مغلوب ساختن پیشی جستن است بازی یک یک پوسته بازی با روسیه

در ماه آوریل روسیه فرستاده حمل و نقل تجهیزات پزشکی و لوازم به ایالات متحده آمریکا تحت پوشش "کمک های بشردوستانه

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

در ماه آوریل روسیه فرستاده حمل و نقل تجهیزات پزشکی و لوازم به ایالات متحده آمریکا تحت پوشش "کمک های بشردوستانه."

حمل و نقل بود و نه یک هدیه است. روسیه صورتحساب آمریکا مالیات دهندگان $660,000 برای 45 هواکش و دیگر اقلام پزشکی در یک لحظه پر وحشت از COVID-19 همه گیر برخورد کرده بود ایالات متحده بیمارستان.

"ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به نفع آمریکایی ها شده بود هیچ به نفع اما مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز هم می خواستم به عمل به عنوان اگر آن بود."

ماریا Zakharova, سخنگوی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه گفت: آمریکایی ها بودند که جای پای نیمی از کل لایحه و سرمایه گذاری مستقیم صندوق (RDIF) پرداخت می شود و برای نیم دیگر.

البته این کار را کرد.

کل عملیات بدبینانه بازی پوسته. تبلیغات ارزش واضح بود و بسیاری از فن های ارسال شده توسط روسیه تولید شد توسط یک شرکت تابعه از یک شرکت است که در حال حاضر تحت تحریم های ایالات متحده تا حمل و نقل آنها را به ایالات متحده تنظیم یک برنامه به طور بالقوه مفید سابقه برای کرملین است.

اضافه کردن امکان آسیب به این توهین روسیه هواکش معلوم شد که توانایی جهش به طور مداوم. روسیه ساخته شده تجهیزات فرستاده شد به ایالت های نیویورک و نیوجرسی, اما آن را ناسازگار با آمریکا سیستم های الکتریکی. ایالات متحده لوازم اجرای 110 ولت برق در حالی که روسیه تجهیزات طراحی شده است به کار بر روی 220 ولت سیستم. بعد از ذخیره سازی استفاده نشده هواکش در انبارها هر دو کشور و بازگشت آنها به سازمان مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) که در اصل دریافت و تحویل.

برق ناسازگاری ممکن است یک برکت و رحمت در لباس مبدل از آنجا که فن از همان ساخت و مدل باعث آتش سوزی در حداقل دو بیمارستان است. کرملین کنترل دولت خروجی رسانه ها Sputnik متوسل به دروغ آشکار به تلاش برای پنهان کردن این کشنده خجالت دروغ ادعا که کشنده ماشین آلات ساخته شده بودند در آلمان است. اما دولت روسیه آژانس Roszdravnadzor قبلا اذعان کرد که آتش زا Aventa-M هواکش بودند ساخته شده در روسیه تا اورال ساز-کارخانه مهندسی (UPZ).

FEMA می گوید آن است که در حال حاضر در انتظار "نتیجه گیری از تحقیقات انجام شده توسط مقامات روسی به آتش در سن پترزبورگ" که "کمک خواهد کرد که اطلاع رسانی در تصمیم گیری ما در مورد هر گونه آینده استفاده از هواکش." این Aventa-Ms خریداری شده توسط ایالات متحده به احتمال زیاد هرگز نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد $660,000 مالیاتی دلار پایین تخلیه.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به نفع آمریکایی ها شده بود هیچ به نفع اما مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز هم می خواستم به عمل به عنوان اگر آن را شد و تصمیم به ارسال 200 ساخته شده در ایالات متحده آمریکا هواکش به روسیه—ماشین آلات است که به خوبی ممکن است مورد نیاز در بیمارستانهای آمریکایی اگر به عنوان بسیاری از دانشمندان انتظار دارد یک دوم موج عظیم از این بیماری همه گیر در ماه های آینده.

توجه داشته باشید که بر خلاف ولادیمیر پوتین گران "هدیه" به ایالات متحده آمریکا دولت ایالات متحده است اهدای طرفداران خود را راه اندازی قطعات و تحویل هزینه بدون هیچ هزینه به کرملین. مالیات دهندگان آمریکایی خواهد دوباره تسویه حساب تا این لایحه به لحن $4.7 میلیون نفر است.

وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo گفت: واشنگتن آزما بیش از آخر هفته که رئیس جمهور ایالات متحده, Donald J. Trump تصمیم به ارائه "کمک قابل توجهی" به روسیه و گفت که ایالات متحده تجهیزات در حال حاضر در راه خود را وجود دارد. Pompeo گفت: "ما در حال هیجان زده در مورد توانایی ما را امتحان کنید و کمک به آنها در کار و راه خود را از طریق این ویروس" و افزود: "من کار کرده اند با روسیه از آنجایی که من مدیر سازمان سیا" با استناد به همکاری متقابل در مبارزه با تروریسم است.

روسیه رنج می برد در حال حاضر حداقل در بخشی به دلیل پوتین—تقریبا به طرز وحشتناکی به عنوان برگ برنده در ایالات متحده آمریکا—تلاش برای متقاعد کردن مردم خود و شاید خود او بود که در بالا از این وضعیت است.

در حال حاضر پوتین به دستور روسیه وزارت صنعت و تجارت و وزارت بهداشت به اطمینان حاصل شود که هر تخت بیمارستان در تجهیزات پزشکی درمان coronavirus بیماران مجهز به ونتيلاتور. بدون به طور خاص ذکر ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور روسیه گفت که چنین افزایش قابلیت های ساخته شده باشد ممکن است با تزریق هواکش که "به زودی می رسند در روسیه از شرکای خود در خارج از کشور."

"اخبار Nedeli توصیف دفتر بیضی به عنوان " داستان های علمی تخیلی وزارت,' مسخره مغلوب ساختن پیشی جستن فضا نیروی ادعای او در مورد 'فوق العاده duper موشک های' و ادعایی توسعه coronavirus واکسن 'در پیچ و تاب سرعت.'"

این امر می تواند احمقانه به انتظار عبارات قدردانی از کرملین. به خلاف اخبار Nedeli—محبوب ترین های یکشنبه, اخبار, نشان می دهد در روسیه—اختصاص داده شده خیلی از برنامه های خود را برای برشته دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و آمریکا سیستم مراقبت های بهداشتی برای فاجعه گسترش coronavirus بالا و نرخ مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا است.

اخبار Nedeli توصیف دفتر بیضی به عنوان "داستان های علمی تخیلی بخش" تمسخر مغلوب ساختن پیشی جستن فضا نیروی ادعای او در مورد "سوپر duper موشک" و ادعایی توسعه coronavirus واکسن "در پیچ و تاب سرعت." اخبار Nedeli خبرنگار والنتین Bogdanov sarcastically با اشاره به این که هیچ کس تا به حال دیده می شود "راز نظامی virologists" توسعه coronavirus واکسن در ایالات متحده, اما هر کس را دیدم پرستاران آمریکایی با پوشیدن کیسه زباله در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

این مسخره از رئیس جمهور تهمت ادامه داد: در سراسر مختلف دولت روسیه از برنامه های رسانه ها. ولادیمیر Soloviev میزبان از دولت نشان می دهد تلویزیون یکشنبه شب با ولادیمیر Solovievکه به شدت نزدیک به پوتین خندید بیاختیار به او بازگو تهمت ادعا در مورد ایجاد یک "سوپر duper موشکی" (ترجمه شده به عنوان "فوق العاده pooper"). Soloviev پخش تغییر یافتهاست روز استقلال , کلیپ تصویری که به نمایش در مغلوب ساختن پیشی جستن خوراک توییتر و دوباره پشت سر هم از خنده رئیس جمهور آمریکا را شیرخواران تاکتیک.

"آمریکا آمار جعلی هستند" گفت میزبان Vesti Nedeliدیمیتری Kiselyov نتیجه رسید که تعداد واقعی coronavirus مرگ و میر در ایالات متحده است که بدون شک بالاتر گزارش شده است. او بمب: "اگر ایالات متحده بود بهترین اقتصاد در تاریخ جهان فقط دو ماه پیش پس از آن به همین دلیل است که آمریکا سیستم مراقبت های بهداشتی تولید بدترین نتایج در جهان است ؟ به همین دلیل است که مرگ و میر از coronavirus در ایالات متحده در آوریل انتظار می رود دو برابر بالاتر از این کشور در دهه تلفات در جنگ ویتنام? چرا چنین بی سابقه فداکاری بشر در زمان صلح قابل قبول است? بر روی چه نوع از اخلاق می کند تهمت قصد 'ساخت کشور'? که نیاز به این نوع از اقتصاد اگر زندگی انسان است پس بی ارزش؟"

"Soloviev پخش modified 'روز استقلال' کلیپ تصویری که به نمایش در مغلوب ساختن پیشی جستن خوراک توییتر و دوباره پشت سر هم از خنده رئیس جمهور آمریکا را شیرخواران تاکتیک. "

یکی ممکن است توجه داشته باشید که روسیه تعداد بسیار مشکوک با وجود کرملین اصرار آنها "فوق العاده دقیق" با توجه به گزارش های متعددی توسط روسیه مستقل رسانه ها و روزنامه نگاران خارجی. "یک چیز روشن است: تعداد COVID-19 قربانیان احتمالا تقریبا سه برابر بیشتر از رسمی تلفات" تاتیانا N. Mikhailova یک محقق ارشد در ریاست جمهوری در آکادمی اقتصاد ملی و دولت در مسکو گفت: نیویورک تایمز.

Kiselyov ستایش روسیه "اخلاقی رهبری" در مبارزه با این بیماری همه گیر و گفت که با مقایسه آن قرار می دهد رهبران غربی به شرم. دولت روسیه در رسانه های میزبان با افتخار افتخار است که روسیه بیشتر هواکش سرانه از ایالات متحده است که مگس ها به طور مستقیم در مواجهه با تهمت قرار منطق برای دادن هواکش دور.

داشتن سطل آشغال مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در طول برنامه لباس Nedeli بود با اینحال خوشحال با رئیس جمهور آمریکا در یک احترام است که تا به حال هیچ چیزی برای انجام با کروناویروس یا هواکش استعداد به روسیه است. رئیس جمهور تهمت دریافت نمرات بالا از مبلغان برای اختراع و شعار به اصطلاح "Obamagate" رسوایی که آنها امید حل خواهد شد تحقیقات ویژه مشاور رابرت مولر و بی اعتبار یافته های خود را در روسیه دخالت در انتخابات آمریکا. نتیجه چنین نتیجه بعید است می تواند منجر به کاهش تحریم ها برای روسیه است. که ممکن است تنها نوع بسیار پرطرفدار "کمک" که کسب ستایش بالا از کرملین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن