توییتر و برچسب تهمت جیر 'بی اساس' برای اولین بار

این شبکه اجتماعی برای اولین بار برجسته یک جفت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها به عنوان جعلی ارائه کاربران

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

این شبکه اجتماعی برای اولین بار برجسته یک جفت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها به عنوان جعلی ارائه کاربران با لینک مستقیم به واقعیت-چک کردن پاسخ. رئیس جمهور می گوید توییتر خفقان آزادی بیان است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه متهم توییتر از سانسور و از "دخالت در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری" پس از شبکه های اجتماعی برای اولین بار قرار دادن یک واقعیت-بررسی هشدار در دو توییت خود.

"توییتر به طور کامل سرکوب آزادی بیان و من به عنوان رئیس جمهور نمی خواهد اجازه می دهد آن را به اتفاق می افتد!," او نوشت.

اگر چه توییتر است که هر دو قادر و از نظر قانونی مجاز به حذف هر چیزی مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید در آن پلت فرم آن است که هنوز برای انجام این کار است. اما روز سه شنبه حرکت نخستین بار در آن به نام به حال دقت جمهور نظرات به سوال.

در اولیه توییتهایی تهمت بود به نام پست الکترونیکی-در برگه های رای "قابل ملاحظه ای جعلی" و گفتند که در نتیجه "تقلب در انتخابات" با رای جعلی و جعبه پست الکترونیکی دزدیدند.

این پست در حال حاضر همراه با آبی اطلاع رسانی لینک از توییتر مشاوره خوانندگان به "دریافت حقایق در مورد پست الکترونیکی-در برگه های رای." لینک تغییر مسیر کاربران به یک صفحه با اخبار مقالات و اطلاعات از واقعیت-چکرز که کم ارزش کردن ادعاهای بی اساس در مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها.

"مغلوب ساختن پیشی جستن به دروغ ادعا کرد که پست الکترونیکی-در رای گیری که منجر به 'تقلب در انتخابات'," اخطار می گوید. "اما واقعیت-چکرز می گویند هیچ مدرکی وجود ندارد که پست الکترونیکی-در برگه مرتبط به تقلب انتخابات."

آمریکا مراکز کنترل و پیشگیری بیماری شده است تشویق "پست الکترونیکی-در روش رای گیری" برای اطمینان شهروندان می توانند مشاهده اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و جلوگیری از جمعیت. مغلوب ساختن پیشی جستن است و اغلب بازیگران شک در پستی آرا در گذشته با احتمال بیشتر برای بازیگران در میان بیماری همه گیر کوروناویروس از در معمولی سال است.

آن را نیز عقل متعارف در ایالات متحده است که انتخابات تمایل به نفع دموکرات با حزب دموکرات حامیان بعید به نشان می دهد تا در روز رای گیری از حامیان جمهوری خواه.

بیشتر بخوانید: آمریکا می رود تبادل نظر در دروغ

توییتر تایید کرد که این اولین بار آن را تا به حال پرچم یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها تحت یک سیاست جدید طراحی شده برای هدف مضر, اطلاعات گمراه کننده. آن را معرفی قوانین در اوایل این ماه در ابتدا برای مقابله با ادعای غیر قابل اعتماد در مورد کوروناویروس.

اگر چه رئیس جمهور ایالات متحده اغلب با استفاده از حساب خود را به اظهارات سوال برانگیز و راه اندازی حمله شخصی توییتر به مدت طولانی در برابر تماس به عمل است. در عوض این شرکت گفته است که اجازه می دهد بحث توییتهایی از سیاستمداران منتشر شود را تشویق می کند به بحث و گفتگو و کمک می کند تا نگه دارید و آنها را پاسخگو باشد.

nm/msh (AFP, Reuters, AP)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب