Tucker Carlson دونفره را در Duckworth حملات تماس او یک ترسو' و 'تقلب'

یک شب پس از گفت عراق جانباز بهداشت ، Tammy Duckworth (D-IL) متنفر امریکا و رادیو فردا میزبان Tucker Carlson دو

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

یک شب پس از گفت عراق جانباز بهداشت ، Tammy Duckworth (D-IL) متنفر امریکا و رادیو فردا میزبان Tucker Carlson دو برابر کردن حملات توصیف Purple Heart گیرنده که از دست او در جنگ به عنوان یک "ترسو" و "تقلب".

در طول دوشنبه شب پخش وبگاه محافظه کار ستاره بازی به صورت مختصر کلیپ Duckworth گفت باید وجود داشته باشد یک "گفتگوی ملی" بیش از امکان حذف مجسمه شعار آن را به عنوان اثبات این که او ظاهرا می خواهد به "خلاص شدن از جورج واشنگتن" در حالی که پرسش او میهن پرستی.

"تو قرار نیست به انتقاد Tammy Duckworth در هر راه است چرا که او پس از خدمت در ارتش," او اضافه شده است. "اکثر مردم فقط او را نادیده بگیرد. اما زمانی که Duckworth می کند و در صحبت های عمومی شما یادآوری آنچه عمیقا احمقانه و ندانسته به فرد او است."

Duckworth خواهد به سرعت پاسخ از طریق توییتر بدونم که اگر دیرین تلویزیون شخصیت خواهد "می خواهم به راه رفتن یک مایل" در پاها و سپس به او بگویید که آیا یا نه او را دوست دارد امریکا است.

سه شنبه شب با Duckworth های آتشین پاسخ هنوز هم جمع آوری تن از توجه کارلسون اخراج برگشت یک بار دیگر تماس با او و عشق به کشور را زیر سوال.

"سناتور Duckworth پرسیده شد که آیا ما باید پاره کردن مجسمه جورج واشنگتن" روباه میزبان گفت. "ما بازی است که برای شما شب گذشته و به ما اشاره کرد که چگونه عجیب و غریب آن بود. تنها کسی که متنفر کشور نشان می دهد پاره کردن بناهای تاریخی به موسس آن است."

این ادعا که دموکرات مجلس قادر به مخالفت با استدلال خود کارلسون سپس افزود: "به جای او سوال ما حق انتقاد از او را در همه از او بود یک بار مجروح در حالی که خدمت در ایلینوی گارد ملی. که چه می گذرد برای بحث در مدرن هویت سیاست است."

بارها و بارها تصریح می کند که Duckworth معتقد است که واشنگتن یک "مرده خائن" او در ادامه می گویند که او "تحقیر" برای او با وجود این واقعیت است که او "پرداخت غرامت" در ارتش بود و "مبارزه با کهنه."

"جورج واشنگتن بود واقعا مرد بزرگ" او sneered. "اما برای کودن ها مانند Tammy Duckworth, واشنگتن شد فقط برخی از پیر مرد سفید پوست که نیاز به پاک شود."

او را به یاد داشته باشید که او رسیده به Duckworth تیم را به دیدن اگر او می آیند و خود را نشان می دهد برای یک "شدید مناسب ارز" از ایده های, اما آنها کاهش یافته است مگر اینکه کارلسون مایل به صدور یک عذرخواهی.

"نگه داشتن در ذهن او همچنین به عنوان یک قهرمان" کارلسون تمسخر اضافه کرد: "در عین حال Duckworth هم از ترس به دفاع از خود اظهارات را در یک تلویزیون نشان می دهد چه ترسو. Tammy Duckworth نیز تقلب."

کارلسون پیچیده خود را در بخش تماس با سناتور ایلینوی یک "سنگدلانه هک" را متهم او را از mistreating جانبازان و پس از آن در مقایسه با او به Rep. Ilhan Omar (D-MN)—یک هدف مورد علاقه کارلسون که او به طور مرتب ادعا می کند متنفر امریکا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب