توییتر تعلیق جعلی antifa حساب های اجرا شده توسط سفید supremacists

توییتر به حالت تعلیق در حساب که مربوط به یک گروه ملی برای تحریک به خشونت. "امشب شب رفقای" یکی توییت کرده بود گ

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

توییتر به حالت تعلیق در حساب که مربوط به یک گروه ملی برای تحریک به خشونت. "امشب شب رفقای" یکی توییت کرده بود گفت: قبل از تشویق کاربران به "آنچه را ما."

توییتر به حالت تعلیق جعلی "antifa" مشخصات بر روی پلت فرم آن است که این غول تکنولوژی می گوید در ارتباط بود به سفید ملی, هویت گروه Evropa برای ساخت پست های تحریک به خشونت در جریان تظاهرات در ایالات متحده با توجه به ما گزارش.

به تازگی ایجاد حساب کاربری @ANTIFA_US صادر شده توییتهایی خواستار خشونت و شورش. "امشب شب رفقای" در حساب توئیتر خود نوشت. "امشب ما می گویند:" F--- شهرستان است و ما در حرکت به مناطق مسکونی... سفید هود و... ما را چه مال ماست ..."

این پست به پایان رسید با #BlackLivesMatter و #F***امریکا و مشخصات عکس شامل antifa آرم.

توییتر سخنگو گفت: ان بی سی نیوز که جعلی حساب به حالت تعلیق در آمد چرا که آن را نقض این شرکت پلت فرم دستکاری و دادن سیاست. توییتر با سی ان ان گفت که این شرکت حذف حساب پس از حساب "ارسال یک صدای جیر جیر تحریک به خشونت."

این سخنگو افزود که توییتر اقدام علیه حساب های جعلی مربوط به هویت Evropa گروه قبل است.

این antifa جنبش غیر رسمی شبکه آزادانه وابسته رادیکال جناح چپ اعتراض گروه های که ترویج اقدام مستقیم و رویارویی برای مبارزه با راست و فاشیسم است. این گروه نام اشاره به نسخه کوتاه شده از "ضد فاشیستی."

Antifa معترضان تا حد زیادی غیر متمرکز و در درجه اول استفاده از رسانه های اجتماعی برای سازماندهی اقدامات خود را. رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی هدفمند گروه مقصر دانستن آنها برای تخریب اموال غارت و آتش سوزی در این هفته تظاهرات و تماس با شبکه یک سازمان تروریستی است.

"این ANTIFA و رادیکال چپ دراز نمی تقصیر را به گردن دیگران!," او توییتی در روز شنبه.

مرکز قانون فقر جنوب که آهنگ نفرت گروه ما تعیین هویت Evropa سفید ملی است که با تمرکز بر "اندیشمندانه سفید supremacist ایدئولوژی."

توییتر می گوید که دو هشتگهای از جمله #DCBlackout و صدها حساب مسئول گسترش اطلاعات غلط در مورد یک "پوشش" و "خاموشی" از تظاهرات در واشنگتن, DC. این حساب های جعلی را متهم کرده بود که ارائه دهندگان خدمات اینترنت از سانسور اخبار تظاهرات به عنوان بخشی از تلاش برای سیاه و سفید کردن تظاهرکنندگان.

"ما در حال اقدام فعالانه در هر هماهنگ تلاش برای اخلال در مکالمه عمومی در اطراف این موضوع" سخنگوی گفت: NBC.

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.

lc/stb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب