Tucker Carlson اعلام کرد 'طولانی-برنامه ریزی تعطیلات' پس از پرداختن نژادپرستانه نویسنده استعفای

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson خطاب دوشنبه شب استعفای خود را سابق بالا نویسنده بلیک نف که استعفا اواخر هفته

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson خطاب دوشنبه شب استعفای خود را سابق بالا نویسنده بلیک نف که استعفا اواخر هفته گذشته پس از سی ان ان در گزارش طولانی خود را تاریخ گذشته از pseudonymously ارسال نژادپرست و متعصب سخنان در یک فروم آنلاین است که آشکارا قاچاق در نژادپرست محتوا. کارلسون و سپس اعلام کرد او یک "طولانی-برنامه ریزی تعطیلات."

آن را آمد در سراسر به عنوان یک هر دو طرف استدلال که در آن او گفت که در حالی که آنچه نف نوشت اشتباه بود کسانی که در رسانه ها باید مراقب باشید با خود "خود عدالت."

"آنچه بلیک نوشت: ناشناس اشتباه بود" کارلسون گفت. "ما نمی تایید این کلمات. آنها هیچ اتصال به نشان می دهد. این اشتباه است که برای حمله به مردم برای کیفیت آنها را کنترل نمی کند. در این کشور ما قضاوت مردم برای آنچه انجام می دهند نه برای آنها چگونه متولد شدند."

"ما اغلب می گویند که چون ما معنی آن" او ادامه داد. "ما همچنان به دفاع از آن اصل اغلب به تنهایی در میان اخبار ملی برنامه به دلیل آن است که هیچ چیز مهم تر است."

او سپس در زمان هدف در رسانه ها برای داشتن جسارت به گزارش نف را نژادپرستانه پست.

"بلیک سقوط کوتاه از که استاندارد و او به پرداخت یک قیمت بسیار بالا برای آن, اما ما همچنین باید اشاره به ghouls در حال حاضر ضرب و شتم سینه های پیروزی و نابودی یک مرد جوان که خود عدالت نیز هزینه های خود را" جناح راست میزبان به پایان رسید. "ما همه انسان هستند. زمانی که ما تظاهر ما مقدس ما در حال دروغ گفتن است. زمانی که ما مطرح به عنوان بی گناه به منظور صدمه زدن به افراد دیگر ما در حال ارتکاب بدترین گناه از همه و ما برای آن مجازات خواهد شد. هیچ سوالی وجود دارد."

او سپس اعلام کرد در پایان از پخش است که او خواهد بود در نظر گرفتن یک پیش برنامه ریزی شده تعطیلات به ظاهر در نظر گرفتن درد بزرگ را روشن و آن را به حال چیزی برای انجام با این بحث کنونی.

"رفتن به صرف چهار روز آینده ماهیگیری قزل آلا," او گفت:. "طولانی برنامه ریزی شده این است که یکی از آن سال ها که در آن اگر شما آن را دریافت نمی در حال حاضر شما احتمالا نمی خواهید برای انجام این کار اگر چیزی دراماتیک اتفاق می افتد ، ما خواهید بود."

این اولین بار نیست در ضمن که کارلسون گرفته است "قبل از تعطیلات برنامه ریزی شده" در میان جنجال. در ماه اوت گذشته پس از او مواجه طوفان از جنجال برای فراخوانی سفید برتری یک "جعل" کارلسون اعلام کرد در هوایی که او "با در نظر گرفتن چند روز خاموش" برای رفتن به ماهیگیری.

شده است وجود دارد یک الگوی ایسنا میزبان در نظر گرفتن آنچه که شرح داده شده توسط شبکه همانطور که قبلا برنامه ریزی شده تعطیلات پس از آنها خود را درگیر در اختلاف است.

Laura Ingraham رفت و در استراحت پس از تمسخر پارک بازمانده دیوید هاگ. Sean Hannity در زمان تعطیلات به عنوان تبلیغ آغاز شد به پیچ زیر در هوا آغوش ست غنی توطئه است. جسی Watters گرفت و چند روز بعد از خود Ivanka Trump اظهارات.

پس از آن وجود دارد کارلسون سلف در 8 p. m. شکاف زمان: Bill o'reilly. برخورد با خروج از حامیان بیش از آزار و اذیت جنسی اتهامات o'reilly اعلام کرد در مارس سال 2017 که او گرفتن یک استراحت "چون بهار و عید زمان است." O'reilly البته هرگز بازگشت.

با توجه به سی ان ان گزارش نف نگه داشته making شدت نژادپرستانه پست در هیئت مدیره پیام AutoAdmit از طریق این هفته گذشته در پاسخ به یک موضوع که پرسید که آیا شما می خواهم اجازه دهید یک "جت سیاه و سفید کنگو n****er انجام عمل جراحی لیزیک چشم در تو برای 50 ٪ خاموش" با پاسخ, "من نمی لیزیک از به صورت رایگان و بنابراین هیچ."

در مصاحبه با دارتموث Alumni Magazine, نف یک بار افتخار است که هر چیزی کارلسون "خواندن کردن اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته اولین پیش نویس نوشته شده توسط من است." او اضافه کرد که نشان می دهد "بسیار آگاه است که ما فراموش کرده اند که قدرت را به نوسان گفتگو بنابراین ما سعی می کنید به استفاده از آن مسئولانه است."

نف صرف نزدیک به چهار سال به عنوان رئیس نویسنده در کارلسون دارای امتیاز بالا وبگاه فاکس نیوز نشان می دهد. قبل از ورود در فاکس نیوز نف خدمت به عنوان یک خبرنگار برای The Daily Caller محافظه کار سایت خبری که کارلسون تاسیس. The Daily Caller, در ضمن دارای یک سابقه طولانی از جذب سفید گرایان و دیگر نویسندگان متعصب به خصوص در طول کارلسون تصدی به عنوان برترین ویرایشگر.

در گذشته کارلسون تحت فشار قرار دادند تا در برابر اتهامات که او را واسطه نژادپرستانه و سفید supremacist صحبت کرد و گفت در ماه دسامبر 2019 که این اتهامات "بنابراین دور از حقیقت" و "نادرست" در حالی که اضافه کردن او چیزی جز "تحقیر برای مردم گفت: آن را." او همچنین بارها و بارها محروم دانستن در مورد دیگر Daily Caller نویسندگان گذشته نژادپرستانه نظرات و آنلاین پست.

پس نف استعفای فاکس نیوز, مدیران فرستاده داخلی یادداشتی به روباه کارکنان محکومیت سابق نویسنده "وحشتناک نژادپرستانه misogynistic و ضد همجنس رفتار است." ایسنا مدیر عامل سوزان اسکات و رئیس جمهور جی والاس همچنین تلاش برای به تصویر کشیدن نف رفتار به عنوان یک انحراف در فاکس.

"نف را شنیع انجام در این فروم بود که هرگز آشکار را نشان می دهد و یا شبکه تا روز جمعه که در آن نقطه ما به سرعت پذیرش استعفای خود را" آنها نوشت. "اشتباه نکنید اقدامات مانند او نمی تواند و نمی خواهد تحمل در هر زمان و در هر بخشی از نیروی کار خود."

کارلسون برنامه تنظیم کابل, اخبار رتبه بندی سوابق آمده است در زیر آتش شدید بیش میزبان التهابی شعارهای به خصوص مسائل مربوط به نژاد و مهاجرت. در هفته های اخیر محافظه کار فتنه به شدت هدف گرفته در عدالت اجتماعی جنبش سیاه زندگی توجه به نام تجاری آنها را "ترور سازمان" و "اراذل و اوباش" است که می خواهد برای از بین بردن امریکا است.

"این ممکن است بسیاری از چیزهایی که در این لحظه ما در حال زندگی می کنند از طریق, اما آن است که قطعا مورد سیاه زندگی" کارلسون گفت: در بدنام ژوئن 8 مونولوگ. "و به یاد داشته باشید که زمانی که آنها می آیند برای شما و در این رای آنها خواهد شد. هر کسی که تا به حال شده است در معرض خشم و اوباش می داند و احساس. مثل این است که swarmed توسط hornets."

یک فاکس نیوز سخنگوی بعد اصرار به the Daily Beast که "تاکر هشدار در مورد 'زمانی که آنها می آیند برای شما به وضوح اشاره به رهبران دموکرات و شهرستان درونی سیاستمداران" و نه در مورد BLM.

کارلسون دیده است خود را تبلیغ رویم دور با نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن کسب و کار MyPillow حسابداری برای یک مقدار نامتناسبی از تجاری خود را زمان. حامیان مالی شروع به فرار به صورت جدی در دسامبر سال 2018 پس از او گفت که مهاجرت باعث می شود امریکا "فقیر و آلوده." سال بعد اضافی تبلیغ یو بی اس در بازار زمانی که او ادعا سفید برتری یک "جعل" و "تئوری توطئه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن