ترکیه در حال حاضر خطرناک ترین بازیکن در میانه

اورشلیم—ترکیه انجام گسترده حملات هوایی در شمال عراق روز دوشنبه با تمرکز بر مناطق مسکونی توسط اقلیت یزیدی که هن

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

اورشلیم—ترکیه انجام گسترده حملات هوایی در شمال عراق روز دوشنبه با تمرکز بر مناطق مسکونی توسط اقلیت یزیدی که هنوز در تلاش برای بهبود یافتن از قتل عام مرتکب شده و به اصطلاح دولت اسلامی " یا داعش.

"اردوغان ظاهرا احساس می کند او داده شده است مجوز به عمل مانند این به دلیل روابط شخصی نزدیک با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. "

در حالی که آنکارا ادعا می کند آن است که بمب گذاری "تروریست ها" مناطق در کوه سنجار که زده بودند به نظر می رسد غارها و ساختارهای کوچک و ترکیه فراهم کرده است هیچ شواهد و مدارکی مبنی بر این دولت عراق را تهدید به ترکیه است.

آن است که در عین حال یک مثال دیگر از آنکارا به طور فزاینده ای بی پروایی نشان دادن تلاش به کشت حکومت استبدادی و ملی گرایی افراطی در خانه در حالی که با استفاده نامتناسب نیروی نظامی در خارج از کشور حمله و اشغال بخشهایی از عراق و سوریه و لیبی.

در زمانی که درگیری ها از سوریه به لیبی و یمن را ترک کرده اند کشورهای بیشتر تقسیم تر از همیشه و بدون یک مسیر صلح و یا روش که ممکن است مردم محلی می گویند در آینده ترکیه عضو ناتو است که به طور فزاینده ای بی ثبات کننده نقش در تقریبا تمام این درگیری ها.

در ماه نوامبر آنکارا امضا مقابله با لیبی در آماده نبرد طرابلس مبتنی بر دولت توافق ملی که امن ترکیه ادعا می کند به یک نوار گسترده ای از دریای مدیترانه. با قرار دادن خود را بر یونان و قبرس در آب های با صحبت از "آبی سرزمین مادری" در دریای ترکیه و سپس ارسال هواپیماهای بدون سرنشین به لیبی و استخدام هزاران فقیر سوری را به مبارزه به عنوان مزدور برای طرابلس نادیده گرفتن سازمان ملل متحد تحریم تسلیحاتی. آنکارا افزایش مشارکت بود و در نتیجه افزایش حمایت روسیه برای لیبی مخالف به عنوان هر دو طرف سوخت مرگبار جنگ نیابتی.

پس از آن تصمیم ترکیه به سیل سوریه را در استان ادلب با نیروهای خود در فوریه سال 2020 به عنوان ترکی-حمایت سوریه از گروه های شورشی برخورد با رژیم سوریه. پس از سرباز ترک کشته شدند در ادلب آنکارا تصمیم گرفت به نوبه خود در اطراف و تهدید اروپا با سیل پناهندگان اگر بیشتر انجام شد و نه به حمایت از ترکیه است. یک بار دیگر ترکیه ایجاد بحران و استفاده از جان گذشته سوریه به عنوان آلت و فقط به عنوان در لیبی.

در همین حال ترکیه همچنان به اشغال دو منطقه در سوریه, شماره تلفن Abyad و Afrin در حال حاضر پاک به استفاده از یک سنگین اما مناسب کلمه صدها نفر از هزاران نفر از کردها و اقلیت ها ،

در ماه مارس سازمان ملل گفت: ترکیه-حمایت شورشیان سوریه قطع آب به حدود 500000 نفر را در شرق سوریه و در ارتفاع COVID-19 بحران است. ترکی-اشغال Afrin درگیری های اخیر نشان داده اند که سوریه گروه های شورشی هدف قرار دادن اقلیت کردی و یزیدی زنان برای آدم ربایی و انجام داده اند سوء استفاده گسترده علیه اقلیت. Afrin, یک بار یکی از تنها مسالمت آمیز مناطق در گرداب جنگ داخلی سوریه است که در حال حاضر تحت سلطه شبه نظامیان مسلح مورد حمایت ترکیه و اقلیت یا فرار کردند و یا در ترس زندگی می کنند.

آنکارا سیاست های بدست بدتر در طول زمان شتاب بدون کنترل عوامفریبی در خانه به عنوان دولت از رئیس جمهور رجب طیب اردوغان از روزنامه نگاران زندانی و سیاستمداران مخالف در حالی که تهدید همسایگان و پناهندگان.

اردوغان ظاهرا احساس می کند او داده شده است مجوز به عمل مانند این به دلیل روابط شخصی نزدیک با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. دو نفر از آنها صحبت می کنند غالبا.

اردوغان نیز جعلی است روابط نزدیک با ایران و روسیه دو تن دیگر از رژیم های اقتدارگرا که نقش عمده ای در خاورمیانه است. با هم این کشورها طلبانه حک کردن سوریه و لیبی به حوزه نفوذ و ترکیه از عملیات نظامی در شمال عراق, اغلب بمباران مناطقی که پناهندگان و آوارگان داخلی زندگی می کنند همچنان بدون بین المللی مقاومت مواجه.

بنابراین خط پایین در اینجا است: در حالی که ایالات متحده متمرکز شده ایران را به عنوان یک منبع بی ثباتی در خاورمیانه و ترکیه به سرعت در حال تبدیل شدن به یک بسیار بیشتر تهدید. آن عضویت در ناتو به آن اختیار تام به بمب و حمله به کشورها بدون انتقاد. آن را با گستاخی می فرستد پروکسی و مزدوران به لیبی بمب ترین فقیر و آسیب پذیر مناطق از آوارگان در عراق به طور غیر قانونی اشغال Afrin و تهدید همسایگان خود و مخالفان در خانه. برای رسیدن به این روکش برای پشتیبانی از عملیات خود را در آنکارا حتی ربوده رسانه های اجتماعی به عنوان یک اخیر توییتر مطالعه با دانشگاه استنفورد اینترنت رصدخانه نشان داد 37 میلیون جعلی توییتهایی طرفدار دولت مبلغان.

ایالات متحده و جامعه بین المللی نیاز به توقف در واکنش به هر تهدید توسط آنکارا و تقاضا ترکیه پایبند به قوانین بین المللی اما مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را افزایش انزوا است جسارت تجاوز ترکیه معتقد است که این عمل می تواند با مصونیت از مجازات.

این استمرار از یک دهه جنگ در خاورمیانه و تغذیه یک چرخه معیوب از درگیری در مناطق آسیب پذیر مانند جریان است. به جای امکان بازسازی مناطق به تازگی گرفتار داعش, این دور از درگیری های تغذیه شده با جاه طلبی های ترکیه در حال نگه داشتن منطقه از شفا. آنکارا گسترش هرج و مرج تضعیف شده است و تقریبا همه چیز انجام شده برای رسیدن به ثبات در پست های داعش در سوریه و عراق و منطقه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب