ترکیه جملات 121 مردم به زندگی در زندان را برای سال 2016 کودتا

یک دادگاه ترکیه صادر کرده است حبس ابد برای "تلاش برای نقض قانون اساسی" در شکست 2016 کودتا. یک دادگاه ترکیه در

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

یک دادگاه ترکیه صادر کرده است حبس ابد برای "تلاش برای نقض قانون اساسی" در شکست 2016 کودتا.

یک دادگاه ترکیه در آنکارا روز جمعه در پایین دست زندگی جملات به 121 نفر در ارتباط با تلاش برای سرنگونی رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان در سال 2016 رسانه های دولتی گزارش شده است.

با توجه به دولت ترکیه حداقل 248 نفر به استثنای 24 کودتا-پلاتر, کشته شدند, در جولای 15, 2016 زمانی که یک بخش از ارتش تلاش برای سرنگونی اردوغان در ژاندارمری کل فرماندهی در پایتخت ترکیه.

هشتاد و شش نفر از متهمان محکوم به "تشدید" حبس ابد برای "تلاش برای نقض قانون اساسی است." یکی دیگر از 35 افراد داده شد زندگی جملات برای همان جرم است.

در مجموع 245 متهمان در دادگاه در روز جمعه رسیدگی است.

1,900 در حال حاضر با توجه به زندگی در زندان

شکست خورده 2016 کودتا منجر به صدها نفر از هزاران نفر از بازداشت, بازداشت و sackings از مشاغل دولتی – با منتقدان مدعی بودند که رئیس جمهور رجب طیب اردوغان استفاده می شود کوچک نظامی قیام به عنوان بهانه ای برای دنبال کردن مخالفان خود را.

ادامه مطلب: جرم اخراج در ترکیه: 'ما داده شده است اجتماعی حکم اعدام'

از 121 یک سرهنگ سابق تحویل داده شد و نه بار تشدید حبس ابد و بیش از "قتل عمد."

بیش از 1900 نفر در حال حاضر محکوم به زندگی در زندان توسط دادگاه ترکیه بیش از کودتا لینک از دسامبر ترکیه "آناتولی" گزارش داد.

در زیر ترکی, نظام حقوقی تشدید جمله زندگی است سخت تر از لحاظ بازداشت و به تصویب رسید به جای مجازات اعدام که ترکیه را لغو کرد و در سال 2004 به عنوان بخشی از تلاش برای پیوستن به اتحادیه اروپا.

بیشتر بخوانید: ترکیه اردوغان گیره را بیشتر در رسانه ها در میان coronavirus بحران

بیش از 1900 نفر در حال حاضر محکوم به زندگی در زندان از سوی دادگاه بیش از کودتا لینک از دسامبر ترکیه "آناتولی" گزارش داد.

یکی از بسیاری از کودتای مربوط به محاکمه

روز جمعه از محاکمه یکی از بیش از 280 کودتا مربوط به مجموعه مقالات که شامل بزرگترین روند قانونی در ترکیه مدرن تاریخ است.

دادگاه ترکیه حکم صدها کودتا 'سردسته'

محاکمه شروع دوباره following سه ماه توقف با توجه به کروناویروس pandemic و ترکی عدالت Minister Abdulhamit گل گفت: آخر هفته گفت: 15 دادگاه در حال جریان است.

این شامل یک دادگاه در نظر گرفته می شود یکی از مهم ترین است که آغاز شده و در سال 2017 و با تمرکز بر حوادث در یک پایگاه هوایی در نزدیکی آنکارا به عنوان hub برای کودتا رهبران.

wmr/mm (AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن