Tucker Carlson: مینه سوتا, درگیری پلیس کشتن یک شکل از استبداد'

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson را محکوم کرد تظاهرات که باید شکسته در مینیاپولیس پس از کشتن جورج فلوید توسط پ

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson را محکوم کرد تظاهرات که باید شکسته در مینیاپولیس پس از کشتن جورج فلوید توسط پلیس ادعا در شب چهارشنبه که به آنها "شکل استبداد" و "ظلم و ستم."

با تظاهرات رو به رشد خشونت و هرج و مرج به عنوان تظاهرات که به درگیری با riot gear-چادری پلیس—که در پایین ترک خورده معترضان با گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی—کارلسون اختصاص داده شده بیشتر توجه خود را به اقدامات تظاهرکنندگان که در اعتراض به مرگ یک مرد سیاه و سفید بود که به پایین دوخته توسط پلیس.

"بنابراین ما می دانیم که جورج فلوید درگذشت در بازداشت پلیس و زمانی که یک تحقیق انجام شده است ما خیلی بیشتر" محافظه کار وبگاه میزبان اعلام کرد: "این امکان وجود دارد که حداقل یک افسر پلیس را به اتهام در این مورد. به طوری که از امشب, کسانی که حقایق است. در اینجا یکی دیگر از واقعیت: آنچه شب گذشته اتفاق افتاد در مینیاپولیس بود نه یک اعتراض سیاسی—آن را یک شورش."

نمایش فیلم از تظاهرکنندگان شکستن پنجره ها و لعن کارلسون خود گفت که بینندگان این است که "چه شورش به نظر می رسد مانند" اصرار او نبود سعی می کرد از رفتار ماموران پلیس درگیر در Floyd مرگ است.

"ما در حال دفاع از جامعه خود," او گفت:. "شورش است یکی از چیزهایی که شما نمی خواهید. زشت نظرات پلیس خشونت officious birdwatchers بی ادب با عنوان بانوان راه رفتن سگ خود را در پارک های شهر—همه که بد است اما هیچ یک از آن است که تقریبا به عنوان بد به عنوان آنچه که شما فقط دیدم."

"مصرف بی رویه خشونت توسط اوباش یک تهدید است به هر آمریکایی از تمام رنگ ها و پس زمینه ها و باورهای سیاسی" کارلسون ادامه داد. "دموکراسی نمی تواند وجود داشته باشد که مردم شورش. شورش یک شکل از استبداد. قوی و خشونت ستم ضعیف و غیر مسلح. آن است که ظلم و ستم."

فاکس نیوز میزبان رفت و در را متهم به سی ان ان و دیگر رسانه ها از تلاش برای فن نژادی, شعله های آتش, شکایت که سی ان ان با برچسب تظاهرکنندگان به عنوان "معترضان" به جای "تظاهر."

در حالی که کارلسون گفت که این اخیر تظاهرات علیه خشونت پلیس در حال شورش و نه سیاسی تظاهرات فاکس نیوز میزبان—چه کسی گفت که در تابستان گذشته که برتری یک "جعل"بود آواز لحن های مختلف در طول anti-مستند تظاهرات در صحنه مسلح تا حد زیادی راست-کنار طوفان میشیگان در کنگره.

"این است که امریکا" کارلسون گفت: در آن زمان. "ما مجاز به مخالفت با آنچه که رهبران ما با این حال ما بود و ما مجاز به بیان آن اختلاف نظر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن