مغلوب ساختن پیشی جستن واکسن تزار دارای میلیون ها نفر در گزینه های سهام در شرکت کردم که بودجه فدرال برای COVID-19 کار

سابق دارویی اجرایی ها شنود گذاشته شده توسط رئیس جمهور تهمت منجر به فدرال تلاش به منظور توسعه یک coronavirus وا

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

سابق دارویی اجرایی ها شنود گذاشته شده توسط رئیس جمهور تهمت منجر به فدرال تلاش به منظور توسعه یک coronavirus واکسن دارای گزینه های سهام به ارزش بیش از 10 میلیون دلار در یک شرکت دریافت کمک های مالی از همان برنامه, آمار, گزارش های خبری. تا انتصاب دکتر Moncef Slaoui بود در هیئت مدیره شرکت مدرن یکی از شرکت های پیشرو در مسابقه برای واکسن و برای اولین بار به وارد کردن واکسن به آزمایش های بالینی.

Slaoui مالکیت از 156,000 مدرن گزینه های سهام افشا می شود در مورد نیاز مالی فدرال براده موجب نگرانی در مورد تضاد منافع. دموکرات ماساچوست سناتور الیزابت وارن به نام Slaoui بیش از این موضوع در توییتر: "این تضاد منافع دولت جدید واکسن تزار خود را به 10 میلیون دلار از سهام در یک شرکت دریافت کمک های مالی دولت به منظور توسعه یک COVID-19 واکسن. دکتر Slaoui باید محروم بشه."

سهام این شرکت سر به فلک کشید در ماه گذشته پس از اخبار شکست از $483 میلیون دلار بودجه فدرال به کار بر روی یک coronavirus واکسن.

Slaoui نمی تواند بلافاصله نظر رسیده در این موضوع.

سابق گلاکسو اجرایی تکرار تهمت را گلگون بینی در مورد جدول زمانی برای یک واکسن در حالی که صحبت کردن در کنار رئیس جمهور در باغ گل رز در روز جمعه به پرده "عملیات پیچ و تاب سرعت" کاخ سفید به طرح تحقیق و تولید صدها میلیون دوز جدید COVID-19 واکسن تا پایان سال 2020 است.

"آقای رئیس جمهور, من به تازگی دیده می شود آمار اولیه از یک کارآزمایی بالینی با کروناویروس واکسن," او گفت: برای تشویق. "این داده ها را به من حتی بیشتر احساس اعتماد به نفس است که ما قادر خواهد بود به ارائه چند صد میلیون دوز از واکسن تا پایان سال 2020 است."

بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر ارائه های مختلف در بازه زمانی کوتاهی بعد از برآورد که واکسن آماده خواهد بود در ماه ژانویه سال 2021.

واکسن کارشناسان و سایر اعضای کاخ سفید را coronavirus نیروی کار در ضمن بارها هشدار داده است که آن را حداقل یک سال به یک سال و نیم به منظور توسعه یک بی خطر و موثر واکسن.

Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا بیماری های عفونی, متخصص, به دنبال رشوه دادن انتظارات در مورد سریع واکسن پس از آغاز بیماری همه گیر کوروناویروس و اگر چه او ایستاده بود کنار مغلوب ساختن پیشی جستن برای اعلام "عملیات با سرعت پیچ و تاب" در روز جمعه او زمان داده شده به صحبت می کنند.

عملیات با سرعت پیچ و تاب تبلیغ با مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان "عظیم علمی و صنعتی و لجستیکی تلاش بر خلاف هر چیزی که در کشور ما دیده می شود پس از پروژه منهتن"—متکی سنگین شرکت از یک میزبان از شرکت های دارویی چند که دریافت بودجه فدرال برای تحقیقات خود را مانند مدرن. Slaoui پیوست در این پروژه توسط گوستاو Perna چهار ستاره آمریکا به طور کلی خواهد شد که در خدمت به عنوان افسر ارشد عامل.

وجود دارد هیچ درمان شناخته شده برای COVID-19 است که مسری در و مداخلات پزشكي در برابر آن مانند لوله تراشه و تهویه اغلب شدید است. کارشناسان بهداشت عمومی می گویند بزرگترین امید برای بازگشت جامعه به حالت عادی است که یک واکسن است که ایجاد ایمنی و جعبه خارج ویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن مواجه شده است و انتقاد برای به حداقل رساندن این نگرانی ها در فراخوان عمومی برای بازگشایی کسب و کار و رزومه کاری از پیش همه گیر زندگی و در یک نقطه در روز جمعه تصریح کرد که او معتقد است این ویروس را به سادگی به "رفتن" صرف نظر از اینکه آیا یا نه واکسن تحقیقات می آید به ثمر. مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در حال حاضر پروژه هایی که از 100,000 آمریکایی ها می میرند از این ویروس در ماه ژوئن.

نه تهمت و نه Slaoui گفت: واکسن خواهد بود ساخته شده در دسترس به صورت رایگان. مغلوب ساختن پیشی جستن اقدام به ارائه تضمین در موضوع قیمت گفت: "آخرین چیزی که هر کسی به دنبال سود است."

اما وقتی پرسیده شد که به طور مستقیم اگر واکسن خواهد بود ارائه شده به رایگان در اختیار عموم او غیر صریح گفت: تنها: "ما به دنبال در آن واقع است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن