تاکر هشدار فاکس بینندگان است که زندگی موضوع 'اراذل و اوباش' را 'آمده برای شما

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson خروشان در برابر عدالت اجتماعی جنبش Black Lives Matter دوشنبه شب این ادعا که ج

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson خروشان در برابر عدالت اجتماعی جنبش Black Lives Matter دوشنبه شب این ادعا که جنبش برای عدالت نژادی و عادلانه پلیس بود "قطعا در مورد سیاه و سفید زندگی می کند" در حالی که هشدار او بینندگان را به "به یاد داشته باشید که زمانی که آنها برای شما آمده است."

کارلسون شده است که بسیار مهم از اعتراضات جورج فلوید مرگ در حالی که ادعا سیستمیک نژادپرستی وجود ندارد از روز دوشنبه شروع پخش از ساعات پر بیننده نشان می دهد نرده در برابر تماس برای defunding پلیس. خواستار تظاهرات "سیاه زندگی ماده شورش" فاکس استار ادعا کرد که لیبرال ها نمی خواهید به لغو پلیس اما به جای برنامه ریزی در جای اجرای قانون با مسلح "بیدار شبه نظامی" برای گشت زنی در شهر است.

"تصور کنید اگر سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهر به حال سلاح و مصونیت از پیگرد قانونی" کارلسون به طور چشمگیری گفت. "این چیزی است که آنها در حال صحبت کردن در مورد. حزبی اجرای قانون و حزبی اجرای قانون این است که به سختی و بدون سابقه. در واقع این حکومت در جهان سوم. این تلاش به آن را در اینجا."

از آنجا کارلسون در ادامه به ترس بازرگان بیش از سیاه و سفید زندگی می کند ماده و "امور مالی مقتدر" که بودجه این جنبش قبل از ابراز نگرانی کرد و خواهان بودند انجام نمی دهد به اندازه کافی برای جلوگیری از دموکرات و عدالت اجتماعی جنبش است.

"آنها بیش از حد بدبینانه بیش از حد ترس" او بیدارم. "آنها در حال رفتن به اظهار نظر کردن مانند این اتفاق می افتد نه تکرار platitudes خواندن سپر تابلوچسبها در هوا nod رسما و هیچ چیز برای حفاظت از کشور است."

در واکنش به آخر هفته گذشته خبر های زیادی در سراسر کشور تظاهرات کارلسون گفت که آن را هنوز هم "تار" آنچه در آن همه مورد بود اما روشن بود که آن را "بسیار کمی برای انجام با زندگی" و اضافه کرد که بزرگتر نگرانی باید در مورد "قتل هزاران جوان در شهرستانها خود را هر سال."

تیک تاک کردن یک لیست از مسائل او احساس دموکرات ها و لیبرال ها باید تمرکز بر روی کارلسون—که یک بار گفت: سفید برتری یک "جعل"—اصرار آنها به جای "تشویق سرقت و ضرب وشتم" قبل از صدایی زنگ به بینندگان است.

"این ممکن است بسیاری از چیزهایی که در این لحظه ما در حال زندگی می کنند از طریق, اما آن است که قطعا مورد سیاه زندگی" او seethed. "و به یاد داشته باشید که زمانی که آنها می آیند برای شما در این رای آنها خواهد شد. هر کسی که تا به حال شده است در معرض خشم و اوباش می داند و احساس. مثل این است که swarmed توسط hornets. شما نمی توانید به وضوح فکر می کنم."

محافظه کار تلویزیون میزبان مخاطبان خود هشدار داد که اگر آنها "نشان دادن ضعف از هر نوع آنها شما را خرد خواهد کرد" قبل از بسته بندی خود را نزدیک به 30 دقیقه ای-طولانی مونولوگ با اعلام این که "ما به عقب نگاه در آنچه که ما فقط دیدم در وحشت و ناباوری."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن