مغلوب ساختن پیشی جستن طرح: شکستن اینترنت به سرکوب رای

اینترنت و توییتر به طور خاص است مرکزی به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قدرت. توییت خود حرکت می کند ه

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

اینترنت و توییتر به طور خاص است مرکزی به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قدرت. توییت خود حرکت می کند همه چیز را از پنتاگون سیاست در سوریه و نما سرویس به چه جمهوری خواه مجلس رای در نظارت قانون است. مکرر نادرستی است که در کنار نقطه. این تاثیر که مهم است.

در حال حاضر برگ برنده در تلاش است تا فشار پایدار تغییر ساختاری بر اینترنت که به اینترنت-آزادی طرفداران ترس خواهد entrench یک عامل بازدارنده برای هر شرکت رسانه های اجتماعی برای جلوگیری از دروغ بر روی پلت فرم خود را. و از آن می آید پس از توییتر باز فاضلاب برای دروغ در زمان بسیار ناچیز گام برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن از سرکوب رای در ماه نوامبر.

در امضای یک فرمان اجرایی در پنجشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن به نام "مقررات جدید" با توجه به ارائه 1996 ارتباطات نجابت قانون اجازه شرکت های اینترنتی برای حذف یا محدود کردن محتوای آنها میزبان "که ارائه دهنده خدمات یا کاربر در نظر گرفته می شود زشت و ناپسند, هرزه, مالیدن کس کثیف بیش از حد خشونت و اذیت و آزار و یا در غیر این صورت اعتراض." ارائه بخش 230 برقرار اجتماعی-رسانه ها و دیگر محتوای اینترنتی میزبان سیستم عامل نه ناشران و بنابراین نه از نظر قانونی مسئول آنچه که کاربران می گویند و یا تجربه آنلاین.

این قابل اجرا از منظور اجرایی مشخص نیست. و تهمت پیشنهاد کرد که او را مکمل آن را با یک قانونگذاری فشار به عنوان به خوبی. در مجموع این اقدامات نشان می دهد که رسانه های اجتماعی شرکت ها ممکن است به صورت مجازات—واقعی یا بالقوه—تلاش برای پلیس اطلاعات غلط در سیستم عامل خود را. یا با توجه به دیرین ناظران است به احتمال زیاد به اندازه کافی سریع این شرکت ها برای بازگشت به حالت استراحت: افتتاح سد-دروازه اطلاعات غلط. آن را به سختی به نظر می رسید تصادفی است که دادستان کل لایحه Barr ایستاده بود کنار رئیس جمهور به عنوان او امضا فرمان اجرایی به قانون است.

برای رئیس جمهور منتقدان آن همه به مقدار نامطلوب دنباله: برای باقی ماندن در قدرت تهمت گرفته و یک گام به سمت پاک کردن در حال حاضر تار خط بین آنچه هست و درست نیست آنلاین.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و بنابراین متعهد به جلوگیری از آمریکایی ها از رای گیری که او هفته را صرف دروغ گفتن در مورد رای توسط ایمیل و در حال حاضر او در تلاش است به پیچ و تاب و بخش 230 و متمم اول قانون اساسی به نیروی توییتر به گسترش این نهفته است" گفت: سناتور. Ron Wyden (D-OR) ارائه همکاری نویسنده است.

برای سال رئیس جمهور تهمت مشاهده شده است ارتباط خود را با اجتماعی-غول های رسانه ها—به خصوص توییتر مورد علاقه خود را آنلاین متوسط—به عنوان هر دو خصمانه و متقابلا سودمند است. بسیار در راه همان است که رئیس جمهور است و به طور معمول هزینههای اعتبار و درک بی وفایی از فاکس نیوز, اما در واقع نمی خواهد خندق شبکه, او طول می کشد یک شبیه نگرش عمده پلت فرم آنلاین مانند توییتر با توجه به دو نفر به او نزدیک است. او اغلب شکایت خواهد کرد. اما او بسیار بعید است به مرحله نهایی و شخصا رها خود را در حساب توییتر.

تهمت می بیند توییتر به عنوان یکی از بهترین ارتباطات دارایی. هر چند او اصرار داشت در روز پنج شنبه بود که "هیچ چیز" او "و نه فراموش از خلاص شدن از تمام حساب توییتر" او ادعا کرد که او به سادگی می تواند این کار را به خاطر آن او متوسط برای رفتن در اطراف سپاه مطبوعات. او اعتبار پلت فرم در بخش, برای چگونه او قادر به تسلط بر مکالمه ملی طی موفقیت آمیز ریاست جمهوری 2016 اجرا شود. او "نمی خواهند به رها کردن چیزی که او فکر می کند او کمک می کند تا پیروزی" یکی از این منابع گفت. این تعهد را متوقف کرده و او را از تهدید این شرکت به نمره امتیاز سیاسی و یا, چرا که او احساس می کند شخصا آزرده.

در واقع پنج شنبه با حکم اجرایی شده است مفهومی در آثار برای بسیاری از سال. با توجه به دو نفر آشنا با روند مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید تشکیل جلسات متعدد در تابستان 2019 دعوت از مقامات وزارت دادگستری این FCC FTC و ارتباطات و اطلاعات ملی دولت و مجلس زمینه را برای بحث در مورد گر چه هنر یک فرمان اجرایی که به طور مشابه را هدف قرار رسانه های اجتماعی giants' مسئولیت حقوقی.

کسانی که تلاش شد تا حد زیادی موفق توسط کاخ سفید داخلی-سیاست دستیار جیمز شرک سابق نیروی کار اقتصاد تحلیلگر در بنیاد میراث که تا به حال unenviable وظیفه سازماندهی طولانی پیش نویس فرایند خواستار یک irked مغلوب ساختن پیشی جستن. داخل اداره جلسات باعث قابل پیش بینی سردرد با مقامات مطمئن نیستید چگونه به آشتی فنی قانونی از این بخشنامه با مغلوب ساختن پیشی جستن را خواسته و متناسب با.

"ما نمی دانیم که اگر این بود که مشغول کار برای برآوردن یکی از رئيس جمهور در نوسانات خلق و خوی و یا اگر ما در واقع چیزی انجام می شود گفت:" یکی از فرماندهان تهمت رسمی دولت.

در یکی از جلسات اولیه که در تابستان کاخ سفید زبان پیشنهادی به مقامات آژانس که به عنوان خوانده شده که اگر رئیس جمهور شد به عنوان مثال سفارش FCC به دوباره تعریف مسئولیت محافظت از بخش 230 منابع بازگو کرد. مقامات کاخ سفید تا به حال به یادآوری شود توسط آژانس و نمایندگان که تهمت نیست مجاز به انجام این کار (هر چند او می تواند درخواست NTIA به درخواست FCC برای انجام یک بررسی مستقل در این موضوع) و چنین است که زبان می تواند به سرعت و به احتمال زیاد با موفقیت به چالش کشیده است. هنوز هم بسیاری از مقامات آژانس با بازی همراه برای ترس از ناراحت کننده کاخ سفید است.

"هیچ کس در اتاق می خواستم برای کشتن این" یکی از منابع آشنا با این بحث گفت. "[اما] بسیار کمی اگر هر گونه می خواست چیزی برای انجام با آن."

پنجشنبه اکشن است که اوج آن مقید کردن نا امیدی همراه با سال ارزش از جناح راست که اعتراض رسانه های اجتماعی "shadowbans" جناح راست محتوا. که اعتراض اخراج شد توسط یک دادگاه تجدید نظر فدرال در روز چهارشنبه که در بر داشت که محافظه کاران تحت پیگرد Twitter و Facebook می تواند نشان دهد که حساب غیر فعال کردن برای شرایط نقض از خدمات به مبلغ سیاسی سرکوب.

اما موضوع خاص باعث تهمت به عمل نمی شد هر generic شکایت. آن را نادرست ادعا که رای گیری از طریق پست—گسترش است که تحت بررسی است چرا که از رمان coronavirus که به کشته شدن 100 ، 000 آمریکایی در سه ماه—منجر به سیستماتیک تقلب انتخابات.

توییتر با سی ان ان گفت که رئیس جمهور توييتها ترویج "به طور بالقوه اطلاعات گمراه کننده در مورد رای گیری فرآیندهای." و در واقع هیچ مدرکی وجود ندارد که از معنی دار رای دهندگان-تقلب مربوط به پست الکترونیکی-در انتخابات. در واقع پنج کشور از جمله جمهوری خواه-اجرای یوتا در حال حاضر رای به طور کامل توسط ایمیل.

"برای اینکه کاملا روشن غایب و پست الکترونیکی رای گیری در آمریکا امن است و انتخابات با اعتماد به نفس هستند در اقدامات امنیتی آنها را در محل. این مهم است در این سال که انتخابات اطمینان حاصل شود که هر شهروند آمریکایی دارای گزینه ای برای رای غایب در صورتی که می خواهید به امن مکان سنجی گزینه" گفت: وندی Weiser, معاون رئیس جمهور برای دموکراسی در Brennan Center for Justice در دانشگاه نیویورک. "این بسیار مهم است برای سلامت عمومی و حیاتی برای سلامت دموکراسی ما. رئیس جمهور اقدامات در حال ساخت آن را سخت تر برای مقامات دولتی به این مراحل است که آنها نیاز به اطمینان از امن و سالم این انتخابات نوامبر است."

توییتر را راه حل نیست را به اشتباه توییتهایی یا ممنوعیت تهمت حساب برای یک شرایط و خدمات تخلف. نه آن اضافه یک ابرمتن هشدار در زیر توییت ارائه به کاربران "دریافت حقایق در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای."

به ناروا بود "بزرگ فناوری... انجام همه چیز را در خود قدرت قابل توجهی به سانسور پیش از سال 2020 انتخابات" را به عنوان او (به طور طبیعی) توییتی شنبه شب. و او اصرار داشت که اصلاح آن توسط فرمان اجرایی خواهد بود معادل "یک روز بزرگ برای رسانه های اجتماعی و انصاف!"

این یک آشنا اعوجاج برای کسانی که در برخورد با حوادث پس از روسیه کمپین دروغ در رسانه های اجتماعی در طول سال 2016 انتخابات. یکی از آنها دیابت مارک وارنر (D-Va.) تحت فشار قرار دادند برای شرکت های اینترنتی به ارائه شفافیت بیشتر در اطراف تبلیغات سیاسی بر روی سیستم عامل خود را. وارنر را اندازه گیری به دنبال تقویت یکپارچگی میزبانی محتوا در حالی که sidestepping پیشنهادات که شرکت ها باید برای تعیین آنچه در سیستم عامل خود است و درست نیست. وی با بیان زنگ در را "بی اساس" ادعا تهمت ساخته شده در مورد سانسور و پیامدهای آن برای سرکوب رای دهندگان.

"در حالی که بسیاری از ما نگرانی برای چندین سال در حال حاضر در مورد مات و متناقض محتوای اعتدال شیوه های بزرگ سیستم عامل و راه هایی که بخش 230 شده است به ناحق استناد به محافظت از سیستم عامل است که تسهیل تقلب گسترده مصرف کننده مضرات و نقض حقوق مدنی آن را عجیب و غریب برای دیدن رئیس جمهور تقلید برخی از کسانی که نگرانی های مشروع در حمایت از یک ادعای بی اساس است که او و همکار محافظه کاران هستند که محروم و یا سانسور آنلاین" ورنر گفت: روزانه وحش در پیشبرد و اجرایی جهت انتشار.

"رئیس جمهور علنا افتخار خود را در مورد برجسته در رسانه های اجتماعی حتی در حالی که به طور معمول نقض سیاست های هر یک از پلت فرم" وارنر ادامه داد. "این آخرین تلاش برای گاو سیستم عامل اجازه می دهد به مغلوب ساختن پیشی جستن, تاریک, پول, گروه ها و جناح راست شبه نظامیان برای بهره برداری از ابزار خود را برای ایجاد دروغ تعامل هدفمند آزار و اذیت و سرکوب مشارکت رای دهندگان غمگین است انحراف از مشروع تلاش برای ایجاد حس مشترک مقررات برای غالب سیستم عامل رسانه های اجتماعی."

طنز این است که توییتر آزمایشی گامی در جهت مقابله با فریب بر روی پلت فرم آن است که خروج از اجتماعی-رسانه های شرکت های منطق اقتصادی است که در آن چه مهم است این است که جرم جمع آوری و کالایی کاربر داده نمی میزبانی راستگو گفتمان. که منطق توضیح می دهد که چرا Facebook مارک زوکربرگ انتقاد توییتر برای بازی "داور از حقیقت است." که موقعیت نیز اسیر به تازگی به بیرون درز یادداشت از Facebook اجرایی اندی باسورث که در مقایسه با حصول اطمینان از صحت در Facebook به وسوسه JRR Tolkein یک حلقه تاریک قدرت است که فساد ringbearer.

"که" قدرت تاریک' مفهوم عقلانی به معنای منحرف کردن توجه از الزامات اقتصادی مرکزی به شرکت فنی' مدل کسب و کار" گفت: Shoshana Zuboff نویسنده کتاب "عصر نظارت سرمایهداری" و استاد emerita در مدرسه بازرگانی هاروارد است.

"الگوریتم خود را در حال ارتباط باشید برای به حداکثر رساندن اطلاعات رفتاری مصرف به زنجیره تامین خود را برای محاسبات به رفتاری پیش بینی. آنها مجبور هستند برای استخراج داده ها در مقیاس و دامنه... این بدان معناست که حجم به عنوان بسیاری از انواع داده ها که ممکن است. در این منطق اقتصادی وجود دارد هیچ جایی برای قضاوت در مورد محتوای داده ها. این شرکت ها کاملا بی تفاوت نسبت به این که آیا داده ها درست هستند یا نادرست-آن را به درآمد خود را جریان." Zuboff توضیح داد.

بخش 230 نوشته شده بود قبل از آن که منطق اقتصادی در زمان نگه دارید و زمانی که این مدل از اینترنت بود و یک تخته بولتن به جای "خون" زندگی معاصر Zuboff ادامه داد. و اما محتوا-اگنوستیک رسانه های اجتماعی شرکت ها را به تصویر بکشد الگوریتم خود را به کسانی که الگوریتم های فراموش فشار محتوا به کاربران به عنوان NBC بن کالینز را مستند کرده است با گسترش در Facebook از QAnon تئوری توطئه.

"آقای تهمت می خواهد به مقابله با قدرت از این شرکت ها و چگونه آنها را به کار گیرند اما به جای مبارزه برای حقیقت او را به مبارزه برای حق به دروغ برای تزریق سم به بدن, سیاسی" Zuboff گفت. "فن آوری شرکت ها و دولت ها در یک بزرگتر وجودی نبرد در حال حاضر مانند دو مرگ ستاره ها مبارزه با هر یک از دیگر. هر دو می خواهند به کار در خارج از حاکمیت قانون و هنجارهای دموکراتیک."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن