Tucker Carlson سرزنش Jared کوشنر برای مغلوب ساختن پیشی جستن در اعتراض به فاجعه

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson پاره به کاخ سفید مشاور ارشد و ریاست جمهوری در قانون Jared کوشنر در شب دوشنبه

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson پاره به کاخ سفید مشاور ارشد و ریاست جمهوری در قانون Jared کوشنر در شب دوشنبه سرزنش او برای رهبری رئیس جمهور گمراه و "تحقیر" برای مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان به عنوان خشونت آمیز تظاهرات خشم در سراسر کشور است.

لگد زدن Tucker Carlson امشب توسط خشمگین در برابر به طور فزاینده ای پر هرج و مرج تظاهرات که در برابر بیش از جورج فلوید مرگ کارلسون اولین بار در زمان موضوع را با رهبران جمهوری خواه هواداری با معترضان مسالمت آمیز.

"که شما در حال صحبت کردن در مورد؟" کارلسون growled. "آیا این مردم تف فوم به عنوان آنها فریاد 'F پلیس'? آن یکی نشسته کنار عمدا ایجاد حریق انجام هیچ چیز به عنوان آنها آتش به ساختمان ؟ آن بچه ها خنده به عنوان آنها فیلم برداری غارت و ضرب و شتم در اپل خود را?"

پس تعجب با صدای بلند که چرا او باید "مورد نیاز برای ناراحت بود در مورد" گزارشی را از مرگ در دست پلیس کارلسون سپس توجه خود را تبدیل به رئیس جمهور که او تقریبا هرگز شخصا انتقاد خود را نشان می دهد.

و اشاره کرد که فاکس نیوز لنگر Leland Vittert بود مورد آزار و اذیت توسط معترضان در برابر کاخ سفید در شب جمعه کارلسون خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن: "اگر شما نمی توانید نگه داشتن یک فاکس نیوز خبرنگار از مورد حمله قرار گرفتن به طور مستقیم در سراسر از خانه خود را, چگونه می تواند از شما محافظت ؟ چگونه می خواهید برای محافظت از کشور ؟ چقدر سخت شما سعی می?"

جناح راست فاکس میزبان رفت و در را به گله که مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد روز بعد که او و خانواده اش در امان بودند شکایت که رئیس جمهور "به نظر می رسید آگاه تنها از خود" قبل از اخطار مغلوب ساختن پیشی جستن است که او می تواند از دست دادن رای دهندگان خود را برای اقدام تشبیه او به بدنام امپراتور روم نرو.

"شما می توانید به طور منظم می گویند شرم آور چیزهایی که در تلویزیون" کارلسون گفت. "شما می توانید استخدام Omarosa به کار در کاخ سفید ، همه از آن بخشوده خواهد شد اگر شما محافظت از مردم خود را. اما اگر شما از آنها محافظت نمی کند... سپس شما انجام می شود."

روباه ستاره و سپس تحسین رئیس جمهور برای او دوشنبه شب در بیانیه ای تهدید به اعزام نیروهای نظامی برای tamp پایین تظاهرات که تهمت تحویل به واشنگتن پلیس اشک تانک های مسالمت آمیز معترضان.

"برای او" کارلسون گفت: قبل از عطف توجه خود را به کوشنر.

ادعا مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست خواهد داد در نوامبر اگر او نمی کند چرخ ضامن دار تا پاسخ خود را به این تظاهرات کارلسون سرزنش کوشنر برای درک وخامت اوضاع و مشاوره تهمت نیست برای رسیدگی به این وضعیت است.

"هیچ کس تا بیشتر تحقیر برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان از جارد کوشنر و هیچ یک بیانگر آن را اغلب" کارلسون گفت.

و اضافه کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن "نظم و قانون" جهان بینی باقی می ماند "اساسا بدون تغییر" از آنجا که او اولین بار بود برای رئیس جمهور کارلسون اصرار داشت که رئیس جمهور "معروف تیز غرایز" شده اند "واژگون در هر سطح" توسط کوشنر.

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد به احساس که کوشنر پیشرو او در "اشتباه جهت" کارلسون گفت: Kushner رئيس جمهور به تصویب قانون اصلاحات به منظور برنده شدن بیش از سیاه و رای دهندگان.

"چندین بار در طول چند روز گذشته رئیس جمهور نشانه های او بسیار میل به سرکوب تظاهر کنندگان" او ادامه داد. "است که او غریزه. اگر شما آن را تماشا کنید -- شما آن را باور. اما هر بار او شده است صحبت کردن از آن توسط Jared کوشنر و توسط دستیاران که کوشنر استخدام شده و کنترل می شود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن