Tucker Carlson ستایش 'شجاع' زن و شوهر که رنگ بیش از BLM دیواری

فاکس نیوز' Tucker Carlson در پنج شنبه شب به میزبانی سفید, کالیفرنیا, زن و شوهر که در مواجهه با جرم و جنایت نفر

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

فاکس نیوز' Tucker Carlson در پنج شنبه شب به میزبانی سفید, کالیفرنیا, زن و شوهر که در مواجهه با جرم و جنایت نفرت اتهامات عنوان شده برای نقاشی بیش از یک سیاه زندگی موضوع نقاشی دیواری خیابان ستایش آنها را برای شجاعت خود را در حالی که اصرار آنها صرفا تحت پوشش بیش از "گرافیتی" است که نباید وجود داشته اند در وهله اول.

هفته گذشته دیوید نلسون و نیکول اندرسون گسترش رنگ سیاه و سفید بیش از یک زرد BLM دیواری نمایش داده شده در خیابان در مقابل مارتینز, کالیفرنیا, دادگاه است. پس از فیلم عصبانی اندرسون نقاشی بر روی ثبت نام که تایید شده توسط مقامات شهر—رفت و ویروسی پلیس اعلام کرد این جفت شده بود به اتهام سه فقره بزه از جمله یک جنایت نفرت برای اقدامات خود را.

کارلسون که بارها و بارها توضیح داده شده سیاه و سفید زندگی مهم جنبش به عنوان یک "ترور سازمان" و "همه گیر" بلافاصله بوق و کرنا کردن زن و شوهر گفت: آنها نابود شده "هیچ چیز" و در عین حال متهم شده اند و با نفرت و جنایت.

نلسون اشاره کرد که در حالی که او "هیچ مشکلی با مردم سیاه و سفید" او موافق نیست با پل جنبش به دلیل "دستور کار پنهان دارند." او در ادامه گفت او خواست او به کار گرفته تعامل خود را با کسی که فیلم برداری آنها "بیشتر دیپلماتیک" اما که آنها را "عصبانی" چرا که آنها "در حال بیمار از روایت است."

فاکس نیوز میزبان تعجب با صدای بلند آنچه را که آنها فکر یک مجسمه بود که پاره پاره کردن در سان فرانسیسکو است که او نسبت به "پل فعالان" و با اسپری با "کشتن مایل به سفید."

"چرا شما فکر می کنید شما را متهم شدند با نفرت جرم است؟" کارلسون اضافه شده است.

نلسون گفت: اتهام شد و با توجه به "انصراف " فرهنگ" نامیده می شود و در بیشتر آمریکایی ها به "با هم و یکدیگر را به خیابان" و اضافه کرد که آنها نیاز به آن را انجام دهد به زودی "از آنجا که ما شروع به از دست دادن زمین در اینجا."

پرسید که آیا آنها نگران از دست دادن شغل خود را بیش از وضعیت اندرسون گفت که او کار می کند برای خودش در حالی که نلسون گفت که او تا حدودی نگران اشتغال خود را اعتراف او در یک "ترک نوع از چیزی که" در حال حاضر است.

"مرد شما رو تا حد زیادی از برنج" به وضوح تحت تاثیر قرار کارلسون پاسخ داد. "این بود که شجاع ترین چیزی که به انجام است. آیا شما پرداخت یک وکیل برای دفاع از شما ؟ من فقط می خواهم بگویم شما شده است به اتهام یک جرم و جنایت نفرت برای نقاشی نقاشی های دیواری که قرار نیست وجود داشته باشد."

نلسون شکایت از "استاندارد دوگانه" این ادعا آن را OK به صورت سیاه و سفید زندگی می کند ماده "به اطراف و رایت کردن این کشور با تهدید و ارعاب امریکا در واقع کشتن مردم است."

"آنها به انجام آسیب بیشتری نسبت به آنها انجام داده ایم خوب تاکر" نلسون ادامه داد. "هنگامی که ما ایستاده و به آنها کمی ذره ای طعم پزشکی خود را این اقدامات شدید است که گرفته شده و ما نمی توانیم اجازه دهید آن اتفاق می افتد. ما نیاز به ایستادن ما نیاز به با هم همه آمریکایی ها در هر شهرستان و به خیابان."

کارلسون راننده سرشونو تکون دادن همراه انعقاد این مصاحبه گفت که او امیدوار است اصولگرایان تجمع برای دفاع از خود به دلیل وضعیت خود را "ظالمانه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن