مغلوب ساختن پیشی جستن هیدروکسی کلروکین دوز تقسیم فاکس 'اخبار' و 'نظر' بال

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فک انداختن ادعا می کنند در روز دوشنبه که او در حال حاضر با در نظر گرفت

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فک انداختن ادعا می کنند در روز دوشنبه که او در حال حاضر با در نظر گرفتن اثبات نشده ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین به عنوان یک coronavirus پیشگیری لگد میگیرد دیالوگ اتفاق می افتد در زمان واقعی در فاکس نیوز با اخبار میزبان و هشدار داد که این دارو می تواند به معنای واقعی کلمه "کشتن شما" در حالی که قابل اعتماد pro-مغلوب ساختن پیشی جستن نظر ستاره تحسین رئیس جمهور و تمسخر رسانه ها برای "ناجور."

هفته پس از هر دو رئیس جمهور و فاکس نیوز به ظاهر نقل مکان کرد از round-the-clock ترویج مواد مخدر به عنوان یک معجزه coronavirus درمان تهمت خود کاهش یافته است, بمب, گفتن کاخ سفید به خبرنگاران گفت که او شده است مصرف مواد مخدر در هفته گذشته-و-یک-نیمه زیرا او بدست "مثبت زیادی در مورد آن."

"بسیاری از پزشکان آن را. من آن را" او افتخار شوکه مطبوعاتی کاخ سفید از سپاه. "من امیدوارم که نه قادر به آن را به زودی, چون شما می دانید, من امیدوارم که آنها می آیند تا با برخی از واکسن. من فکر می کنم مردم باید اجازه داده شود."

بلافاصله پس از رئیس جمهور به این نتیجه رسیدند سخنان خود یک خراشیده فاکس نیوز لنگر نیل Cavuto را به هوا بردند و به درخواست بینندگان به گوش دادن به رئیس جمهور که به تازگی آنها را تشویق به بیرون رفتن و گرفتن دارو به عنوان یک درمان پیشگیرانه از COVID-19.

"این [امور جانبازان] مطالعه که رئیس جمهور اشاره ندارد لود سیاسی است, این یک تست در بیماران وجود دارد. و کسانی که در زمان آن را در یک جمعیت آسیب پذیر از جمله کسانی که با تنفسی و سایر شرایط آنها درگذشت" Cavuto بانگ زد رد تهمت شکایت در مورد یک NIH-حمایت مطالعه و coronavirus بیماران.

"من می خواهم به استرس دوباره, اگر شما در حال بدست گرفتن این به عنوان یک درمان پیشگیرانه برای دفع ویروس و یا در بدترین سناریو شما در برخورد با این ویروس هستند و شما در این جمعیت آسیب پذیر آن را به شما را بکشند" او هشدار داد روباه بینندگان. "من نمی توانم استرس به اندازه کافی. این. خواهد شد. کشتن. شما."

علاوه بر این دولت-بودجه پژوهش که مغلوب ساختن پیشی جستن است بیدارم مورد دیگر گزارش های اخیر و مطالعات نشان داده اند که هیدروکسی کلروکین ارائه می دهد کمی به هیچ سود در مقابل خطرات بالقوه آن. غذا و دارو در ضمن صادر کرده است یک هشدار تجویز دارو خارج از آزمایش های بالینی یا بیمارستان با استناد به "جدی مشکلات ریتم قلب در بيماران مبتلا به COVID-19 تحت درمان با هیدروکسی کلروکین یا کلروکين اغلب در ترکیب با آزیترومایسین."

Cavuto آورده و سپس در دانشگاه سنت جوزف رئیس بیمارستان دکتر باب Lahita که گفت که او "بسیار شگفت زده" توسط رئیس جمهور وحی و اضافه کرد که او دیده است "هیچ اثر آنچه با این دارو" در coronavirus بیماران.

ساعت بعد در طول گزارش ویژهاین شبکه قبل از وبگاه سی-متمرکز اخبار پخش لنگر, Bret Baier استقبال دکتر مانی Alvarez, شبکه های رئیس سردبیر اخبار سلامت, که گفت که او در بر داشت آن را "بسیار غیر مسئولانه" از رئیس جمهور به مصرف مواد مخدر و مباهات در مورد آن. و در زیر ساعت داستان با Martha MacCallum—یکی دیگر از شبکه های خود توصیف "سخت خبر" برنامه—دکتر اسکات اطلس اشاره کرد که به مواد مخدر است "نه ثابت به کار."

نیازی به گفتن نیست که رئیس جمهور بود بیش از حد هیجان زده شده توسط پوشش خود را اعلام دریافت شده از "سخت خبر" نشان می دهد مورد علاقه خود را در کابل-اخبار کانال به خصوص از Cavuto—روال هدف خود را. رئیس جمهور اختصاص داده شده خیلی از دوشنبه شب به retweeting انتقادات از کهنه فاکس لنگر از بی شمار MAGA sycophants قبل از صدور یکی دیگر از دندان تهدید است که او ممکن است در نهایت رها مغلوب ساختن پیشی جستن-دوستانه خروجی.

"@FoxNews است و دیگر همان" به رئیس جمهور نوشت. "ما را از دست ندهید بزرگ Roger Ailes. شما باید بیشتر ضد مغلوب ساختن پیشی جستن مردم تا کنون از همیشه قبل از. به دنبال یک خروجی جدید!"

اما در حالی که شبکه خبری مجریان و کارشناسان پزشکی انداخت آب سرد در زمان قطعا شک و تردید در موضع تهمت را هیدروکسی کلروکین استفاده از فاکس با مشخصات بالا "نظر" ستاره انجام آنچه انجام می دهند بهترین و بلافاصله با عجله به دفاع و ستایش تهمت و نصیحت و یا مسخره کردن هر کسی که مخالف است.

تقریبا بلافاصله پس Cavuto خیره کننده بخش در واکنش به رئیس جمهور ادعا می کند برای مثال فاکس را در اواخر بعد از ظهر gabfest پنج پیشبینی آمد به ناروا را نجات. شرکت میزبان جسی Watters مثلا تمسخر مخالفان مانند خود شرکت میزبان خوان ویلیامز گفته منتقدان عمل مانند تهمت و گفت که او "ساخت مت در شرق بال."

همکار خود Greg Gutfeld (چه کسی رئیس جمهور به تازگی ستایش برای بودن "یک بار مغلوب ساختن پیشی جستن Hater که تمام راه را از خانه") یک گام به پیش رفت و به طور مستقیم توصیه روباه مخاطبان برای پیوستن به رئیس جمهور در مصرف هیدروکسی کلروکین اگر آنها شرایط قلب. "اگر آن را در دسترس برای شما و شما می توانید آن را به شما آن را انجام," او گفت:. "این یک راه عاقلانه نگاه کردن به آن."

به طور مشابه در طول ساعات پر بیننده ساعت تهمت را سرسخت ترین مدافعان نادیده گرفته کارشناسان پزشکی برجسته در اخبار ساعت به جای باش منتقدان از رئیس جمهور استفاده از مواد مخدر است.

"اوباش رسانه های آنها شده اند به راه انداختن چه unhinged شبهای بی پایان روابط عمومی کمپین علیه او گفت:" Sean Hannity, Fox ترین-مشاهده میزبان و دوست شخصی از مغلوب ساختن پیشی جستن. "عمل آنها مانند رئیس جمهور و امید و خوش بینی در مورد مواد مخدر شد برخی از نوع گناه مرگبار."

همکار خود را پر بیننده star, Laura Ingraham که مواد مخدر را برجسته ترین رسانه های تقویت کننده در یک نقطه و بازدید از کاخ سفید برای فشار بر رئیس جمهور برای tout "معجزه درمان" دعوت تگزاس, دکتر, زن سروری Lozano به مشتری جلب کردن مزایای مواد مخدر و البته مسخره مجریان خبر که "ناجور در مورد این."

Fox & Friends میزبان برایان Kilmeade صبح روز سه شنبه نیز در دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به هیدروکسی کلروکین با استناد به یک NYU مطالعه که گفت که coronavirus بیمارانی که به مواد مخدر در زمان کمتر احتمال دارد به مرگ از ویروس (هر چند او اشاره نمی کند که مطالعه در نگاه این دارو عوارض در افرادی که در حال حاضر ویروس).

"عمل نمی کند مانند او فقط برداشت آن از برخی از جادوگر ، ما می دانیم از کجا آمده است, از آن شده است به شدت سیاسی" Kilmeade گفت.

فاکس نویسندگان Jason Chaffetz نیز رد کرد انتقاد از رئیس جمهور تصمیم اما با دقت اجتناب شود با شور و شوق حمایت مخدر است. هنوز جمهوریخواه سابق کنگره گفت که تهمت آشکار فیزیکی انرژی تایید این دارو اثرات.

"برای بسیاری از متخصصان پزشکی این است که نمی تواند پاسخ اما برای رئیس جمهور پزشک آن است که پاسخ" Chaffetz گفت. "او به نظر می رسد در سلامت بزرگ—من ملاقات نکرده هر کسی که بیشتر انرژی و استقامت در سن و سال او حاد و آگاهی از آنچه در جریان است از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بنابراین هر حال کار برای او نگه داشتن آن رفتن."

در حالی که پوشش مغلوب ساختن پیشی جستن مصرف هیدروکسی کلروکین به عنوان یک پیشگیرانه مواد مخدر برجسته مربوطه به اهنگ صدا تفاوت بین شبکه خبر و نظر بال نه همه آن تلویزیون از پزشکان با شک و تردید.

فاکس اخبار پزشکی کمک کننده دکتر Janette Nesheiwat گفت: Neil Cavuto مدت کوتاهی پس از لنگر را ملامت از رئیس جمهور که مغلوب ساختن پیشی جستن است "بسیار باهوش" به مواد مخدر به دلیل وجود داشته تعدادی از موارد است.

"این است که نمی شود برای همه خوب است اما از آن ممکن است مفید باشد و به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی برای دیگران" او توضیح داد. "من فکر می کنم این خوب است که این دارو در جعبه ابزار ما همراه با remdesivir در حالی که ما منتظر یک واکسن برای تبدیل شدن به تصویب رسید."

فاکس نویسندگان دکتر مارک سیگل—اوایل طرفدار مواد مخدر در شبکه که یک بار گفت: "بدترین سناریو" برای coronavirus شد که این امر می تواند مانند آنفلوآنزای فصلی—استناد مطالعات نشان مخدر "کار می کنند ممکن است در اوایل دوره آن" و گفت به اعتقاد او حتی آن را ذخیره پدر خود زندگی است. "این است که یک دکتر و بیمار تصمیم" Siegel گفت. "آن را باید به چالش کشیده شود."

و برخی از روباه را در هوا شخصیتهای نشسته بصورتی پایدار و محکم در حصار بین هر دو دیدگاه از رئیس جمهور به مواد مخدر. "من هر دو طرف داستان. نیست که دیوانه است که دو طرف وجود دارد به عنوان طولانی به عنوان آن را توضیح داد درست است؟" فاکس آب و هوا لنگر جانیس دین در توییتر نوشت. "همه مواد مخدر می تواند خطرناک باشد اگر به درستی استفاده نمی شود. من درک نیل را و من درک طرف دیگر آن می تواند مفید باشد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب