توییتر گریز اجازه می دهد تا بایدن شایعات به گسترش مانند آتش سوزی

هنگامی که سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن هفته گذشته گفت که او نمی به یاد داشته باشید "هر گونه شکایت داشتن تا ک

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

هنگامی که سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن هفته گذشته گفت که او نمی به یاد داشته باشید "هر گونه شکایت داشتن تا کنون ساخته شده" توسط کارمند سابق تارا Reade در اولین اظهارات در پاسخ به او اتهام که او sexually assaulted او در سال 1993 یک سبک مو از نیوجرسی به دنبال او یادآوری.

"جو بایدن می گوید او نمی تواند به یاد داشته باشید تارا Reade," کاربر توییتر @prettyjanice888 نوشت: تقریبا 12 ساعت پس از بایدن مصاحبه. "شاید این کمک خواهد کرد که برای تازه کردن حافظه خود را.

عکس متصل به صدای جیر جیر نشان داد یک جوان در اوایل دهه نود دوران بایدن به آرامی لمس کردن آستین از یک زن—ظاهرا Reade. تصویر پس از آن به اشتراک گذاشته شده بیش از 14,000 بار و منتشر شده توسط بی شماری دیگر حساب های توییتر ادعا کرده که این عکس باعث Reade مورد در برابر معاون رئیس جمهور سابق.

"بایدن نمی تواند به یاد داشته باشید تارا Reade اما او را در یک عکس با او" یکی دیگر از صدای جیر جیر می خواند همراه با عکس. "امیدوارم که این کمک می کند تا تصویر بایدن به یاد داشته باشید!" خوانده شده دیگر. "جو بایدن تصویر با تارا Reade که کارمند او را به یاد داشته باشید... یا علی لذا توضیح این."

اما زن در عکس است که قطعا بدون شک نمی Reade.

تصویر و مقلدان باید به بهره برداری توییتر به شدت سهل انگاری رویکرد به دروغ بر روی پلت فرم و همچنین به عنوان یک راه گریز در سیاست های نهاد در اوایل این سال است که اجازه می دهد تا به کاربران برای گزارش سیاسی اطلاعات غلط. که راه گریز بدان معنی است که در حالی که نمرات از کاربران که باید شناسایی تصویر به عنوان غلط و اقدام به گزارش به عنوان "گمراه کننده در مورد یک سیاسی انتخابات" صدای جیر جیر و آن مقلدان نیست ظاهرا نقض هر یک از سایت قوانین.

با وجود توییتر سابقه طولانی بودن مستعد ابتلا به سوء استفاده های بد-ایمان خارجه بازیگران و سرکش پردازان توطئه گزینه برای گزارش یک صدای جیر جیر سیاسی اطلاعات غلط شگفت انگیزی باریک: "این اطلاعات نادرست در مورد که در آن و یا چگونه برای رای دادن و یا ثبت نام برای رای دادن;" "آن را در نظر دارد به سرکوب و یا ارعاب کسی از رای گیری;" "آن را بد نمایش دادن آن وابستگی با و یا جعل هویت یک نامزد منتخب رسمی حزب سیاسی یا نهاد دولت."

قوانین دیگر در برابر "دستکاری عکس یا فیلم" محدود به "مصنوعی و یا دستکاری" رسانه ها—مانند deepfakes یا ویدئوها از مجلس نانسی پلوسی که در آن او است مصنوعی آهسته به نظر می رسد مست—را شامل نمی شود معتبر عکس و یا فیلم ها که در حال تحریف توسط همراه متن.

در مورد ویروسی شدن صدای جیر جیر از بایدن و "Reade" وجود دارد صفر اتاق برای سردرگمی در مورد هویت واقعی زن در عکس. گرفته شده توسط آسوشیتدپرس عکاس ران ادموندز شوت می کند و به تصویر کشیدن آن سن. بایدن در ژانویه 1993—اما ایستاده در کنار بیل کلینتون در اولین نامزد برای اجرا به وزارت دادگستری نه خود سابق کارکنان دستیار.

"دادستان کل-تعیین زو بیرد در دیدار با سناتور. جوزف بایدن (D-Del.), رئیس کمیته قضایی مجلس سنا در کاپیتول هیل در واشنگتن" عکس به عنوان خوانده شده. "بایدن خواهد صندلی این کمیته در طول بیرد تایید جلسات."

در پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا این صدای جیر جیر و آن مقلدان نقض این سایت بر علیه قوانین سیاسی اطلاعات غلط توییتر سخنگو گفت: روزانه وحش که صدای جیر جیر "در حال حاضر در نقض توییتر قوانین است." با توجه به توییتر اصلاحات توسط کاربران دیگر—هیچ کدام دسترس 14,000-retweet پست—موثر ترین راه برای جلوگیری از دروغ از گسترش بر روی پلت فرم.

با وجود توییتر "اجازه اراذل و اوباش پلیس خود را" رویکرد به دروغ,

نه پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا این صدای جیر جیر و آن مقلدان نقض این سایت بر علیه قوانین سیاسی اطلاعات غلط هر چند پلت فرم است با تاکید بر اهمیت اصلاح اشتباهات سال 2016 زمانی که کرملین فعال ارتش توییتر عضو شورای نظارت مدت با هدف قرار دادن رای دهندگان آمریکایی با اخبار جعلی در امید تداخل با انتخابات ریاست جمهوری. محبوب کاربران و حساب در سایت نشان داده می شد به بخشی از یک شبکه گسترده ای از رباتها و عضو شورای نظارت مدت تحت کنترل اطلاعاتی روسیه در تعامل با حدود 700,000 کاربران آمریکایی قبل از انتخابات.

"به عنوان قفقاز و مقدماتی برای انتخابات ریاست جمهوری جریان دریافت ما در حال ساخت در تلاش های ما برای حفاظت از مکالمه عمومی" کارلوس Monje جونیور توییتر مدیر سیاست عمومی و انسان دوستی گفت: در ماه ژانویه زمانی که سایت نورد گزارش ابزار برای رای دهندگان بالقوه سرکوب.

این بایدن مبارزات انتخاباتی کاهش یافته است به نظر صدای جیر جیر اما معاون سابق رئیس جمهور قبلا هشدار درباره سیاسی دروغ در رسانه های اجتماعی به عنوان یک تهدید برای تمامیت 2020 انتخابات ریاست جمهوری.

"شما در حال رفتن به دیدن خیلی بیشتر از نه تنها اظهارات من گرفته شده خارج از چارچوب و دروغ در مورد و یا تغییر, شما در حال رفتن برای دیدن هر حزب دموکرات نامزد شده است به خاطر این که چگونه این مرد عمل" بایدن گفت: در ماه ژانویه یک روز پس از ظاهر ویروسی است که ویرایش آن را به نظر می رسد که او تا به حال ساخته شده است اظهارات نژادپرستانه است.

بایدن است که نه تنها در داشتن—و نادرست—عکس weaponized در توییتر برای بی اعتبار کردن او را. Reade خودش شده و هدفمند با برخی از کاربران در نظر گرفتن screengrab از یک قسمت از تاریخ دکتر فیل یک زن که به نظر می رسد در نشان دادن این ادعا که Reade گفت: این نشان می دهد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است که در عشق با او.

کاربر اصلی که به نظر می رسد از دیگر رسانه های اجتماعی پست به یک آرایشگر در نیوجرسی حاضر به تعامل با منتقدان که اشاره کرده اند که این عکس از بیرد نادرست است. حساب توییتی است همان تصویر حداقل هفت بار با تقریبا یکسان عنوان tagging دسته از برجسته محافظه کاران از جمله Donald Trump Jr., Kimberly Guilfoyle, Sean Hannity و تهمت کمپین عمل بنی جانسون.

صاحب حساب که نیز بارها و بارها به اشتراک گذاشته GIFs متحرک از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک کارتون مخزن و فتوشاپ تصاویر را از یک سگ مدفوع تشکر. آدام شیف سر نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

آدم Rawnsley کمک گزارش به این مقاله



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن