Tucker Carlson هشدار مغلوب ساختن پیشی جستن: شما به خوبی می تواند از دست دادن این انتخابات'

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson صرف نیمه اول از برنامه خود را در روز پنج شنبه شب هشدار رئیس جمهور دونالد مغلو

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson صرف نیمه اول از برنامه خود را در روز پنج شنبه شب هشدار رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که او در سرعت به از دست دادن دوباره انتخابات مگر تهمت و دولت شروع به گرد کردن معترضان و شارژ آنها را با تروریسم است.

کارلسون که به صرف چند هفته گذشته نرده در برابر سیاه و سفید زندگی می کند و ماده فریم جنبش اجتماعی به عنوان یک خشونت اراذل و اوباش هشدار داد در بالای خود را نشان می دهد که برنده انتخابات شانس در حال محو شدن و رای دهندگان در حال حرکت به سمت چپ.

"هنوز بسیاری از مردم می گویند آن را با صدای بلند در سمت راست, اما واقعیت این است که رئیس جمهور تهمت به خوبی می تواند از دست دادن این انتخابات" کارلسون اعلام کرد. "در واقع مگر اینکه حقایق اساسی تغییر به زودی به آن می تواند دشوار برای او را به دوباره انتخاب شود."

"اگر رئیس جمهور آیا از دست دادن این بدان معناست که فقط چند ماه از هم اکنون جو بایدن را تبدیل به رئیس جمهور," او اضافه شده است. "دولت ایالات متحده خواهد سقوط به کنترل رادیکال که کنترل جو بایدن و آنها را بازسازی کشور است. در حال حاضر ما به طور کامل آگاه است که تقریبا هیچ کس این نشان می دهد امشب می خواهد به شنیدن این که اما آن را درست و کلیدی مردم در اطراف رئیس جمهور می دانم که این درست است. آنها دیده می شود و آنها نگران هستند."

کارلسون ادعا مورخان به احتمال زیاد خواهد شد "مارول در این واقعیت است که رئيس جمهور از دست زمین در طول یک بیماری همه گیر و سپس در طول توده شورش" اصرار دارد که این دو رویداد باید به تهمت نقاط قوت در طول سال 2016 انتخابات: trump's شک و تردید از چین و "نظم و قانون" پهلوانان.

فاکس نیوز تنها میزبان معاف رئیس جمهور شکست به عنوان یک شاخه از روسیه بررسی اصرار تهمت بود "خسته" از دفاع از خود در برابر "استادانه درست شده ترین و موثر جعل در تاریخ آمریکا است."

او را صرف بخش عمده ای از مونولوگ طولانی گفت: محافظه کاران بودند "ساخته شده در معرض مخالفان خود را "دروغ" از آنجا که بسیاری از آنها به توافق coronavirus محدودیت ادعا این مجموعه صحنه را برای لیبرال ها به هدف قرار دادن موسسات مانند اجرای قانون در پی جورج فلوید تظاهرات.

کارلسون—که بخش خصوصی توصیه مغلوب ساختن پیشی جستن در تعدادی از موقعیت های سیاست—سپس گذاشته شد طرح خود را برای مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان برای پیروزی در این نوامبر: آزمایشات نشان می دهد.

"بنابراین آنچه که کاخ سفید در مورد انجام این کار؟" کارلسون تعجب با صدای بلند. "رئیس جمهور اعلام کرد که هر کسی که واژگون یک مجسمه در اموال فدرال روبرو خواهد شد ده سال در زندان است. که یک خوش آمدید شروع می شود. آنچه ما در زندگی از طریق در حال حاضر با وجود آنچه که مردم به شما گفته است که یک محلی مشکل است. این یک بحران ملی."

و گفت که اگر "تظاهر کنندگان بودند عربستان اتباع" و سپس رئیس جمهور را "درک بلافاصله آن را تروریسم" و بازداشت دسته جمعی خواهد بود ساخته شده از فاکس نیوز, ستاره بیدارم که وزارت دادگستری پاسخ نمی مانند این.

"تا کنون هیچ یک از دستگیر شده است و برای آن" کارلسون اعلام کرد. "آن را تغییر دهید البته این کشور در آینده اگر وزارت دادگستری گرد رهبران antifa فردا همراه با هر فرد گرفتار در دوربین آتش زدن یک ساختمان تخریب یک بنای تاریخی defacing یک کلیسا قرار داده و همه آنها را در قید و سپس قورباغه-مارس آنها را در مقابل دوربین مانند MS-13 تماس گرفته و آنها را به آنچه که آنها در واقع می های داخلی تروریست ها است."

"نه اعتراض و نه حقوق مدنی, فعالان, نمی, CNN, همکاران, اما داخلی تروریست ها ادامه داشته باشد. "و این خواهد بود که خود را در دولت جدید تصویب شده عنوان شده است. هنگامی که آنها در حال شارژ رسمی آن را در واقعیت است. آنها به معنای واقعی کلمه به عنوان یک واقعی ماده را متهم به تروریست ها که تغییر ذهن حق دور."

کارلسون خواهد نتیجه گیری سخنرانی دراز وشدیداللحن خود با هشدار مغلوب ساختن پیشی جستن یک واکنش نیست آینده به دلیل "مخالف به نظر می رسد اتفاق می افتد به خصوص اگر معترضان نیست به عنوان برچسب تروریست ها پس از "همه پشتیبانی از داعش است."

"مردم عادی شروع به فکر می کنم مثل این" او huffed. "هنگامی که بزرگ همه چیز شروع به تغییر آنها تمایل به تغییر سرعت بیشتری از ما انتظار می رود. همه این به معنی این است که دقیقا زمان در حال حاضر امشب به دفاع از موسسات که ما به شدت نیاز به نگه داشتن در این کشور است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن