مغلوب ساختن پیشی جستن Whines او را نمی ستود بهبودی با 25 میلیون نفر از مردم هنوز هم از کار

در ماه گذشته و در جریان آن دو مشاغل آمریکا در گزارش نشان داده اند که نشانه هایی از یک جهش اقتصادی از اعماق cor

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

در ماه گذشته و در جریان آن دو مشاغل آمریکا در گزارش نشان داده اند که نشانه هایی از یک جهش اقتصادی از اعماق coronavirus مربوط به خراب کردن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متمرکز کرده است تا حد زیادی بر آنچه اغلب بیشترین اهمیت را به او نمی شدن اعتبار عمومی.

با توجه به سه نفر که به طور مستقل صحبت به رئیس جمهور تهمت می سازد یک نقطه به طور منظم شکایت که رسانه ها داده نشده است او جلال او سزاوار برای "پیشرو" آنچه که او بداند به طور فوق العاده بهبود اقتصادی. او استدلال کرد که اگر سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن در کاخ سفید در طول زمان حاضر رسانه ها خواهد بود تملق گوی بیش از این کار قوی سود از جمله نزدیک به پنج میلیون شغل که وزارت کار ایالات متحده در روز پنج شنبه گزارش اضافه شده بود در ماه گذشته پایان یافت و در اواسط ماه ژوئن.

مغلوب ساختن پیشی جستن رفته تا کنون به عنوان نشان می دهد که دموکرات ها می خواهند به ساخت "تندیس" تجلیل بایدن یکی از این منابع گفت. در جای دیگر او را griped در مورد چگونگی "ساختگی" نظرسنجی های انجام شده توسط سازمان های مستقل نیست و تأمل بیشتر رای دهندگان شور و شوق در مورد اقتصادی جوانسازی منبع دیگر بازگو کرد.

مغلوب ساختن پیشی جستن نصب ناکامی تاکید درجه که او خود را گره خورده است شخصی سیاسی و اقبال به دولت از اقتصاد است. و آنها می آیند به عنوان یک عمده برخورد با دموکرات ها بر اقتصاد آینده ظهور در افق. در پایان ماه ژوئیه یک میزبان از سیاست هایی که تا به حال شده است در محل قرار داده برای کاهش آسیب COVID-19 زمانی که آن را برای اولین بار به پایان می رسد. اما در حالی که وجود دارد در حال ظهور اجماع است که دولت باید برای جلوگیری از امکان از ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها از دست دادن خود را ضرب المثلی خالص ایمنی وجود دارد باقی می ماند گسترده اختلاف بیش از آنچه که دقیقا که گریخته باید به دنبال دارد. این یک اختلاف بدتر, در بخش, توسط یک باور در میان برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن در دست است که اقتصاد در حال بهبود است به خوبی با وجود بیکاری طولانی در 11 درصد و با برآورد نشان می دهد که 25 میلیون آمریکایی باقی می ماند از کار.

مغلوب ساختن پیشی جستن را بالا مشاور اقتصادی لری Kudlow خلاصه غالب تمایلات داخل 1600 خیابان پنسیلوانیا زمانی که صحبت از صبح پنجشنبه او اعلام کرد که زمان برای سخاوتمندانه بیمه بیکاری را گذرانده بودند و این کنگره خواهد بود عاقلانه به تمرکز بر انگیزه های مالی برای شرکت ها به rehire کارگران است. استفان مور یک اقتصاددان محافظه کار و از دوستان نزدیک Kudlow که غیررسمی توصیه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک مصاحبه کوتاه روز شنبه که او می خواهم فرستاده کاخ سفید یک مطالعه اخیر که با او همکاری نویسنده با این استدلال که "شما می بینید بسیاری بیکاری بیشتر" اگر مزایای بیکاری تمدید شد با بیشتر مزایای سخاوتمندانه و هیچ انگیزه ای برای گیرندگان مجددا به نیروی کار است. مطالعه مسلم است منافع در اولین coronavirus مربوط به بسته محرک نگه داشته و نرخ بیکاری مصنوعی بالاتر از آن در غیر این صورت می شده اند.

"اگر ما تعداد دقیق آن را سخت برای دیدن چگونه تهمت می توانید انتخاب مجدد با میلیون ها و میلیون ها نفر از مردم بیکار" مور گفت.

اما همه در مغلوب ساختن پیشی جستن مدار صعودی است در مسیر فعلی. برخی از این رییس مشاوران کار خود را در انتخاب مجدد تلاش شده اند به طور فزاینده ای نگران آن است که متوسط دستاوردهای اقتصادی بین در حال حاضر و انتخابات در ماه نوامبر به سادگی نمی تواند به اندازه کافی برای کشیدن نامزد خود را در سراسر خط پایان برای یک دوره چهار افراد آشنا با این موضوع می گویند. دو تا از این منابع—یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین رسمی و از سوی دیگر یک مقام ارشد کاخ سفید aide—به یاد می آورد احساس عصبی ماه گذشته زمانی که آنها را دیدم هیچ نظرسنجی بردن از خبر بالاتر خرده فروشی و 2.5 میلیون شغل اضافه شده است.

رسید و برای اظهار نظر در این داستان تهمت کمپین سخنگوی سامانتا Zager گفت: "در دوره دوم رئیس جمهور تهمت را ادامه خواهد داد به ارائه آن وعده, وعده نگه داشته'" امریکا برای اولین بار اصول و که "جو بایدن می تواند یک فاجعه برای اقتصاد ما خواهد بود و قرار دادن امریکا منافع دوم."

اما این ناخرسندی در میان انواع تهمت lieutenants به نظر می رسید منعکس در واکنش اوباما به روز پنجشنبه کار شماره. چند نوروزی یافت به گزارش دلگرم اما تمایلی به اعلام پیروزی با شکوه کاخ سفید استفاده کرده بود. به همین خاطر فکر تهمت سزاوار اعتبار برای هر گونه بهبود آن را برای دست زدن به اقتصاد قبل از coronavirus آمار—که آنها استدلال قرار داده و آن را در یک جای پای قوی تر به مقاومت در برابر رکود اقتصادی است.

"این همیشه بسیار سخت به چیزی به عنوان پیچیده به عنوان رشد در شغل و تصمیم بگیرید که چه درصدی از آن را می توان به رئیس جمهور" گفت: سناتور. پت Toomey (R-PA) است که آوازی مدافع بازگشایی اقدامات است. "من فکر می کنم این واقعیت است که ما تا به حال بسیار قوی اقتصاد رفتن به این بحران شده است بسیار مفید," او اضافه شده است.

در مورد درجه اعتبار تهمت باید دیابت لیندزی گراهام (R-SC) گفت: روزانه وحش "این یک تلاش مشترک بین دولت فدرال و ایالات متحده است."

و از سوی دیگر ، مایک براون (R-IN) که به شماره های "عالی" نیز پیشنهاد تهدید اقتصادی به مراتب بیش از. "Coronavirus است outlier گفت:" براون "اما بدیهی است که ما باید به زندگی با آن چیزهایی که مهم هستند چرا که آن را برای رفتن به یک در حالی که تا زمانی که ما آن را در آینه."

دموکرات ها به سهم خود صدا دور یادداشت ها در میان شاخه های سبز خوش بینی که شغل اعداد ارائه شده است. خصوصی, نمایندگان مجلس باید اذعان کرد که آنها را به برخی از امتیازات را از خود بلند پروازانه فاز 4 پیشنهاد, قهرمانان, قانون از جمله کاهش در اندازه اضافه شده مزایای بیکاری و هدفمند تر اعتبار مالیاتی برای ضربه صنایع و یا کسانی که با این پتانسیل به سطح شیب دار بالا استخدام.

اما دموکراتیک دستیاران همچنین گفت که آنها بیشتر احساس جسارت در خود مذاکره موقعیت در طول چند هفته گذشته به عنوان گسترش coronavirus بدتر شده و دولت مجبور به توقف دوباره دهانه یا حتی قرعه کشی آنها را به عقب. و وجود دارد برخی از خطوط—کمک مالی به کشورها و کمک به کارگران خط مقدم رئیس در میان آنها -- که آنها به عنوان غیر قابل مذاکره است. و دیگران مانند رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل (R-KY) اصرار که هر قانون جدید شامل سپر کسب و کار از COVID مربوط به مسئولیت آنها به عنوان پاک کردن سم قرص

سوال بزرگتر بود و فقط زمانی که مذاکرات در واقع شروع و بین چه کسانی ؟ رهبری و مشاوران و گفت که مجلس نانسی پلوسی (D-CA) هنوز در حال گفتگو با وزارت خزانه داری وزیر استیو Mnuchin—سنتی خود را شریک مذاکره—در مورد فاز 4 لایحه (Mnuchin روز پنجشنبه گفت که او در گفتگو با "برخی از اعضای" از هر دو طرف است.)

وجود دارد و به صفر است و انتظار است که رئیس جمهور خود را درگیر در این مذاکرات. شماره دو جمهوری خواه مجلس سنا دیابت جان Thune (R-SD) گفت که به اعتقاد او Mnuchin و Kudlow خواهد بود کاخ سفید نقطه مردان به عنوان آنها در گذشته بوده است. پرسید که چه حس خود را از رئیس جمهور به طور کلی اولویت های در بسته Thune پاسخ داد: "شما شنیده ام او صحبت کنید من فکر می کنم در مورد پرداخت های مستقیم... این چیزی است که او در مورد صحبت کردیم و برخی از اعضای ما علاقه مند هستند به عنوان به خوبی. وجود دارد برخی از اعضای ما که علاقه مند نیست که در, پس ما را ببینید که در آن است که می رود."

برای دموکرات ها در ضمن داشتن برگ برنده در جدول دیده می شود به عنوان ضد تولیدی است.

"صحبت کردن به او است نه مولد" گفت: تشکر. دن Kildee (D-MI) است. "او می گویند هر چیزی که او می خواهد می گویند و آن را ترجمه کنید به یک توافق است. صحبت کردن به Mnuchin حداقل در آن حس شما یک فرد که دارای یک ذهن منطقی."

اما به عنوان دموکرات نگه داشتن رئیس جمهور در طول بازو, آنها نیز دست و پنجه نرم کردن با این احتمال که هر آینده معامله آنها را خواهد tangibly سود سیاسی و اجتماعی (حتی اگر تهمت را باور نمی کند او را برداشت سهم عادلانه خود را از اعتبار). در مصاحبه این هفته قانونگذاران گفت که آنها احساس پویا و به رسمیت شناخته شده منحرف انگیزه آن ایجاد شده است. بود اما در نهایت ثانویه در نظر گرفتن.

"شاید او می شود برخی از سود از این اگر ما بهبود اقتصاد اما تمرکز اصلی ما باید در کمک به مردم که در حال صدمه زدن" گفت: Rep. جان یارموث (D-KY) صندلی بودجه مجلس کمیته. "اگر وجود دارد وثیقه منافع ما را در مقابله با آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب