توییتر پنهان تهمت و کاخ سفید را تهدید به مینیاپولیس معترضان برای 'ستایش خشونت'

توییتر hid یک صدای جیر جیر از رئیس جمهور تهمت اوایل جمعه که سایت های رسانه های اجتماعی گفت: شکست قوانین خود را

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

توییتر hid یک صدای جیر جیر از رئیس جمهور تهمت اوایل جمعه که سایت های رسانه های اجتماعی گفت: شکست قوانین خود را در "ستایش خشونت" و سپس پنهان همان صدای جیر جیر دوباره زمانی که آن را بعد از اعلان مجدد از رسمی کاخ سفید حساب.

توییت در سوال به طور مستقیم تهدید تظاهر کنندگان پس از هرج و مرج سومین روز از تظاهرات در برابر مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. تظاهرکنندگان خواستار اقدام بیش از مرگ 46 ساله غیر مسلح سیاه مرد پس از فیلم تکان دهنده نشان داد یک افسر پلیس زانو در گردن او.

در اواخر روز پنجشنبه آنها در زمان بیش از مینیاپولیس پلیس بخش سوم حوزه و مجموعه ای از ساختمان به آتش کشیده.

مدت کوتاهی پس از نیمه شب رئیس جمهور تهدید به "عکسبرداری" در یک آتش زا رشته توییتهایی. مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت: "این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد. فقط صحبت کرد و به فرماندار Tim Walz و به او گفت که نظامی است با او تمام راه را. هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود. با تشکر از شما!"

در حال حاضر به جای نشان دادن که صدای جیر جیر سایت نمایش سلب مسئولیت است که کاربران را به کلیک بر روی و از طریق قادر به دیدن آنچه که رئیس جمهور نوشت. آن می گوید: "این صدای جیر جیر نقض توییتر قوانین مورد ستایش خشونت است. اما توییتر تعیین کرده است که آن را ممکن است در منافع عمومی برای صدای جیر جیر به در دسترس باقی می ماند."

قابل پیش بینی زمانی که صدای شیپور از خواب بیدار در صبح روز جمعه برای پیدا کردن خود را صدای جیر جیر پنهان شده است یک شبه او و متحدان او رفت و بالستیک. متن پنهان پرینت ارسال شده توسط رسمی کاخ سفید حساب اوایل جمعه بود که پس از آن سیلی با همان هشدار است.

پس از کاخ سفید توییت شده بود خبر رسمی حساب پاسخ داد: "این صدای جیر جیر نقض توییتر قوانین مورد ستایش خشونت است. اما توییتر تعیین کرده است که آن را اجازه خواهد داد که تروریست ها و دیکتاتورها و خارجی مبلغان به سوء استفاده از پلت فرم آن است." توییت شامل یک تصویر از خوراک رهبر ایران علی خامنه ای خواستار خشونت جهاد در فلسطین.

این اولین بار است که یک رئیس جمهور توييتها شده است پنهان توسط توییتر می آید و پس از یک هفته که در آن تهمت برپا کرده جنگ در سایت. رئیس جمهور خروشان در اوایل این هفته زمانی که توییتر اضافه شده یک واقعیت-بررسی به یکی از توییت خود, ریخته گری, شک و تردید در ادعای نادرست که ایمیل آراء منجر به گسترده رای گیری تقلب شده است.

سپس در روز پنج شنبه تهمت امضا فرمان اجرایی با هدف از بین بردن برخی از حمایت های حقوقی با توجه به سیستم عامل رسانه های اجتماعی. این خواست تنظیم کننده فدرال برای سرکوب شرکت هایی مانند توییتر و در نظر گرفتن از بین بردن حمایت های حقوقی که آنها را معاف از مسئولیت برای آنچه که می شود ارسال شده در سیستم عامل خود را.

در واکنش به این تصمیم به پنهان کردن خود را صدای جیر جیر تهمت frothed: "توییتر در حال انجام هیچ چیز در مورد همه دروغ & تبلیغ قرار داده توسط چین و یا چپ رادیکال حزب دموکرات. آنها را هدف قرار داده اند و جمهوری خواهان و محافظه کاران و رئیس جمهور ایالات متحده است."

برندان Carr کمیسر ظاهرا مستقل سازمان دولتی کمیسیون ارتباطات فدرال نوشت: "توییتر را رها کرده است هر گونه تلاش در حسن نیت استفاده از آن قوانین است. هیچ کس نباید به راحتی در آن است. در اینجا آن است که مجازات سخنرانان بر این که آیا آن را تایید و یا disapproves از سیاست است."

کاخ سفید مدیر رسانه های اجتماعی دن Scavino افزود: "توییتر است که با هدف قرار دادن رئیس جمهور ایالات متحده 24/7 در حالی که چرخش سر خود را به اعتراض سازمان که در حال برنامه ریزی و توطئه و ارتباط بعدی خود حرکت روزانه در این پلت فرم. توییتر پر از گه—بیشتر و بیشتر مردم شروع به آن را دریافت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب