تلویزیون اسناد پیوستن به رئال اسناد در AMA سلام به فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی

انجمن پزشکی آمریکا (AMA) امروز اعلام کرد که میزبان یک جشن ملی به افتخار 30,000 پزشکی دانشجویانی که در حال فارغ

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

انجمن پزشکی آمریکا (AMA) امروز اعلام کرد که میزبان یک جشن ملی به افتخار 30,000 پزشکی دانشجویانی که در حال فارغ التحصیل شدن این بهار خواهد شد و صدای پیشرو در بهداشت و درمان, علم و فرهنگ برای ارائه تشویق مشاوره و الهام بخش به این پزشکان آینده.

آما ادای احترام به دانشکده پزشکی کلاس 2020 مجازی رویداد رخ خواهد داد در مارس 20, 2020 در 6 p. m. CDT ملی برتر در AMA کانال یوتیوب و تماشای حزب در Facebook. میزبانی بازیگر/کمدین Brian Unger, این رویداد خواهد شد قرار دادن یک نور افکن در سال 2020 دانشکده پزشکی فارغ التحصیلان و کار در آینده بهبود سلامت آنها به عنوان سوار در حرفه خود به عنوان پزشکان.

"حالا بیشتر از همیشه آما معتقد است ما باید تشخیص زنان جوان و مردان است که باید پاسخ یک تماس به علم مراقبت از بیمار و سلامت ملت ما" گفت: AMA جمهور پاتریس A. Harris, M. D., M. A. "به عنوان این پزشکان آینده وارد جهان با چالش های بی سابقه ای است حیاتی تر از همیشه به جشن می گیرند و تصمیم خود را برای ورود به حرفه پزشکی و تعهد خود را به زخم التیام یابد."

تایید شرکت کنندگان عبارتند از:

  • VADM Jerome M. Adams, MD, MPH, ایالات متحده, جراح عمومی
  • Donald M. Berwick, MD, گیربکس, رئیس جمهور سابق و عضو ارشد موسسه بهداشت و درمان بهبود; سابق مدیر مراکز مدیکر و مدیکید خدمات
  • استر Choo, MD, MPH, دانشیار طب اورژانس, اورگان, بهداشت و دانشگاه علوم; بنیانگذار سهام هوش و #GetMePPE
  • Anthony S. Fauci, MD, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی
  • Atul Gawande, MD, MPH, جراح, نویسنده و بهداشت عمومی مبتکر; استاد در دانشگاه هاروارد T. H. Chan, دانشکده بهداشت و دانشکده پزشکی هاروارد و مدیر عامل شرکت Haven
  • پاتریس A. Harris, MD, MA, AMA رئیس جمهور
  • Aletha Maybank, MD, MPH, AMA رئیس عدالت در سلامت افسر
  • دیوید Satcher, MD, دکترا, 16th جراح کل ایالات متحده و سابق آمریکا معاون وزیر بهداشت و درمان
  • اضافی, تعجب, حضور برنامه ریزی شده است.

در مورد انجمن پزشکی آمریکا

انجمن پزشکی آمریکا است که پزشکان قدرتمند متحد در مراقبت از بیمار است. به عنوان تنها انجمن پزشکی که برگزار 190+ دولت و تخصص پزشکی در جوامع و بحرانی دیگر ذینفعان آما نشان دهنده پزشکان با یک صدای واحد به تمام بازیکنان کلیدی در مراقبت های بهداشتی. آما اهرم قدرت خود را با از بین بردن موانع است که تداخل با مراقبت از بیمار منجر به اتهام به جلوگیری از بیماری های مزمن و مقابله با بهداشت عمومی بحران و رانندگی در آینده پزشکی برای مقابله با بزرگترین چالش ها در مراقبت های بهداشتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب