدن رئیس جمهور تصمیم به تمرکز به شدت سهشنبه شب در تظاهرات و سیاه زندگی توجه فعالان که می خواهید مختلف آمریکا بناهای تاریخی از جمله کسانی که تجلیل مؤتلفه سفید-supremacist و برده-داشتن آمار و ارقام از تاریخ, پاره کردن و نابود شده ،

"عصبانی اوباش در حال تلاش برای پاره کردن مجسمه از بنیانگذاران ما," او گفت:. "آنها فکر می کنم مردم آمریکا در حال ضعیف و نرم و تسلیم است."

تا ثابت کند که او گرفته شده اقدام قاطع در برابر معترضان که می خواهید به پاره کردن بناهای تاریخی رئیس جمهور ادعا کرد او گرفته اقدامات اجرایی برای اطمینان از هر کسی گرفتار defacing فدرال مجسمه ها و بناهای تاریخی می شود 10 سال حبس, حتی اگر یک قانون الزامی چنین حکم برای چنین جرمی شده است در این کتاب برای تقریبا دو دهه است. شاید سنجش که زندان نمی خواهد به اندازه کافی مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به اعلام بیشتر اقدامات اجرایی برای ایجاد یک "باغ ملی آمریکا, قهرمانان" در فضای پارک که می خواهد خانه را به مجسمه "بزرگترین آمریکایی ها همیشه زنده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین به نظر می رسد به گرفتن یک شات در سابق معاون رئیس جمهور بایدن گفت: "هیچ کسی باقی می ماند آرام در تخریب این میراث درخشنده احتمالا می تواند ما را به آینده ای بهتر است."

مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی در یک زمان می آید زمانی که او تا به تکیه به شدت به مبارزه بر فرهنگ-جنگ زمین و "سخت در جنایت" و "نظم و قانون"به سبک و بلاغت به عنوان بخشی از تلاش برای صرفه جویی در خود را تضعیف مجدد انتخابات که در آن نظرسنجی پس از نظرسنجی—از جمله تهمت مبارزات انتخاباتی خود داده های داخلی—نشان داده بایدن با بهره گیری قابل توجهی منجر بیش از وقت. در این نقطه, اما, تغییر کامل-فرهنگ-جنگجو تاکتیک هنوز به پرداخت سود سهام مورد نظر برای مغلوب ساختن پیشی جستن در نظرسنجی شماره.

افراد نزدیک به رئیس جمهور گفت: روزانه وحش در اوایل این هفته است که هر یک از آنها بر این باورند که با تمرکز بسیار زمان و منابع در مجسمه های مؤتلفه و یا دیگران است و نه برای کمک به احیای مبارزات انتخاباتی خود و یا کمک به بستن شکاف با بایدن و که هر یک در نظر گرفته شده را به آرامی با ارنج زدن تهمت به رفتن در یک مسیر متفاوت است. یکی از منابع گفته است که آنها در حال حاضر می خواهم گفت: رئیس جمهور یک بار قبل از اینکه در روزهای اخیر که ساخت مجسمه-دفاع یک بنای پیشنهاد انتخاب مجدد خود را—با هر چیز دیگری رفتن بر روی یک "انحراف" است و نه مسئله این است که حرکت و نگه داشتن لازم رای در ستون خود آمده انتخابات در ماه نوامبر.

به عنوان گواه در روز جمعه, آدرس مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز برای متقاعد شود از این.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن