مغلوب ساختن پیشی جستن نیروی کار هشدار فرمانداران COVID سنبله به تظاهرات

مقامات بالا در رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus نیروی کار گفت: فرمانداران در روز دوشنبه آنه

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

مقامات بالا در رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus نیروی کار گفت: فرمانداران در روز دوشنبه آنها نگران افزایش عفونت با توجه به تظاهرات گسترده علیه نژادی و بی عدالتی در حال وقوع در سراسر کشور است.

صحبت کردن از طریق کنفرانس تلفنی ضبط که روزانه جانور به دست آمده دکتر دبورا Birx تهمت را Coronavirus پاسخ هماهنگ کننده رله ترس که فریاد معترضان به طور بالقوه می تواند نفی فواید پوشیدن یک ماسک و تخریب تست سایت در کسانی که تظاهرات می توان از تلاش ها برای مهار ویروس گسترش یافته است. Birx گفت که 70 این سایت نابود شده بود که در حال حاضر منجر به یک شیب قابل ملاحظه در تست نرخ وجود دارد. او توصیه فرمانداران به "تقلا در حال حاضر برای اطمینان از وجود تست در دسترس در مناطق شهری است."

معاون رئیس جمهور مایک پنس که به میزبانی تماس با صراحت اذعان کرد که اعتراض های مرتبط با عفونت خوشه بودند "مسئله تیم ما است پس وجود دارد و یک نگرانی است."

این سخنان تکرار مشابه ترس مطرح شده توسط coronavirus نیروی کار مقامات از جمله CDC مدیر رابرت Redfield در طی یک تماس تلفنی با فرمانداران در هفته گذشته ضبط آن روزانه وحش نیز به دست آمده است. که در ژوئن 3 تماس Birx گفت: در حالی که او مانند پنس نیست دیدن یک افزایش بزرگ در coronavirus موارد بیش از آخر هفته روز یادبود او نگران بود که مناطق بزرگ مترو—آنهایی که در حال حاضر در تلاش برای ایجاد ثبات در آن مورد اعداد—تجربه یک چشم انداز مثبت در موارد به دلیل تظاهرات.

"این می تواند در نتیجه یک مبارزه بیش از دو هفته آینده," او گفت:. در تماس پنج روز بعد Birx اضافه شده او ترس است که به عنوان تظاهرات حال رشد صلح آمیز بیشتر مردم بالاتر از خطر جمعیت شروع به تحصیل آنها. برای اندازه گیری خوبی او گفت: فرمانداران به همچنین مطمئن شوید که مقامات اجرای قانون کار می کرد که تظاهرات بدون ماسک تست شده و همچنین خواستار آن را "کاملا حیاتی است."

فرماندار خواستار آمدن به عنوان مسیر از عفونت کروناویروس در ایالات متحده آمریکا است که در تغییر جهت. در حالی که در مورد اعداد و بستری شدن در بیمارستان کاهش یافته است, در سراسر کشور, ایالت از جمله آریزونا کارولینای شمالی و کالیفرنیا و یوتا را دیده اند upticks که به نظر نمی رسد که مربوط به تظاهرات. در ژوئن 3, تماس Birx رله که تیم او تا به حال دنبال شیوع بیماری در بیش از هشت متحده در طول هفته گذشته 38 درصد که با توجه به جامعه گسترش و 55 درصد بودند که در مکان هایی مانند خانه های پرستاری مراقبت های طولانی مدت و امکانات زندان ها و گیاهان پردازش.

Birx ارائه—و او نگران است که دنیای واقعی وقایع می تواند در تشدید COVID-19 شیوع—تاکید نگرانی عمیق است که مقامات بهداشت هنوز هاربر در مورد موج دوم ممکن است از این بیماری همه گیر و حتی به عنوان بخش زیادی از این کشور از جمله رئیس جمهور خود را به نظر می رسد تمایل به حرکت می کند.

"رئیس جمهور به نظر می رسد به فکر می کنم سخت ترین قسمت [از همه گیر] است" گفت: یک دولت رسمی است که بارها و بارها صحبت به ناروا در مورد کوروناویروس.

در یک سخنرانی در مقابل بیوتکنولوژی مدیران سهشنبه, Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: مخاطبان که کروناویروس "هنوز تمام نشده" گفت: هنوز هم وجود دارد بسیار به درک در مورد چگونگی پخش ویروس و چگونگی درمان آن.

Fauci بود در هر کدام از این دو تماس به دست آمده توسط The Daily Beast اما یک سخنگوی تیم خود گفت: او هنوز عضو رسمی نیروی کار. Fauci سی ان ان گفت در هفته گذشته که با او صحبت نکرده بود مغلوب ساختن پیشی جستن "در هفته است."

در طول تماس Birx اشاره کرد که در حالی که همه کشورها تا به حال دیده می شود به طور چشمگیری افزایش تست سه متحده—کالیفرنیا و آریزونا و کارولینای شمالی—به حال دیده مثبت نتایج آزمون در واقع افزایش با افزایش تست; مشکوک نشانه ای در مورد ویروس' مسیر. "که باعث می شود ما بسیار نگران" Birx گفت. با اشاره خاص به افزایش موارد در ققنوس, شارلوت و در سالت لیک سیتی, او گفت که او اعتقاد به این که "وجود دارد فعال جامعه گسترش در کالیفرنیا, North Carolina, یوتا و آریزونا."

Birx اشاره کرد به ویژه که تیم او تا به حال دیده می شود داده ها نشان داد که جامعه در "مترو اسپانیایی محله" و او خواست فرمانداران به اطمینان حاصل شود که جوامع وجود دارد و می دانستند که "وجود دارد و آزمون رایگان هستند."

نیروی کار مقامات از جمله Birx و سیما ورنا مدیر برای مراکز مدیکر و مدیکید خدمات گفت: در هر دو تماس های که خانه های پرستاری و امکانات مراقبت طولانی مدت نیاز به ادامه به سطح شیب دار تا تست از جمله نظارت تست برای اطمینان از آنها در یک چیز اگر موج دوم آیا ظهور بعد از این سال. ورنا گفت تیم او همراه با سی دی بود برای هفته شده است ردیابی coronavirus مورد اطلاعات و آمار مرگ از خانه سالمندان امکانات و متوجه شد که بسیاری از مرگ و میر رخ داده است در ما "پایین انجام خانه های پرستاری".

با وجود این نگرانی پنس گفت: در ژوئن 8 تماس بگیرید که آن را "غیر قابل انکار" است که این کشور آماده بود برای بازگشایی شده است. و او پیوسته در روحیه با چند فرمانداران که پرسش در مورد, در میان چیزهای دیگر, راهنمایی برای مدرسه و اردوگاه تابستانی reopenings.

کمتر آمار و ارقام در دولت شده اند بیشتر gungho به بازگشایی از رئیس جمهور خود را. در طول چند روز گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن مشاهده شده است سیاه و سفید زندگی می کند توجه به راهپیمایی و تظاهرات نه به عنوان یک پتانسیل سرایت لحظه بسیار به عنوان وسیله ای برای حرکت به دور از دستورالعمل های ایمنی و شخصا جاده ای در تلاش خود را برای شکست دادن جو بایدن.

با توجه به سه منبع با آگاهی از مکالمات ترامپ همراه با مقامات ارشد در بال غربی و انتخاب مجدد مبارزات انتخاباتی در حال حاضر مورد بحث با استفاده از این تظاهرات برای توجیه رئیس جمهور برگشت در دنباله این تابستان و یک بار دیگر برگزاری برخی از صورت خود, داد و بیداد کن تجمعات انتخاباتی.

"من می خواهم با استفاده از این واقعیت است که اگر شما می توانید یک جمع 50 ، 000 نفر در خیابان, چرا نمی تواند شما را جمع 20,000 تهمت حامیان در یک سالن بزرگ گفت:" استوارت نشاط که قبلا به عنوان ملی زمینه مدیر برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 اجرا شود. "رئیس جمهور می خواهد برای دیدار با هواداران خود و این است که کارآمد ترین راه او می تواند انجام است که با خیال راحت ، را ضد عفونی کننده دست و ماسک و هر چیز دیگری. اما رئیس جمهور در حال رفتن به خارج و دیدار با هواداران خود به صورت مطمئن در این تابستان."

مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل به حرکت سیاسی گفتگو به دور از همه گیر و بیشتر به سمت بازگشایی شده است منعکس شده در دید coronavirus نیروی کار خود را. این گروه گرفته شده است به طور قابل توجهی کاهش می یابد در نقش رئیس جمهور تهمت برنامه در هفته های اخیر. وقتی پرسیده شد که اگر رئیس جمهور ملاقات کرده بود با نیروی کار به تازگی یک سخنگوی کاخ سفید گفت: "رئیس جمهور این است که به طور منظم جریان توسط این معاونت در کار نیروی کار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن