مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین دوز ضد ترانس سم بی رحمانه است و کاملا قابل پیش بینی

واقعا نباید تعجب کسی است که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نورد جدید خود قانون انکار ترانس مردم دسترسی به مناسب به

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

واقعا نباید تعجب کسی است که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نورد جدید خود قانون انکار ترانس مردم دسترسی به مناسب بهداشت و درمان در چهارمین سالگرد قتل عام در جامعه پالس کلوپ شبانه که در آن 49 نفر در اورلاندو ،

این نباید تعجب کسی است که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت منتشر شده این قانون در طول تجاوز غرور ماه. ظلم و ستم است واجب پراکندگی چاشنی برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت; نیش طولانی پس از سیلی تحویل داده شده است. ظلم و ستم است لذت می بردند فقط به عنوان به عنوان در نظر گرفته شده آسیب برساند. ظلم و ستم به عنوان اطلس's آدم Serwer بار مشاهده شده است نقطه.

آزادی مذهبی حمایت راجر سورینو که هدایت برای حقوق مدنی در وزارت بهداشت و خدمات انسانی بود احتمالا خوشحال به اعلام پس از هفته ها است-آن-آینده?, که این قانون جدید را "تبعیض جنسی" نمی خواهد به حفاظت از مردم از تبعیض بر اساس گرایش جنسی و یا هویت جنسیتی.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت حرکت پشت رول اوباما-دوران ارائه شده است که "تبعیض جنسی" شامل هویت جنسیتی و گرایش جنسی و ساخته شده است که آن را غیر قانونی به تبعیض در برابر تجاوز افراد در تنظیمات بهداشت و درمان.

تحت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از بخش 1557 از قانون مراقبت مقرون به صرفه فقط boomeranged به تعصب: ترانس مردم در حال حاضر می تواند از نظر قانونی محروم گذار مراقبت و می تواند از نظر قانونی misgendered در حالی که دسترسی به هر آنچه که مراقبت از آنها قادر به دریافت کنید.

ارائه دهندگان می تواند به نوبه خود به بهداشت و درمان به تجاوز فرد فقط به این دلیل آنها آن را دوست دارم احساس. و یا اینکه خود را "آزادی مذهبی" نقض شده است نیاز به درمان های شکسته و یا بدن زخمی بخشی از یک جامعه فرد است.

که ممکن است فرد بیمار ممکن است آنها در مورد به سقوط به بیهوشی آنها ممکن است یک پای شکسته اما معکوس قانون در حال حاضر می دهد مجوز به یک حرفه ای پزشکی به چشم پوشی از کار خود را وظیفه خود و به طور موثر می گویند "من نمی خواهم LGBTQ مردم است. من نمی بینم شما, ترانس فرد به عنوان یک " مرد " یا " زن است.' حالا لطفا برو خونریزی در جایی دیگر."

حداقل J. K. Rowling پیدا کرده است ، تنها چند روز پس از درد دل در برابر ترانس مردم—و اشاره repudiations از سرب هری پاتر, بازیگران و ستاره مانند Laverne Cox—مغلوب ساختن پیشی جستن دولت منتشر شده آخرین آن ضد تجاوز حمله.

یک سوال برای رولینگ و طرفداران او: این نوع از "همدلی" شما برای هدف های متفاوت بحث ؟ این است که چگونه شما می خواهید ترانس مردم درمان می شود ؟ شما در حال حاضر خوشحال برای دیدن یک اقلیت کوچک از مردم و حتی بیشتر مورد حمله و سیاسی و فرهنگی delegitimized? آیا این احساس خوب است ؟

مانند جمهوری خواهان رولینگ و ضد ترانس افراد هستند قلدر می خواهم که به ادعای آنها قربانیان آنهایی که با انبوه رسانه منبر و بلندگوهای ادعا می کنند که آنها در حال سکوت. خوب در اینجا آن است که: محرومیت از بهداشت و درمان با هدف یک اقلیت مدون در قانون. کار بزرگ همه!

افزوده شدن جنبه های جدید ضد ترانس ظلم و ستم است gaslighting و در حال حاضر آشنا مغلوب ساختن پیشی جستن دولت حرکت سورینو تا به حال صفرا به دولت پس از این اعلام،"HHS احترام به کرامت هر انسان و به ما نشان داده اند که در پاسخ ما به همه گیر ما به شدت حمایت و اجرای حقوق مدنی از همه به حد کمال مجاز قوانین ما به عنوان تصویب شده توسط کنگره است."

این کار پس از انجام دقیق مخالف است.

و پس از آن بوده است و پس از trans نظامی, بان کی مون پس از آن بوده است و پس از امتناع از خدمت به کیک یا تلاش برای جلوگیری از اطلاعرسانی بازی های ورزشی و یا تجاوز مردم اتخاذ—هیچ هیچ هیچ, به ما گفته شده این است که تعصب این است که در مورد حفاظت از افراد دیگر آزادی است.

"مردم ممکن است می گویند که "erasure" است که یک کلمه برای چه تهمت و دولت در تلاش است با این باتری ضد تجاوز قانون-ساخت اما آن را احساس می کند بیشتر از همیشه تحت اللفظی راسخ و فوری"

یکی همیشه شگفتی این لفظی تالار آینه بازی: آنچه بریدن از آزادی و برابری می کند مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تا کنون تصور تجاوز افراد با داشتن? LGBTQ آزادی و برابری می رود يکديگر اعلام کردند در این flash-نقاط چرا که آنها لزوما همیشه در حال کاهش برای محافظت از یک مسیحی از نیاز به پخت یک کیک یا—در حال حاضر—درمان LGBTQ مجروح بدن.

مردم ممکن است می گویند که "erasure" است که یک کلمه برای چه تهمت و دولت در تلاش است با این باتری ضد تجاوز قانون-ساخت اما آن را احساس می کند بیشتر از همیشه تحت اللفظی راسخ و فوری است. چه غرور و افتخار از مردم بپرسید. به این معنی است ایستاده در حال حاضر در برابر این. آن را درست در مقابل شما.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت امیدوار است به رول قانون جدید در اواسط ماه اوت است. اما آنها در حال رفتن به ضربه اول توسط دعاوی از هر حقوق مدنی از جمله کمپین حقوق بشر. و سپس وجود دارد کوچک ماده در دیوان عالی کشور است.

به عنوان اوایل به عنوان در این روز دوشنبه دادگاه می تواند موضوع آن حکم سه نفر از موارد گزارش شده در عمق روزانه وحش که تست اینکه آیا ضد تبعیض در مقررات موجود در عنوان هفتم از حقوق مدنی قانون شامل LGBTQ مردم بیش از حد.

به ضخیمتر میشود: دیوان عالی کشور در مورد تصمیم گیری در 2020, که آیا آن را خوب به آتش کسی و تبعیض علیه آنها فقط به این دلیل آنها تجاوز.

در حال حاضر برگ برنده دولت امید آن لود شده تاس در تعصب به نفع; قاضیان Gorsuch و Kavanaugh نصب شده اند به شیب بالاترین دادگاه در زمین rightwards. اما فعالان و ناظران امیدوار در برابر امید که عدالت—و سالها مورد قانون دیده می شود در دادگاه های پایین تر, علاقه یک آغوش تفسیر عنوان هفتم—مشاهده خواهد شد بالاتر از ایدئولوژی.

اگر دیوان عالی کشور قوانین به نفع جامعه و مردم سورینو خود cronies و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به پایان خواهد رسید تا با یک کل بسیاری از کاملا به پایان رسیده غرور تخم مرغ را در چهره خود را پس از سال ها تبلیغ نفرت و تعصب در برابر تجاوز مردم است.

حتی اگر مغلوب ساختن پیشی جستن را انباشته از دیوان عالی کار می کند به نفع خود و قوانین دادگاه در برابر کسانی که سالها مورد-قانون—و مشترک انسان نجابت و اصل برابری—وجود دارد beached قانون مساوات و برابری که مجموعه ضد تجاوز تبعیض به قانون حل و فصل. آن را به تصویب کنگره و هرگز تصویب یک جمهوری خواه کنترل مجلس سنا از این رو تلاش در بخشی از جامعه فعالان بسیج رای دهندگان در ماه نوامبر.

در اوایل این هفته من در مورد نوشت: جدید انتظار بازی اعصاب LGBTQ مردم و متحدان خود تبدیل شده بود مورد استفاده برای رعایت هر یکشنبه شب و دوشنبه صبح در انتظار آن روز دادگاه عالی تصمیم گیری است. در این روز دوشنبه خواهد بود که بیشتر nerve-wracking نشده است.

یک نتیجه ناخواسته از تمام حملات در جامعه مردم است—همانطور که تا کنون شده است در گریم لحظات آشکار سیاسی و فرهنگی رگرسيون—یک سودای مبارزه با روح. در یک سال که اکثر غرور راهپیمایی لغو هستند به معنای واقعی از غرور آمده است به بیشترین تمرکز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب