تاکر وعده بینندگان آنها 'دیوانه' به صورت مداوم به تماشای او

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson اطمینان خود بینندگان در سه شنبه شب که آنها را "دیوانه" برای ادامه به لحن به ب

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson اطمینان خود بینندگان در سه شنبه شب که آنها را "دیوانه" برای ادامه به لحن به برنامه های خود را با اشاره به او دوشنبه شب اعتبار برای اثبات به مخاطبان خود که آنها "به تنهایی نیست."

محافظه کار وبگاه میزبان—که دیده است تبلیغ فرار بیش التهابی حملات بر عدالت اجتماعی جنبش Black Lives Matter—لگد شنبه را نشان می دهد توسط مرجع خود را طولانی دوشنبه مونولوگ است که در آن او اظهار تاسف BLM را افزایش محبوبیت و نفوذ است.

"ما گفت: شما چه برنامه ای را با کشور ما زمانی که آنها انباشته مقادیر بی سابقه ای از قدرت" کارلسون اعلام کرد. "این بخش رفت و برای 20 دقیقه. اما در پایان بسیاری از مردم آن را دیدم."

مباهات است که پخش شد پربیننده ترین ساعت در ساعات پر بیننده تلویزیون کارلسون اقدام به ادعا می کنند که "ما هرگز بحث در مورد رتبه بندی و ما قطعا به شما گفتن این به لاف زدن در مورد آن" قبل از پرداختن به خود بینندگان به طور مستقیم.

"نقطه گفتن شما این است که به شما یادآوری می کنند که شما به تنهایی نیست," او گفت:. "شما ممکن است احساس مانند شما هستند. ناگهان نظرات خود را واجد شرایط به عنوان جنایت. به جرات می توان گفت آنچه شما فکر می کنید در محل کار و شما اخراج خواهد شد در وسط یک رکود است."

پس از اصرار که "بسیاری از آمریکایی ها" در حال حاضر ماندن آرام از ترس از سانسور توسط "بزرگ با تکنولوژی شرکت" کارلسون اظهار داشت که این همه در حال انجام به منظور "جلوگیری از یک توافق از تشکیل است که چالش آن مسئول است."

"اما شب گذشته را نشان می دهد پیشنهاد آنها هنوز موفق نشده هر چند آنها در تلاش هستند. میلیون ها و میلیون ها نفر از آمریکایی ها با شما موافقم" او ادامه داد. "شما دیوانه نیست. دیدگاه های خود را بد نیست. آنچه که اتفاق می افتد به این کشور در حال حاضر به طور کامل و کاملا اشتباه است و آشکار خواهد شد به هر کس روزی که ما انقلاب فرانسه به پایان رسیده است."

کارلسون را به انفجار گوگل بیش از آیات که در آنها ممنوع راست سایت ZeroHedge از آگهی خود را پلت فرم بیش از محتوای نژادپرستانه و تهدید به انجام همان به محافظه کار دیجیتال خروجی The Federalist. (NBC News در ابتدا گزارش داد که Federalist ممنوع شد و همچنین قبل از گوگل صادر روشن باعث NBC برای اصلاح و به روز رسانی گزارش آن است.)

"NBC News تصمیم به استفاده از برخی از Google قدرت برای خاموش کردن یک زن و شوهر از رقبای خود" او fumed گرفتن هدف در ان بی سی خبرنگار در پشت داستان. "قدرت مفید است برای آن."

کارلسون پیچیده سخنرانی دراز وشدیداللحن خود با در نظر گرفتن هدف در یک زن و شوهر از جمهوری خواهان—بهداشت ، مایک لی (R-UT) با تشکر. داگ کالینز (R-GA)—که او احساس می کند انجام نداده اند به اندازه کافی برای محدود کردن گوگل قدرت تماس برای هر دو آنها را به صورت چالش های اصلی در انتخابات آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب