مغلوب ساختن پیشی جستن استقرار گارد ملی برای مقابله با دی سی تظاهرات مالیات دهندگان هزینه 21 میلیون دلار

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به استقرار گارد ملی برای سرکوب Black Lives Matter تظاهرات در پای

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به استقرار گارد ملی برای سرکوب Black Lives Matter تظاهرات در پایتخت کشور به هزینه مالیات دهندگان ایالات متحده حدود 21 میلیون از این گذشته جمعه یک سخنگوی گارد گفت: روزانه وحش.

که هزینه پیش بینی شده شامل استقرار گارد به منطقه از 12 ایالت مختلف, سخنگوی گفت. رسمی ماموریت سخنگو گفته بود "برای حمایت از سی نا آرامی های مدنی در عملیات."

حدود 18.2 میلیون دلار از کل هزینه این عملیات اختصاص داده شده بود به پرداخت کمک هزینه برای گارد و حدود 2.9 میلیون رفت و به عملیات و مدیریت که شامل حمل و نقل و مسکن. کل برآورد شده شمارش می کند و شامل هزینه های هواپیما استفاده می شد که برای حمل و نقل پرسنل گارد از حمایت متحده به سی آن را نیز حساب نمی کند برای دیگر های مختلف اجرای قانون واحد است که اعزام شدند به پایتخت برای مقابله با این تظاهرات که فوران بعد از کشتن جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس. به گفته دادستان کل لایحه Barr "همه مهم قانون اجرای قطعات" وزارت دادگستری بودند که در عملیات سی "از جمله FBI ع DEA اداره زندانها و خدمات مارشال ایالات متحده."

ایسنا قبلا گزارش شده است که این هزینه تا $2.6 میلیون دلار در هر روز 5000 سرباز گارد ملی برای کمک به دولت فدرال در پاسخ به اعتراضات در سی

با توجه به مداوم روزانه جانور تجزیه و تحلیل 21 میلیون دلار هزینه برای دی سی نشان دهنده یکی از بالاترین قیمت امتیاز از تمام متحده که تصمیم به استقرار نیروهای گارد ملی در جریان تظاهرات. کشورهای دیگر مستقر خود نگهبان در درون مرزهای خود را برای مقابله با تظاهرات. کالیفرنیا صرف حدود 25 میلیون. مینه سوتا بود که کانون از اوایل تظاهرات صرف حدود 12.7 میلیون در کل برای استقرار نیروهای گارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن آمده است تحت شدید, انتقاد خود تصمیم به استقرار قریب به اتفاق نیروی در پایتخت به عنوان ابزاری برای مقابله با معترضین. رئیس جمهور است و در دفاع از اقدامات خود را بر این اساس که او در تلاش برای جلوگیری از غارت و خرابکاری. اما تصمیم خود را به militarize بهره برداری و استفاده از پرسنل اجرای قانون به طور موثر به مرحله یک عکس op در خارج از کاخ سفید شده است متنبه میان دموکرات ها و جمهوری خواهان به طور یکسان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب