Tucker Carlson ابراز تاسف است که سیاه و سفید زندگی می کند مهم این است که در حال حاضر محبوب تر از مغلوب ساختن پیشی جستن

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson دوشنبه شب یک بار دیگر اختصاص داده شده یک مونولوگ طولانی برای حمله به سیاه و س

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson دوشنبه شب یک بار دیگر اختصاص داده شده یک مونولوگ طولانی برای حمله به سیاه و سفید زندگی می کند, ماده در این زمان bemoaning عدالت اجتماعی جنبش را افزایش محبوبیت در حالی که تعجب که چرا دولت فدرال نیست ظ توطئه علیه آن است.

کارلسون که دیده است تبلیغ فرار در روزهای اخیر پس از گفت و سیاه زندگی ماده "است که قطعا در مورد سیاه زندگی" لگد دوشنبه شب برنامه توسط ذکر است که این گروه به دست آوردن شتاب در میان مردم آمریکا به عنوان تظاهرات خشم بیش از جورج فلوید مرگ و خشونت پلیس.

"در اینجا اخبار ما هرگز انتظار می رود به گزارش" کارلسون اظهار تاسف کرد. "سیاه و سفید زندگی می کند مهم این است که در حال حاضر محبوب تر از رئیس جمهور ایالات متحده و نه کمی محبوب تر از رئیس جمهور بسیار محبوب تر است."

و اشاره کرد که راست متمایل ناظر انتخابات راسموسن در حال حاضر می یابد 62 درصد از آمریکایی ها یک مطلوب نظر از پل های رادیو فردا میزبان اشاره کرد که نژادی عدالت حرکت نیز outpolled presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن و پاپ.

توصیف BLM به عنوان کشور قدرتمند ترین حزب سیاسی کارلسون در ادامه به ادعا می کنند که در حالی که آمریکایی ها می تواند انتقاد دیگر احزاب سیاسی "سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در حال حاضر برخوردار کامل مصونیت از انتقاد."

این ادعا استفاده از عبارت "تمام زندگی از ماده" کن "در نظر گرفته شده سخنرانی نفرت" کارلسون گفت: ملت است در یک "لحظه خطرناک" قبل از اینکه بدانم چرا با صدای بلند سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست آورده شده است تا در فدرال اتهامات بیش از این خشونت و غارت قرار گرفت که روز فلوید پس از مرگ است.

"وجود دارد یک دلیل DOJ نشده ظ فدرال توطئه علیه افرادی که سازماندهی و رهبری این شورش?" کارلسون بیدارم. "این است که اگر ما نمی دانیم که آنها چه کسانی هستند. جنایات خود را در یوتیوب. شما می دانید دلیل. پل درگیر شد."

روباه اخبار میزبان, نتیجه آخرین anti-پل بیهوده گویی با این ادعا آن است که به دست آوردن محبوبیت به دلیل حامیان آن هستند "گرفتن دقیقا آنچه آنها می خواهند" و انجام آن را با "زور است."

"سیل آنها خیابان با جوان عصبانی افرادی که شکستن همه چیز و به آنها صدمه زدن به هر کسی که در راه" محافظه کار میزبان اعلام کرد. "زمانی که آنها می خواهند چیزی است که آنها آن را. آنها را دیوانه و آنها را به کسب و کار خود را در آتش است."

"آزار آنها را و آنها را به اشغال خود در مرکز شهر و اعلام یک نام تجاری جدید کشور است," او ادامه داد. "شما نمی خواهد هر چیزی در مورد آن. آنها می دانند که برای برخی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب