مغلوب ساختن پیشی جستن: رای-با-ایمیل تقلب است. مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی ؟ آن را آسان و امن است.'

"درخواست خود را غایب رای گیری امروز" می خواند میلر ارسال به کارولینای شمالی جمهوری خواهان در اوایل این هفته تو

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

"درخواست خود را غایب رای گیری امروز" می خواند میلر ارسال به کارولینای شمالی جمهوری خواهان در اوایل این هفته توسط کارولینای شمالی مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی کمپین مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشترک در زمینه عملیات با کمیته ملی حزب جمهوری خواه در دولت است. میلر بخشی از فشار به تماس بیش از سه میلیون رای دهندگان در این ایالت خواستار رای گیری توسط ایمیل "آسان و امن" و خواستار دریافت کنندگان به استفاده از "رسمی حزب جمهوری خواه غایب رای گیری نرم افزار با خیال راحت و ایمن درخواست رای گیری خود را."

"همه کارولینای شمالی رای دهندگان واجد شرایط برای رای دادن غایب—بدون توجه به دلیل" ایالات میلر که شامل گام به گام دستورالعمل برای درخواست رای گیری غایب. "همکار خود را محافظه کاران در شمارش رای خود را. آیا این صبر طولانی."

آن را برای تلفن های موبایل خاموش-نام تجاری برای یک کمپین که نامزد بارها تمسخر رای گیری از طریق پست به عنوان فساد در انتظار. در واقع پستی به نظر می رسد به طور مستقیم در تضاد با رئیس جمهور مطابق اظهارات پس از ظهور این بیماری همه گیر کوروناویروس که در آن او را baselessly به نام رای گیری از طریق پست به اندازه کافی امن است. تهمت و تهدید کرده است که خودداری از بودجه فدرال از ایالت که ارسال غیابی یا رای گیری برنامه های کاربردی برای همه ثبت نام رای دهندگان و در مصاحبه با فاکس نیوز " کریس والاس که پخش شده در یکشنبه او را تهدید به قبول نتایج انتخابات اگر پست الکترونیکی-در رای گیری توسعه در ایالات نوادا و میشیگان پیش می رود به عنوان برنامه ریزی شده.

"من نه بازنده. من نمی خواهم به از دست دادن. من نمی از دست دادن بیش از حد اغلب. من نمی خواهم به از دست دادن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در آن مصاحبه است. "شما نمی دانید تا زمانی که شما ببینید. آن بستگی دارد. من فکر می کنم پست الکترونیکی-در رای گیری در حال رفتن به دکل انتخابات من واقعا انجام دهد."

میلر به نظر می رسد بخشی از یک بزرگتر فشار توسط دولت در سطح خواهان به اطمینان حاصل شود که رئیس جمهور بی اعتمادی از پست الکترونیکی-در رای گیری نمی کند و مانع از رای دهندگان خود را دارد از آن برگه های رای. تازه ضرب تهمت مدیر کمپین لایحه Stepien هفته گذشته گفت که سازمان بر روی زمین خواهد بود کلید—به خصوص وقتی که می آید به توسعه دهندگان.

"ما یک تیم بهتر و بهتر رای دهندگان اطلاعات بهتر در زمین بازی بهتر جذب سرمایه و مهمتر از همه بهتر نامزد بهتر از رکورد" Stepien در بیانیه ای گفت: پس از به دست گرفتن زمام. "اگر ما برنده روز بیشتر از جو بایدن برنده جمهور تهمت خواهد بود دوباره انتخاب شود."

بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات در مورد رای گیری غایب—که پست الکترونیکی-در رای گیری به نفع دموکرات ها است که برگه های رای فرستاده شده توسط ایمیل بسیار آسان است مملو از تقلب و چنین است که برگه های رای خواهد بود آسان برای یک دولت خارجی به جعل شده است به طور کامل افشا و خنثی و رئیس جمهور خود رای دادند غایب چندین بار.

کاخ سفید توصیف کرده است مغلوب ساختن پیشی جستن خود در رای گیری غایب که اساسا متفاوت از رأی-با-پست با دبیر مطبوعاتی Kayleigh McEnany—که به خودش رای غایب 11 بار در دهه گذشته—گفتن خبرنگاران در مارس که رئیس جمهور پشتیبانی از پست الکترونیکی-در رای گیری "هنگامی که شما یک دلیل است که شما قادر به در حال حاضر."

که استدلال کارشناسان در تامین امنیت انتخابات گفت: به مقدار تمایز و بدون تفاوت.

"این است که یک بار در یک قرن رویداد بنابراین ما لازم نیست که مقدار زیادی از مدل های خوبی برای آن گفت:" پروفسور لری Gostin مدیر اونیل موسسه ملی و جهانی سلامت قانون در جورج تاون مرکز قانون. "اما به نظر من این امکان پذیر است: آن را بالا تکنولوژی آن نسبتا امن, و آن را نمی disenfranchise همه—از همه فرصت های برابر برای رای دادن."

کارشناسان بهداشت عمومی گفت: روزانه وحش که رای گیری از طریق پست است فقط به عنوان برگ برنده پیروزی میلر وعده هر دو آسان و امن—و سود اضافه شده و نه قرار دادن رای دهندگان در خطر ابتلا COVID-19 در حالی که ورزش خود را به حقوق اساسی.

"از ديدگاه بهداشت عمومی هر چیزی است که باعث کاهش مقدار از زمان است که مردم به صرف با هم به خصوص در داخل خانه و در تماس نزدیک خواهد بود ارزشمند در جلوگیری از COVID-19 انتقال گفت:" دکتر تیموتی آبجو استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی و پزشکی است.

حداقل 16 متحده را گسترش دسترسی به رای گیری غایب با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس و نه متحده در حال حاضر نیاز به رای دهندگان برای ارائه یک غیر pandemic مربوط بهانه ای برای به دست آوردن یک پست الکترونیکی-در رای گیری. از کسانی که نه متحده تنها تگزاس در نظر گرفته شده است به طور بالقوه رقابتی این چرخه انتخابات.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر در مورد تناقض آشکار بین رئیس جمهور در مبارزات انتخاباتی خواستار رای گیری توسط ایمیل "آسان و امن" و خود رئيس جمهور گفت: "منجر به فاسد ترین انتخابات در تاریخ ملت ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب