Trumpsters در حال حاضر شورش علیه COVID تماس با ردیابی

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان محافظه کار در رسانه را یک تبه کار جدید در مبارزه با کروناویروس: تماس با رد

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان محافظه کار در رسانه را یک تبه کار جدید در مبارزه با کروناویروس: تماس با ردیابی دقیق تلاش برای ردیابی این ویروس گسترش یافته است که کارشناسان بهداشت عمومی می گویند ضروری است با خیال راحت به راه اندازی مجدد جامعه است.

رادیو فردا میزبان Laura Ingraham اختصاص داده شده بسیار از خود نشان می دهد پنج شنبه شب به بالا بردن سوال در مورد تماس با ردیابی فرایند که در آن مصاحبه سعی کنید به کشف کردن که شده است در معرض ویروس به معنای واقعی کلمه بدانند آنها آلوده در تماس با. به عنوان یک همشهری chyron هشدار داده است که تماس با ردیابی باید "نگرانی همه آمریکایی" Ingraham ادعا کرد که خواستار تماس با ردیاب شد فقط یک "بهانه" را به نگه داشتن کسب و کار بسته و نسبت در حال مصاحبه با یک تماس ردیاب برای بودن با یک حمل و نقل اداره امنیت عامل.

"به جای rummaging از طریق توشه خود این تماس ردیاب خواهد بود کنجکاو از طریق صمیمی ترین جزئیات زندگی خود را" Ingraham گفت.

طیف گسترده ای از مقامات بهداشت عمومی و کارشناسان اصرار داشت که کشور نیاز به بسیار گسترش تماس با ردیابی با یکی از دانشگاه جانز هاپکینز مطالعه فراخوانی برای استخدام حداقل 100,000 اضافی تماس با ردیاب. Dr. Anthony Fauci, رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در اوایل این ماه که coronavirus مرگ و میر خواهد شد "البته" افزایش بدون اضافی ردیابی و آزمایش است. محل کار تماس با ردیابی گنجانده شده است در کاخ سفید را بازگشایی طرح است.

اما Ingraham نیست به تنهایی در سمت راست در کاشت شک و تردید در مورد تماس با ردیابی. محافظه کار روزنامه اندی و جان Schlafly—بهترین و شناخته شده به عنوان فرزندان اواخر جناح راست فعال فیلیس Schlafly—co-نویسنده یک ستون در Townhall.com انتقاد از رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت (R-TX) برای بودجه حدود 300 میلیون دلار برای تماس با ردیابی. این Schlaflys گذاشته dystopian چشم انداز تماس با ردیابی مقایسه آن را به یک "تاریک قسمت در تاریخ حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی" و این ادعا که تماس با ردیابی می تواند مورد استفاده برای جدا کردن کودکان از پدر و مادر آلوده.

آنها حتی تصور تماس با ردیابی اطلاعات استفاده می شود شرمسار از نامزدهای جمهوریخواه.

"هدف واقعی از تماس با ردیابی است که با استفاده از COVID-19 به عنوان بهانه ای برای نظارت بر محل هر آمریکایی شاید از طریق گوشی های هوشمند و نگاهی به دور ما آزادی" به Schlaflys نوشت. "جمهوری خواه سیاسی نامزدها دنبال خواهد شد و نشت اطلاعات خصوصی خود را به رسانه ها خواهد بود اجتناب ناپذیر تحت این طرح در حالی که دموکرات ها از جمله جو بایدن عبور داده می شود خود به مراتب بیشتر در آوریم."

در عوض Schlaflys به نام ابوت به سیل دولت با هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا مواد مخدر است که تبدیل به یک عزیزم از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان حامیان بالقوه coronavirus درمان—حتی به عنوان مطالعات بالینی نشان می دهد آن هیچ تاثیری بر ویروس ها و در واقع مرگ و میر را افزایش می دهد.

"به 295 میلیون دلار است که ابوت است که هزینه های تماس با ردیابی می تواند خریداری شده اند HCQ درمان برای نیمی از کل ایالت تگزاس برای بازگشایی دولت و بدون نیاز به سرکوبگر نظارت" به Schlaflys نوشت.

زمرد رابینسون کاخ سفید خبرنگار محافظه کارانه نیوز مکس تلویزیون که اجرای نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن محرم در مقایسه تماس با ردیابی به "واکسیناسیون اجباری" و 5G برج که نظریه پردازان توطئه ادعا کرده اند گسترش coronavirus.

Pro-مغلوب ساختن پیشی جستن فعال تام Fitton رئیس محافظه کار گروه فعال قضایی سازمان دیده بان قرار داده و تماس با ردیابی در لیست خود coronavirus نارضایتی اعلام کرد: "من با آن انجام می شود."

دیگر نگرانی در حاشیه سمت راست در مورد تماس با ردیابی شده اند رانده آشکار مضر در مورد H. R. 6666, قوانین از Rep. بابی راش (D-IL) که قرار دادن 100 میلیارد دلار به کروناویروس تست و تماس با ردیابی.

این لایحه شماره به تنهایی آن را شدیدا نزدیک به ظاهرا شیطانی شماره "666" حق به عنوان نظریه پردازان توطئه متقاعد شده اند که هر coronavirus واکسن خواهد بود "علامت وحش." برجسته تئوری توطئه خروجی InfoWars اعلام کرد که این لایحه بود "لایحه وحش" در حالی که شایعات در رسانه های اجتماعی ادعا کرده است که این لایحه اجازه تماس با ردیاب به ربودن کودکان است.

حریم خصوصی ناظران مطرح کرده اند نگرانی های مشروع در مورد چگونگی تماس با ردیابی داده ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ویژه هنگامی که داده های جمع آوری شده از طریق نرم افزار. روز دوشنبه با آیتالله سیستانی خواستار تدابیر اضافی برای محافظت از تماس با ردیابی اطلاعات. یک گزارش در داکوتای شمالی تماس با ردیابی برنامه در بر داشت چندین نقص حریم خصوصی.

اما بسیاری از fearmongering در مورد تماس با ردیابی به نظر می رسد رانده جهل را از آنچه در آن واقع است. شکست خورده جمهوریخواه کنگره و نامزد QAnon توطئه نظریه پرداز دیانا لورن Tesoriero که تماس "#FireFauci" مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد در ماه آوریل به خواست طرفداران خود را به آزمایش COVID-19. او همچنین به نظر می رسد سوء تفاهم تماس با ردیابی این ادعا که تماس با ردیاب از طریق تلفن "تماس با ما" لیست نه در شخص تماس با ما.

"من نمی خواهم مردم را تست کنید چون من نمی خواهم به در گوشی خود را در لیست تماس خود را و اگر شما بچه ها همه به دنبال من در توییتر و پس از من در یوتیوب و سپس من احتمالا خود را در لیست تماس" Tesoriero گفت: طرفداران خود را در یک ویدیو. "بنابراین من ترجیح می دهم نمی شود وجود دارد. آنها به طور خاص گفت: اگر آنها پیدا کردن یک فرد و سپس آنها در حال رفتن به مطمئن شوید که آنها همه از آن شخص تماس های که آیا آنها 5,000 تماس با ما و یا 5 تماس با ما. و من واقعا احساس می کنم مثل این است که به نام من می خواهم برای دریافت این شبکه از این سیستم است."

در پنج شنبه شب Ingraham موقعیت خودش را به عنوان شاید رسانه های محافظه کار پیشرو تماس با ردیابی شکاک. اما مهمانان خود را رفت و حتی بیشتر از او با کلرمونت موسسه ارشد همکار جان ایستمن اتخاذ چه بود به یک آلمانی یا لهجه روسی به تقلید از یک تماس ردیابی مصاحبه.

Ingraham مهمان Wesley J. Smith, یک عضو ارشد در موسسه دیسکاوری مرکز در انسان استثنایی ادعا کرد که تماس با ردیابی بدان معنی است که "انقلاب فرانسه حمله به انقلاب آمریکا." Ingraham توافق در مقایسه با تماس با ردیاب به رادیکال فرانسوی انقلابیون.

"ژاکوبن ها آنها بازگشت," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن