تهمت می خواهد سریع بازگشایی. اطلاعات خود را در کاخ سفید بررسی نشان می دهد که این می تواند یک فاجعه

یکی از این مطالعات که برگ برنده دولت است که با تکیه بر آن را به عنوان حرکت به جلو با برنامه های بازگشایی اقتصا

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

یکی از این مطالعات که برگ برنده دولت است که با تکیه بر آن را به عنوان حرکت به جلو با برنامه های بازگشایی اقتصاد ایالات متحده هشدار می دهد که حتی اگر متحده گام های لازم برای سهولت اجتماعی فاصله محدودیت شهرستانهای سراسر کشور—هر دو بزرگ و کوچک را ببینید قابل توجهی گسترش coronavirus.

در این بررسی که در کنار هم قرار شد با PolicyLab در بیمارستان کودکان فیلادلفیا در دست بالا coronavirus نیروی کار مسئولان و کسانی که به کار با تیم منابع تایید به The Daily Beast. این پروژه که اگر مقامات حرکت با سرعت بیش از حد و بیش از حد به شدت به بازگشایی در اواسط ماه مه فردی استان ها می تواند شاهد صدها اگر نه هزار ساله و بیشتر coronavirus موارد گزارش شده در هر روز 1 اوت. صرف دو هفته بیشتر از اجتماعی فاصله مطالعه پروژه می تواند منجر به پیشرفت های قابل توجهی در نگه داشتن عفونت پایین—به طور بالقوه با صدها نفر از هزاران نفر از کمتر از موارد اگر این پیش بینی در حال محافظه کارانه گسترش به تمام 3,000-plus شهرستانهای سراسر کشور است.

این مدل سازی نشان می دهد که کسانی که در شهرستان ها وجود دارد در نقاط مختلف کشور از جمله در مناطق شهری و روستایی جوامع است. تقریبا در همه موارد شهرستانهای استان را قابل توجه کمتر مورد در هر روز اگر آنها منتظر به سهولت اجتماعی فاصله محدودیت تا ژوئن 1, با توجه به مطالعه را پیش بینی. این مدل همچنین نشان می دهد که کشورهای در حال حرکت به سهولت محدودیت باید در نظر اجازه می دهد فردی شهرستانهای استان به صنایع دستی سیاست های خود را. در زیر پیش بینی یک شهرستان می تواند تجربه قابل توجهی متفاوت روزانه مورد اعداد بیش از دیگران در این دولت حتی کسانی که در این نزدیکی هست—صرفا توسط ادامه به موقف اجتماعی فاصله پروتکل های.

"وجود دارد رفتن به انتقال اگر مردم متوقف پناه در محل" دکتر روبین مدیر PolicyLab در بیمارستان کودکان فیلادلفیا در مصاحبه ای گفت:. "این است که همه [شهرستان] امن برای بازگشایی شده است. هر منطقه بسیار حساس به میزان فاصله شما انجام می دهند. محتاط تر شما بهتر است."

دو مقامات دولت که دیده PolicyLab مطالعه می گویند آن است که یکی از چند که به طور جدی در نظر گرفته مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus نیروی کار و که کاخ سفید است که با استفاده از آن را به اطلاع آنها چگونه توصیه فرمانداران در کاستن اجتماعی محدودیت فاصله. یکی دیگر گفت: آن است که "یکی از تعدادی از مطالعات و اطلاعات" که دولت این است که به دنبال در روند با خیال راحت باز کشور است.

این مطالعه یافته های بالا بردن سوال در مورد کاخ سفید در تلاش برای تغییر تمرکز از آن coronavirus پاسخ دور از مبارزه و کاهش بیماری و بیشتر به سمت مدیریت آن است. در روزهای اخیر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است در مورد صحبت های بازآموزی خود را coronavirus نیروی کار نسبت به بازگشایی اقتصاد و اصرار داشت که تغییر در تمرکز می تواند اتفاق می افتد بدون قرار دادن اضافی زندگی در خطر است.

داده ها را با هم توسط PolicyLab نشان می دهد آن را کاملا به خطر رایگان. نویسندگان گذاشته انواع بینی, از جمله آنچه اتفاق می افتد وجود دارد حدود 33 درصد کمتر اجتماعی فاصله از قبل به این بیماری همه گیر. چنین یک درصد کاهش آنها محاسبه خواهد نماینده مردم در شهرستان رفتن "تقریبا در نیمه راه دوباره به حالت عادی سفر (قبل از اپیدمی) به غیر ضروری کسب و کار" مانند کافه ها و سالن های ورزشی.

در زیر بینی خود را اگر شروع on May 15 ساکنان در لوس آنجلس بودند به انجام 33 درصد کمتر اجتماعی فاصله های کروناویروس روزانه مورد شمارش خواهد پرش از حدود 471 موارد به 1,467 1 اوت. به طور مشابه, ایلینوی کوک کانتی که در شیکاگو واقع شده است را ببینید روزانه coronavirus مورد تعداد سنبله از 626 به 2,494 بین 15 مه و اوت 1.

در میان مقامات کار با رئیس جمهور coronavirus گروه ضربت, پیش بینی مثل این که موجب ترس است که نادیده گرفتن هشدارها و حرکت بیش از حد به سرعت و به طور کامل بازگشایی اقتصاد خود باعث coronavirus مورد اعداد و مرتبط با مرگ و میر به ادامه به افزایش است. که در حال حاضر اتفاق می افتد در کشورهای مانند کانزاس و نبراسکا با توجه به در دسترس عموم داده ها از وضعیت بهداشت و درمان بخش است.

یک مطالعه مشابه گزارش شده توسط واشنگتن پست و نیویورک تایمز این هفته نشان می دهد coronavirus روزانه مورد تعداد فزاینده به عنوان بالا به عنوان 200,000 ژوئن 1. این گزارش شامل تمبر از مرکز کنترل بیماری ها وزارت بهداشت و خدمات انسانی و وزارت امنیت داخلی. اما مقامات در داخل دولت باید گفت این مطالعه بررسی قبل از انتشار آن است.

بر خلاف این مطالعه روبین مطالعه به نظر می رسد در این بیماری تاثیر به صورت محلی. خود مدل مورد شمارش برای تک تک استان ها به عنوان یک راه برای نشان دهد که چگونه جوامع کوچکتر ممکن است شروع به فکر می کنم در مورد بازگشایی.

"من فکر می کنم آنچه که مردم در حال گرفتن از مطالعه است که آن را خوب است به انتخابی استراتژی برای بازگشایی," روبین گفت که این مطالعه این است که هنوز هم در حال پیشرفت است و در حال حاضر تحت بررسی دقیق.

این مطالعه به نظر می رسد در coronavirus بیماری همه گیر در سراسر 260 استان ها در سراسر کشور است. این تیم با استفاده از دسترس عموم داده ها به مدل اجتماعی چگونه فاصله جمعیت و تراکم و درجه حرارت روزانه بر تعداد و گسترش عفونت کروناویروس در طول زمان در سراسر شهرستان. آن را به حساب ویژگی های جمعیت مانند سن ، وضعیت بیمه بهداشتی و شیوع سیگار کشیدن و استفاده از تلفن همراه جنبش داده ها شامل عوامل مربوط به اجتماعی فاصله.

این مدل نشان می دهد چهار سناریو که در آن اجتماعی فاصله تمرین را کاهش می دهد از آن زمان میانگین ملی از 70 درصد به هر دو 50 درصد و یا 33 درصد است. آن را نیز در نظر دو گزینه برای بازگشایی: 15 مه یا ژوئن 1.

اگر Cook County بودند به انجام 33 درصد کمتر اجتماعی فاصله (و یا قرار دادن یکی دیگر از راه دوباره آوردن اقتصاد خود را تقریبا در نیمه راه دوباره به حالت عادی) شروع و در ژوئن 1, به عنوان مخالف به مارس 15, آن را ببینید آن را روزانه مورد اعداد به 701 1 اوت به جای 1,868. لس آنجلس خواهد تجربه پدیده ای مشابه با آن روزانه تعداد مورد افزایش تا 383 1 اوت اگر آن را به اقتصاد آن تقریبا در نیمه راه دوباره به حالت عادی شروع در ژوئن 1 به جای 1,467 اگر آن را پس از شروع در مه 15.

مدل شناسایی اجتماعی فاصله به عنوان مهم ترین عامل در کاهش انتقال اما آن را به حساب چه اتفاقی می افتد زمانی که مردم شروع به ramping تا رفت و آمد و یا پرواز, روبین گفت.

"مهم ترین را به دور ....نتایج و پیش بینی های ...انتقال مسئولیت به فرد و کسب و کار," او گفت:.

سه ارشد تهمت مقامات دولت اذعان کرد که کاخ سفید و coronavirus وظیفه نیروی کار کرده اند با پزشکان در بیمارستان کودکان در فیلادلفیا در تهیه پیش نویس دستورالعمل برای بازگشایی این کشور است. یک مقام مسئول گفت: وظیفه نیروی ویژه علاقه مند به مطالعه را یافته است که افزایش درجه حرارت به نظر می رسد کاهش خطر برای دومین قله از coronavirus موارد در طول تابستان در بسیاری از نقاط. اما روبین می گوید که تنها مورد به عنوان طولانی به عنوان متحده حرکت رو به جلو با بازگشایی با احتیاط.

"هیچ جایی از جمله کسانی که بیشتر در مناطق روستایی هستند که ایمنی بدن را از اثرات این ویروس" روبین گفت. "متوسط به تنهایی نمی باشد برای حل این مشکل است.

- با گزارش thecourtpoet



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن