مغلوب ساختن پیشی جستن پنج ترفندهای ساده برای سرقت انتخابات

بنابراین بسیاری از چیزهای تکان دهنده تبدیل شده اند عادی در حال حاضر در دست این دولت است که آن را سخت به تصور ک

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

بنابراین بسیاری از چیزهای تکان دهنده تبدیل شده اند عادی در حال حاضر در دست این دولت است که آن را سخت به تصور کنید چه خواهد واقعا تکان خوردن ملت در این نقطه است. و با توجه به ماه نوامبر انتخابات تکان دهنده-اما-نرمال واقعیت این است که ما می دانیم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تقلب خواهد شد. وجود دارد وحشتناک قطعه در زمان در یکشنبه تخمگذاری تمام حرکت های مختلف او می تواند به سرقت انتخابات که مخالفان خود را در حال جنگ-بازی برای آماده سازی و ضد. یک قطعه کوچک از آن: تهمت می تواند سفارشات مسئله است که تاثیر شهرستانها در میدان نبرد متحده مانند "اعلام وضعیت اضطراری استقرار گارد ملی و یا ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر است."

هر کس می داند که او تقلب. حتی حامیان او می دانم که او تقلب. خود را فریب دادن است که یکی از چیزهایی که آنها دوست دارند در مورد او. به طوری که او تقلب—در حالی که با صدای بلند متهم از طرف دیگر از خیانت—داده شده است. ما فقط هنوز نمی دانیم دقیقا چگونه است. در اینجا پنج همه بیش از حد قابل قبول حالات. ماشه هشدار: ممکن است آنها به معنای واقعی کلمه شما را بیمار به خصوص یکی از آخرین.

سناریو اول: دزد او آن را "عادلانه و مربع است." به عبارت دیگر او برنده مانند او در سال 2016 eking یک 78,000 رای سه دولت کالج انتخاباتی حاشیه (یا چیزی در امتداد آن خطوط) در حالی که از دست دادن رای مردم. به جز این زمان او به احتمال زیاد به از دست دادن رای مردم بیش از گذشته زمان شاید به مراتب بیشتر است. چرا ؟ چرا که جو بایدن حاشیه به احتمال زیاد بزرگتر از کلینتون در بزرگ آبی متحده و مغلوب ساختن پیشی جستن حاشیه به احتمال زیاد کوچکتر در بزرگ قرمز متحده مانند تگزاس و گرجستان است. بنابراین او می تواند از دست دادن رای مردم توسط پنج یا شش میلیون این بار به جای آن از 2.8 میلیون نفر از زمان گذشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب